۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۶۸۲۹۹۰
مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان:

حوزه علمیه در نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت نقش آفرین است

حوزه علمیه در نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت نقش آفرین است
لرستان - حجت الاسلام مهدوی خواه بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت ها برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و گفت: حوزه علمیه در این راستا ظرفیتی عظیم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام روح الله مهدوی خواه، ظهر امروز در دیدار با مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان بر ضرورت همکاری دو جانبه برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا تاکید کرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه افزود: نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت برای تربیت نسل امروز ضروری است.

وی ادامه داد: حوزه علمیه در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در زمینه تقویت مطالعات و پژوهش طلاب در این زمینه، تالیف کتاب و تربیت مبلغ جهت ضبط تاریخ شفاهی خانواده شهدا برنامه دارد.

حجت الاسلام مهدوی خواه بیان کرد: تربیت راوی جهت روایتگری و فرهنگ سازی فرهنگ جهاد و شهادت توسط خواهران مبلغ از دیگر برنامه هایی است که حوزه علمیه می تواند در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام دهد.

وی یادآور شد: حوزه علمیه خواهران لرستان در زمینه برگزاری یادواره شهدا، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، اجرای طرح های مرتبط با شهدا و اعزام طلاب به عنوان مبلغ و روایتگر در کاروان های راهیان نور و زیارت قبور شهدا، تجدید عهد و پیمان با شهدا نقش آفرین هستند.

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضامن بقای انقلاب است

حجت الاسلام مهدوی خواه ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت را ضامن بقای انقلاب خواند و گفت: از ظرفیت حوزه علمیه در این راستا به خوبی استفاده می شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات