۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۶۸۲۹۸۷

امام جمعه استرالیا به آیت الله رئیسی تبریک گفت

امام جمعه استرالیا به آیت الله رئیسی تبریک گفت
حجت الاسلام والمسلمین وحیدی با ارسال پیامی پیروزی آیت الله رئیسی را در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران، تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار سرویس بین المللی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین اشفاق وحیدی امام جمعه مجتمع والعصر ملبورن استرالیا با ارسال پیامی، انتخاب آیت الله سید ابراهیم رئیسی را در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ایران، به ایشان تبریک و تهنیت گفت.

وی با بیان این که انتخاب آیت الله رئیسی بعنوان رییس جمهور ایران، حکایت از بصیرت، دانش و آگاهی مردم ایران دارد، اظهار داشت: مردم با حضور پای صندوق های رأی تا ساعت دو بامداد، فردی را بعنوان رئیس جمهور کشورشان انتخاب کردند که از دودمان سادات رهبران انقلاب اسلامی حضرات آیات امام خمینی(ره) و امام خامنه ای و از صلاله پاک اهل بیت پیامبر(ص) است.

این روحانی استرالیایی با اشاره به این که رسانه های معاند و بیگانه تلاش فراوانی برای عدم پیروزی آیت الله رئیسی نمودند اما تقدیر بر خلاف خواسته های شوم آنان رقم خورد، گفت: سخنان بصیرت افروز مقام معظم رهبری روز چهار شنبه آب زلالی بود که تبلیغات سمی دشمنان را شتشو داد.

وی با تاکید به این که بدون شک آیت الله رئیسی توقعات مردم را برآورده خواهند کرد و کشور از رکود خارج شده به سوی پیشرفت گام خواهد برداشت، افزود: جمهوری اسلامی ایران در سایه ریاست آیت الله رئیسی با جهانیان ارتباط دوستانه برقرار خواهد کرد و کشورهای غربی حسن نیت سران جمهوری اسلامی ایران را بخوبی حس خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین وحیدی فرد منتخب ریاست جمهوری ایران، برای جهان اسلام و منطقه بویژه شیعیان جهان را مهم دانست و گفت: ایران پرچمدار اتحاد اسلامی، حامی مستضعفان و مظلومان جهان و پشت و پناه شیعیان جهان است، ما همواره برای حفظ و بقای ںظام اسلامی که در جهان نظیر ندارد، دعا می کنیم.

وی در آخر پیروزی آیت الله رئیسی در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران را به محضر مبارک حضرت امام زمان(عج)، ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای، ملت غیور، انقلابی و ولایت مدار جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض کرد./988/

ارسال نظرات