۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۶۸۲۸۸۰
انتخابات 1400؛

حجت الاسلام محسنی اژه ای: حضور مردم در انتخابات یک نه بزرگ به استکبار جهانی است

حجت الاسلام محسنی اژه ای: حضور مردم در انتخابات یک نه بزرگ به استکبار جهانی است
معاون اول قوه قضائیه گفت: حضور حداکثری امروز مردم در صحنه انتخابات یک نه بزرگ به استکبار جهانی است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضائیه در جمع خبرنگاران گفت: انتخابات سال ۱۴۰۰ ویژگی خاصی دارد شاید این دوره انتخابات ممتاز باشد چراکه در طول سال و ماه های اخیر گروه های معاند، معارضین و دشمنان تلاش کردن که انگیزه مردم را در مشارکت حداکثری در انتخابات کاهش دهند.

وی افزود: همه دشمنان جمهوری اسلامی در دنیا به خصوص آمریکایی ها اعلام کرده بودند حکومت ایران به آخر رسیده است و اعلام کرده بودند ۲۲ بهمن را نمی بینند اما مردم باحضور چشمگیر از انقلاب و نظام اسلامی دفاع کردند.

حجت الاسلام محسنی اژه ای تصریح کرد: مردم ایران پای جمهوری اسلامی ایستاده اند و در همه صحنه ها و دشمنی ها با حضور خود از انقلاب اسلامی در میدان دفاع کردند که در حادثه سال گذشته همه دنیا دیدند که ملت ایران در پی شهادت سردار سلیمانی را با چه شکوه و عظمتی تشییع کردند در واقع به دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی اعلام کردند ما یک سرباز فداکار خود را اینگونه تجلیل می کنیم.

معاون اول قوه قضائیه اضافه کرد: در سال ۱۴۰۰ آمریکا و صهیونیست ها تلاش کردن اعتقادات و ایمان مردم را نسبت به نظام تضعیف کنند اما امروز در انتخابات شاهد هستیم که مشارکت مردم از ابتدای آغاز رای گیری مثال زدنی است چراکه در برخی از حوزه های انتخاباتی  ۲ و۳ و ۴ رای برای انتخابات مختلف کشور داریم که مردم با تشکیل صف های طولانی در شعبه های اخذ رای حضور یافته تا به دنیا بفهمانند پای نظام ایستاده اند.

وی ادامه داد: ملت ایران با حضورشان در صحنه انتخابات اعلام کردند جایی که پای منافع ملی در میان  باشد کوتاه نمی آییم که این حرکت مردم یک نه بزرگ است به استکبار جهانی.

حجت الاسلام محسنی اژه ای در پایان گفت: امروز عمل مردم همه دشمنی ها را علیه ایران خنثی کرد./998/

ارسال نظرات