۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۶۸۳۰۰۲
حجت الاسلام قلی پور:

حماسه ۲۸ خرداد، نه بزرگی به معاندان و تحریم کنندگان انتخابات بود

حماسه ۲۸ خرداد، نه بزرگی به معاندان و تحریم کنندگان انتخابات بود
مازندران - امام جمعه بابلسر با تقدیر از حضور حماسی مردم در انتخابات ۲۸ خرداد، این حضور حماسی مردم را نشان دهنده ایستادگی این ملت پای انقلاب و نظام دانست.

حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران با تقدیر از حضور حماسی مردم در انتخابات 28 خرداد، این حضور حماسی مردم را نشان دهنده ایستادگی این ملت پای انقلاب و نظام دانست.

وی با بیان این که این حضور و مشارکت گسترده مردم بار دیگر توطئه های دشمنان علیه انقلاب را خنثی و به نظام مشروعیت دوباره بخشید، افزود: این حضور و مشارکت مردم، موجب سربلندی نظام اسلامی در عرصه جهانی شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران، مشارکت بالای مردم در انتخابات 28 خرداد را نه بزرگی به معاندان و تحریم کنندگان انتخابات کشورمان دانست و خاطرنشان کرد: این حضور همراه با بصیرت، بار دیگر دشمنان داخلی و خارجی را رسوا کرد.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی از ماه ها قبل برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات تلاش های مضبوحانه ای را آغاز کرده بودند، افزود: اما هوشیاری و بصیرت ملت ایران، همه نقشه های دشمنان را خنثی و موجب عزت و اقتدار برای ایران اسلامی شد.

امام جمعه بابلسر با اشاره به این که ملت بزرگ ایران در طول 42 سال اخیر همواره در صحنه های مهم و حساس این کشور حاضر بودند، خاطرنشان کرد: این انتخابات مهم نیز بار دیگر زمان شناسی، بصیرت و روحیه انقلابی این مردم را به اثبات رساند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی، بار دیگر حیرت جهانیان را برانگیخت، تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی تصور نمی کردند علیرغم همه مشکلات اقتصادی و معیشتی که در کشورمان وجود دارد، مردم این گونه حماسه ساز شوند.

حجت الاسلام قلی پور با اشاره به عصبانیت جریان معاند و رسانه های بیگانه از این حضور حداکثری مردم در انتخابات، خاطرنشان کرد: دشمنان ملت ایران باید بدانند که این مردم هیچ گاه اجازه نخواهند داد کوچکترین آسیبی به این انقلاب و نظام وارد شود.

امام جمعه بابلسر با بیان این که ملت ایران در 28 خرداد به تکلیف خود در برابر انقلاب و نظام اسلامی عمل کردند، افزود: این مردم قدرشناس و همیشه در صحنه علیرغم مشکلات اقتصادی که در سال های اخیر با آن مواجه بودند، اما پای نظام ایستادند و به وظیفه شرعی و ملی خود عمل کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که این حضور و مشارکت، وظیفه مسؤولان کشور را سنگین تر می کند، تصریح کرد: مسؤولان و مدیران کشور باید قدردان این حضور بی نظیر مردم باشند و با خدمت صادقانه در جهت رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی آنها گام بردارند./950/

ارسال نظرات