۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۶۸۲۹۸۲
حجت‌الاسلام والمسلمین خاموشی:

بزرگ‌ترین تلاش دشمنان برای تحریم انتخابات شکست سنگینی خورد

بزرگ‌ترین تلاش دشمنان برای تحریم انتخابات شکست سنگینی خورد
رئیس سازمان اوقاف وامور خیریه گفت: با حضور پرشور آحاد مردم عزیز ایران اسلامی در انتخابات، بزرگ‌ترین تلاش دشمنان برای تحریم انتخابات در طول تاریخ انقلاب شکست سنگینی خورد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی نماینده‌ ولی‌فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در پیام تبریک به آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به‌عنوان رئیس‌جمهور منتخب ایران عنوان کرد: باحضور پرشور آحاد مردم عزیز ایران اسلامی در انتخابات بزرگ‌ترین تلاش دشمنان برای تحریم انتخابات در طول تاریخ انقلاب شکست سنگینی خورد.

متن کامل این پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی
مردم عزیز ایران اسلامی

شما با حضور پرشورتان در انتخابات، بیست و هشتم خرداد سال 1400 را در تاریخ انقلاب اسلامی به‌عنوان روز تجدید بیعت با جمهوریت نظام ثبت کردید.

انقلاب اسلامی به‌عنوان موجودی کاملاً حی و زنده، امروز با به رخ کشاندن پشتوانه مردمی خود به جهانیان، بسیار استوارتر از  پیش تمام قد در مقابل نظام سلطه ایستاده است و ذره‌ای سستی و انفعال در آن راه ندارد.

چه قدر با هر بضاعتی و توانی که داشتند از همه تریبون‌های خود جار زدند که نیایید و انتخابات را تحریم کنید اما شما پایمالشان کردید و آمدید. چه قدر خواستند از این نظام با انواع سیاه‌نمایی‌ها ناامیدتان کنند اما شما به ولایت‌فقیه و رهبری حکیم انقلاب اسلامی متمسک شدید و ناامید نشدید. با حضور پرشور شما در انتخابات 28 خرداد برگ زرین دیگری از تاریخ انقلاب اسلامی ورق خورد.

به شما مردم عزیز کشورم که این حماسه را آفریدید و همچنین آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی؛ رئیس‌جمهور منتخب به‌عنوان یک فرد کاملاً مسئول، شایسته و مجرب که خود از جنس مردم است و مشکلاتشان را از هر کس دیگری بهتر درک می‌کند و می‌شناسد تبریک می‌‌گویم.

سید مهدی خاموشی

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
دائی
Iran, Islamic Republic of
۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶
ازشون تشکر می کنم
0
0
ناشناس
United Kingdom
۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳
آرا باطله این پیام را داشت که رای دهندگان از مسؤلین ناامید هستن ولی بخاطر نظام و ولایت آمدند متاسفانه امثالی چون احمدی‌نژاد عامل بسیاری از گرفتاری ها شد و دولت روحانی هم که فقط در جهت شکستن کمر مردم گام بر می‌داشت لذا ناامید بودن ولی آمدن برای لبیک به رهبری
0
0
ناشناس
United Kingdom
۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵
کی فکر میکرد خاتمی و کروبی رای بدن و احمدی نژاد تحریم کنه ؟ مرحبا به بصیرتکم
0
0
ناشناس
United Kingdom
۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷
ملت با بصیرت و پیرو ولایت ایران اسلامی در روز بعد از بهار بصیرت با ولایت ۲ چیز رو جشن می گیرند یکی لبیک به فرمان امام خامنه ای برای مشارکت در انتخابات باشکوه ۲۸ خرداد و دوم شکست ضدانقلاب و فتنه گران و عیان شده چهره واقعی آنان
0
0
ناشناس
United Kingdom
۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸
فک کن سال 88 بالاترین میزان مشارک واسه ریاست جمهوری، همه رأی ها مال دو نفر بود: احمدی نژاد و موسوی. و الان ... . امان ... . چه سرنوشت هایی! چه تاریخ عبرت انگیزی. ما أکثر العبر و أقل الاعتبار.
0
0
ناشناس
United Kingdom
۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰
تبریک به همه. تبریک به ضعفای جامعه...تبریک به جوانان و دهه هشتادی ها که حضورشون به چشم میومد.......حرکت دسته جمعی ملت غیور ایران حول محور منتخب جدید خودشون در 28خرداد1400 دقیقا شبیه تشکیل بلور نبات، حول محور نخ در ظرف مایع نبات بود....... دشمن میخواد شیرینی این نبات رو به کام ایران، زهرمار کنه.......پلن و برنامه جدید دشمنان ایران خصوصا رسانه های خط آمریکا یعنی بی.بی.سی فارسی و ایران اینترنشنال سعودی و غیره ، تشدید عملیات رسانه ای برای تحقق راهبرد « تفرقه و دوقطبی و دودستگی و غیره » و از بین بردن اتحاد و انجسام و همدلی ملت ایران ، و زهرمار کردن این حماسه ملی ، بر مردم هست........ برای جلوگیری از اینگونه موارد، فقط یک راه حل وجود داره : دشمن رو نابود کنید قبل از اینکه شما رو نیش بزنه...... و اخلالگران داخلی رو هم مجازات کنید.
0
0