۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۶۸۲۹۷۱
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

حماسه ملت ایران، تجدید عهدی با رهبری در گام تمدن ساز انقلاب بود

حماسه ملت ایران، تجدید عهدی با رهبری در گام تمدن ساز انقلاب بود
مازندران - حجت الاسلام شکریان گفت: حماسه بی نظیر ملت بصیر ایران اسلامی، تجدید عهدی با رهبری معظم انقلاب در گام تمدن سازی ایران اسلامی بود.
حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، با تقدیر از ملت حماسه ساز ایران اسلامی در خلق این شکوه بی نظیر  سیاسی، گفت: این حماسه بی نظیر ملت بصیر  ایران اسلامی تجدید عهدی بود به فرامین رهبری معظم انقلاب در گام تمدن سازی ایران اسلامی و در تاریخ ماندگار شد.
 
وی اظهار داشت: ملت حماسه ساز ایران اسلامی در تمامی این سالهای بعد از انقلاب، همواره ثابت کردند پای آرمان های متعالی انقلاب، امام راحل و رهبری معظم انقلاب ایستاده اند و اینگونه نقش آفرینی می کنند.
 
حجت الاسلام شکریان با اشاره به تحقق مشارکت حداکثری و  انتخاب اصلح، افزود: این ملت قهرمان در بیش از ۴۲ سال از عمر انقلاب ثابت کردند که همه معادلات جهانی را تغییر خواهند داد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: این مشارکت بی نظیر و انتخاب اصلح به تعبیر رهبری معظم انقلاب برای کشور و مردم بزرگ ایران اسلامی قطعا برکات فراوانی بهمراه خواهد داشت.
 
عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران، خلق این حماسه بی نظیر را جشن ملی دانست و تصریح کرد: این  مشارکت بالا و حضور حداکثری  نماد جشن ملی و وحدت و همدلی ملت قهرمان ایران اسلامی حول محور ولایت در کشور است و باید منتخب این دوره از انتخابات از این ظرفیت عظیم در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و در راستای رفع همه موانع و مشکلات در کشور بیشترین بهره را ببرد.
 
حجت الاسلام شکریان ادامه داد: ملت بزرگ و شهید پرور ایران اسلامی با این حضور حماسی ثابت کردند قدر دان مجاهدت های شهدا به ویژه سپهبد شهید سلیمانی هستند و پای این انقلاب همچون گذشته مقاومت و ایستادگی خواهند کرد.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به وجود شرایط کرونایی و میزان مشارکت خیره کننده ملت ایران اسلامی در تعیین سرنوشت کشور، خاطر نشان کرد: دشمنان این انقلاب و ملت بزرگ ایران ماه ها قبل از انتخابات با تبلیغات رسانه ای خود درصدد پایین آوردن میزان مشارکت و ایجاد یاس و ناامیدی در کشور بودند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران ادامه داد: ملت بزرگ ایران اسلامی با توجه به شرایط کرونایی و برخی نواقص در بخش های اجرایی، این حماسه عظیم را رقم زدند و چشم جهانیان همچنان در بهت و حیرت از این حماسه باشکوه ملت بزرگ ایران اسلامی است.
 
حجت الاسلام شکریان در بخش پایانی سخنان خود افزود: باید از ظرفیت دهه کرامت و روز ولادت امام هشتم آقا علی بن موسی الرضا(ع) برای جشن پیروزی این ملت با شکوه و منتخب کشور برنامه ریزی کرد./950/
ارسال نظرات