۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۶۸۲۹۶۲
حجت‌الاسلام قائمی:

مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی به ناکارآمدی‌ها «نه» گفتند

مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی به ناکارآمدی‌ها «نه» گفتند
استاد حوزه علمیه قم گفت: با امید به مدیران جدیدی که سر کار خواهند آمد، نوید یک پیروزی مهم است که یک پیشرفت مهم را در مسائل اقتصادی، فرهنگی و دینی شاهد باشیم.

حجت‌الاسلام علی اصغر قائمی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با تبریک پیروزی آیت الله سید ابراهیم رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و تبریک پیروزی جبهه انقلاب به محضر امام زمان(عج)، رهبر انقلاب و آحاد مردم گفت: از مردم صبوری که هشت سال دولت اعتدال، رنج، گرفتاری و سختی‌های فراوانی را تحمل کردند و با حضور گسترده خود و با این حجم گسترده آراء پیام‌های مختلفی را به دوست و دشمن دادند، قدردانی می‌کنم.

وی با بیان شکست تلاش‌های دشمن جهت کاهش مشارکت در انتخابات ادامه داد: اولین پیامی که ملت فهیم ما به دشمنان و کسانی که مرتباً مردم را به کاهش مشارکت تهییج می‌کردند، پیام قرآنی و انقلابی «قل موتوا بغیظکم» بود؛ یعنی بابت این شکست عصبانی باشید، از عصبانیت خود بمیرید و باید برای خودتان عزا بگیرید.

حجت‌الاسلام قائمی پیام دیگر حضور مردم را خطاب به مسؤولان و مدیران کشور دانست و اظهار داشت: رئیس جمهور آینده و همه مدیران و وزیران، باید یادشان باشد که در هشت سال گذشته چقدر سفره‌های مردم کوچک شد و مردم مشکلات خیلی زیادی را تحمل کردند، آن‌ها با حضور در پای صندوق‌های رأی به این ناکارآمدی‌ها یک «نه» و به جبهه حق «آری» گفتند تا مشکلاتشان برطرف شود و به توفیقات و ثمرات خوبی برسیم.

وی با اشاره به انقلابی شدن قوای کشور افزود: ان شااءلله با انتخاب جدید رهبر انقلاب برای قوه قضائیه شاهد تداوم توفیق این قوه قضاییه و حقیقتاً به مردم می‌توان گفت، می‌توانیم برای پیشرفت ایران اسلامی امیدوار باشیم.

استاد برجسته حوزه علمیه در پایان با اشاره به بیت «بگذرد این روزگار تلخ‌تر از زهر، بار دگر روزگار چون شکر آید» ابراز داشت: گرچه نابسامانی‌ها، قفل‌ها و حفره‌‌هایی که در این هشت سال ایجاد کردند و با امید به مدیران جدیدی که سر کار خواهند آمد، نوید یک پیروزی از جبهه حزب الله است که یک پیشرفت مهم را هم در مسائل اقتصادی، فرهنگی و دینی شاهد باشیم و روز به روز اوضاع بهتری را در پیش داشته باشیم.

محمدحسین کتابی
ارسال نظرات