۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۶۸۲۹۷۶
مدیر حوزه علمیه مازندران:

حماسه ۲۸ خرداد، شکست دیگری برای دشمنان و معاندان انقلاب بود

حماسه ۲۸ خرداد، شکست دیگری برای دشمنان و معاندان انقلاب بود
مازندران - مدیر حوزه علمیه مازندران با تجلیل از حضور حماسی و حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خرداد، این حضور را پاسخ قاطعی به توطئه دشمنان انقلاب و نظام اسلامی دانست.

حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران با تجلیل از حضور حماسی و حداکثری مردم در انتخابات 28 خرداد، این حضور را پاسخ قاطعی به توطئه دشمنان انقلاب و نظام اسلامی دانست.

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران با این حماسه سازی خود نشان دادند که با اقتدار پای نظام و انقلاب خود ایستاده اند، افزود: 28 خرداد در حقیقت شکست دیگری برای دشمنان و معاندان انقلاب و نظام اسلامی بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مردم بدون توجه به یاوه گویی های دشمنان و رسانه های بیگانه، روز گذشته به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفتند، خاطرنشان کرد: این حضور بار دیگر ولایت مداری و بصیرت انقلابی ملت ایران را به تصویر کشید.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که ملت بزرگ ایران نشان دادند علیرغم همه مشکلات معیشتی و اقتصادی، پای انقلاب و نظام خواهند ایستاد، تصریح کرد: این ملت ثابت کردند که به حق ملت امام حسین(ع) و عاشورا هستند و هیچ گاه انقلاب، نظام و رهبری را تنها خواهند گذاشت.

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی متعلق به آحاد ملت ایران است، خاطرنشان کرد: این ملت بزرگ بار دیگر ضمن تحقق مشارکت حداکثری، توطئه بدخواهان نظام اسلامی را خنثی و به ایران اسلامی اقتداری دو چندان بخشیدند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنان از ماه ها قبل برای دلسرد کردن مربوط نسبت به انتخابات تلاش های رسانه ای گسترده را آغاز کردند، افزود: اما هوشیاری، بصیرت و ولایت مداری مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی توطئه دشمنان را خنثی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با اشاره به این که مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رأی، پشتوانه محکمی برای انقلاب و نظام اسلامی است، تصریح کرد: این حماسه میلیونی، موجب بیمه شدن انقلاب و نظام اسلامی در برابر توطئه ها و هجمه های دشمنان می شود.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که به طور حتم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، نقش مؤثری در جایگاه بین اللملی ایران اسلامی خواهد داشت، ادامه داد: امروز به طور حتم رییس جمهور منتخب، با اقتدار و توانایی بیشتری می تواند در حل مشکلات مردم گام بردارد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که رسیدگی به معیشت مردم باید نخستین برنامه رییس جمهور منتخب برای برون رفت از وضعیت فعلی باشد، تصریح کرد: این ملت بار دیگر به تکلیف خود در برابر انقلاب و نظام ادا کردند و این بار وظیفه مسؤولان است که با خدمت صادقانه به مردم آن را جبران کند.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند توجه به مسائل اقتصادی و معیشت مردم باید در اولویت برنامه های دولت آینده قرار گیرد، بیان داشت: به طور حتم رییس جمهور منتخب می تواند با پشتوانه مردمی و همچنین تکیه بر توان داخلی بسیاری از مشکلات فعلی را رفع کند./950/

ارسال نظرات