۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸
کد خبر: ۶۸۳۰۱۱

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی امروز

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی امروز
«سلام علی ابراهیم»، شکستن یک سنت غلط توسط رئیسی، اینم از وضعیت حقوق بشر در سوئیس!، تفاوت مشارکت در تهران و ایلام بخشی از اخبار تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.

به گزارش خبرگزاری رسا، «سلام علی ابراهیم»، شکستن یک سنت غلط توسط رئیسی، اینم از وضعیت حقوق بشر در سوئیس!، تفاوت مشارکت در تهران و ایلام بخشی از اخبار تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.

 

«سلام علی ابراهیم»

سیدحسن نصرالله با انتشار پیام کوتاهی پیروزی سیدابراهیم رئیسی را در انتخابات ریاست جمهوری ایران تبریک گفت.

دبیرکل حزب‌الله لبنان نوشت: سلام علی ابراهیم

 

تبریک مقامات کشورهای مختلف به مناسبت پیروزی «رئیسی» در انتخابات

 

شکستن یک سنت غلط توسط رئیسی

یک کاربر در توئیتی نوشت: خیلی سال بود که کاندیداها با بی‌اخلاقی به ریاست جمهوری می‌رسیدند. پیروزی رئیسی، شکست این سنت غلط بود.

شکستن یک سنت غلط توسط رئیسی

 

اینم از وضعیت حقوق بشر در سوئیس!

 ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در توئیتی نوشت: 3 سال حبس مستمر انفرادی، محرومیت از ملاقات با خانواده، محرومیت از خدمات درمانی، و حتی ممانعت از ورزش در زندان!

«برایان کی. 25 ساله» با نام مستعار «کارلوس» بیش از نیمی از عمر خود را پشت میله‌های «صورتی» زندان سوئیس سپری کرده و از ابتدائی‌ترین حقوق یک زندانی محروم است.

@NilsMelzer

اینم از وضعیت حقوق بشر در سوئیس!

 

تفاوت مشارکت در تهران و ایلام

 سید امیر سیاح در توئیتی نوشت: کمترین مشارکت در تهرانِ نسبتا مرفه‌تر و بیشترین مشارکت در ایلام محروم و دور از امکانات و رانتها محقق شده.

علی(ع) خطاب به مالک‌اشتر: خواص، پرتوقع‌تر، ناراضی‌تر، کم‌انصاف‌تر و در شداید، کم‌تحمل‌تر هستند ستون جامعه اسلامی، توده ملت هستند، آنها را دریاب.

تفاوت مشارکت در تهران و ایلام

 


رمز عدد ۸ در پیروزی رئیسی

مجتبی امینی تهیه کننده گاندو در توئیتی نوشت: چه زیبا شد؛ حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی؛ خادم امام هشتم در هشتمین روز دهه کرامت ، هشتمین رئیس جمهور ایران شد و جشن میلاد باسعادت امام هشتم و پیروزی خادمش را باهم جشن میگیریم.

به امید روزهای خوب و پربرکت برای مردم کشور عزیزمان.

رمز عدد ۸ در پیروزی رئیسی

 


پیشنهاد فضائلی به رئیسی

مهدی فضائلی در توئیتی نوشت: پیشنهاد می کنم آقای رئیسی در اولین فرصت میزبان جلسه ای با حضور همه رقبا و حتی برخی چهره‌های شاخص احراز صلاحیت نشده باشند. یکی از جلوه های ویژه دوره ایشان باید اخلاق باشد.

پیشنهاد فضائلی به رئیسی

 


آزمون سخت آغاز شد

عبدالله گنجی در توئیتی نوشت: آزمون سخت نیروهای مومن به انقلاب اسلامی شروع شد. آزمونی که باید منجر به بازگشت اعتماد و ترمیم سرمایه اجتماعی نظام شود.

خوشحالی ما ۴ سال دیگر است، روزی که با عمل ما مشارکت بالای ۷۰درصد برسد. نتیجه آزمون نیروهای انقلاب خرداد ۱۴۰۴ قابل قضاوت میشود. رفع یا بی اثر کردن تحریم اولویت نخست است.

آزمون سخت آغاز شد

 

 

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات