۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۶۸۳۰۰۵

دیدار رئیس مرکز خدمات حوزه با نماینده آیت الله سیستانی

دیدار رئیس مرکز خدمات حوزه با نماینده آیت الله سیستانی
رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با حجت الاسلام و المسلمین شهرستانی نماینده آیت الله سیستانی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجج اسلام میرمحمدی رئیس مرکز خدمات و طاهری مدیرکل مرکز خدمات استان قم با حجت الاسلام و المسلمین شهرستانی نماینده آیت الله سیستانی در ایران دیدار و گفت و گو کردند.

حجت الاسلام و المسلمین شهرستانی در این جلسه، با اشاره به مشکلات معیشتی طلاب و روحانیون تصریح کرد: اکثر طلاب و روحانیون با شهریه‌های اندک زندگی خود را می‌گذرانند که با توجه به هزینه‌های زندگی، شرایط سختی دارند.

نماینده آیت الله سیستانی افزود: این‌گونه در جامعه القا شده است که همه طلاب وضعیت خوبی دارند که شرایط را برای آنها سخت‌تر می‌کند.

وی بیان کرد: هر کس در هر جایگاهی که قرار دارد باید برای کاهش مشکلات مردم تلاش کند؛ شما هم در جایگاهی هستید که می‌توانید دل‌های بسیاری را شاد کنید و این شادی ارزش بسیاری دارد.

حجت الاسلام و المسلمین شهرستانی گفت: هر قدمی که برای کاهش مشکلات طلاب بر می‌دارید مطمئن باشید که غیر از اجر اخروی، در همین دنیا پاداشش را می‌بینید.

در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام و المسلمین میرمحمدی گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های مرکز خدمات در بخش‌های مختلف به ویژه مسکن، صندوق قرض‌الحسنه و توانمندسازی معیشتی خانواده طلاب ارائه کرد و همکاری ایشان در ارتقای خدمات مرکز را خواستار شد.

وی ادامه داد: در سال‌های گذشته فعالیت‌های مناسبی برای خدمت به طلاب و روحانیون در مرکز خدمات آغاز شده است و ان شاء الله متناسب با آنچه در گذشته انجام شده برنامه‌هایی را برای آینده دنبال خواهیم کرد.

رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه هدف از دیدار با بزرگان و علمای حوزه را بهره‌مندی از پیشنهادها و رهنمودهای ایشان برای ارتقای خدمات کنونی مرکز و گسترش برنامه‌ها متناسب با آیند حوزه عنوان کرد.

ارسال نظرات