۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۳
کد خبر: ۶۸۳۰۱۷

پیام تبریک سران، مسؤولان و شخصیت های نظام به منتخب مردم

پیام تبریک سران، مسؤولان و شخصیت های نظام به منتخب مردم
 سران، مسؤولان و شخصیتهای نظام در پیام‌های جداگانه ای ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در انتخابات، انتخاب آیت‌الله رئیسی به عنوان رئیس‌جمهور دولت سیزدهم را تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا،  سران، مسؤولان و شخصیتهای نظام در پیام‌هایی جداگانه انتخاب آیت‌الله رئیسی از سوی مردم به عنوان رئیس‌جمهور دولت سیزدهم را تبریک گفتند.

رییس‌جمهور برای منتخب ملت در این مسئولیت سنگین آرزوی موفقیت کرد

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در پیامی خطاب به ملت ایران حضور حماسی و کم نظیر در انتخابات 1400 را لبیک با شکوهی به رهبر معظم انقلاب و تجلی تجدید عهد با شهدای والامقام کشور، خواند و تاکید کرد: حضور پرشکوه و دشمن شکن شما ملت هوشیار در این انتخابات موجب پشیمانی و یاس دشمنان و بدخواهان این ملت گردید و بار دیگر حرکت ملت ایران در مسیر تعالی و تدبیر و خردورزی و امید به آینده ای روشن را رقم زد. متن پیام روحانی به این شرح است:

ملت بزرگ و فهیم ایران

حضور حماسی و کم‌نظیر شما ملت شگفتی‌ساز در یکی از رویدادهای بزرگ سیاسی و سرنوشت‌ساز، نمایانگر پیمان نویینی با آرمان‌های بلند امام خمینی(ره) و لبیک باشکوهی به رهبر معظم انقلاب و تجلی تجدیدی عهدی با شهدای والامقامی که روح مطهرشان وحدت‌بخش همیشه تاریخ ملت ایران است.

حضور پرشکوه و دشمن‌شکن شما ملت هوشیار در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، در اوج جنگ روانی دشمنان نه تنها مانع حضور گسترده و غرورآفرین شما در یکی از مهم‌ترین عرصه‌های سرنوشت نشد، بلکه موجب پشیمانی و یأس بیشتر دشمنان و بدخواهان این ملت گردید و بار دیگر حرکت ملت ایران در مسیر تعالی و تدبیر و خردورزی و امید به آینده‌ای روشن را رقم زد و نشان داد که این ملت از برنامه‌ها و خواسته‌های ناحق و تحمیلی قدرت‌های سلطه‌گر برای همیشه عبور کرده است و از میدان مبارزه با دشمنان داخلی و خارجی همواره پیروز و سربلند بیرون می‌آید.

اینجانب با تجلیل مجدد از صبر و ایستادگی ملت بزرگ ایران در برابر جنگ اقتصادی و فشارهای اظلمانه دشمنان و همراهی بی‌دریغ آنان با دولت تدبیر و امید، این پیروزی را به آحاد مردم ایران بالاخص منتخب ملت تبریک و تهنیت می‌گویم و برای ایشان در انجام این مسئولیت سنگین آرزوی موفقیت می‌کنم.

بی‌شک این مشارکت پرشور و ستودنی مردم فهیم ایران در یکی از حساس‌ترین مقاطع تاریخی میهن اسلامی، وظیفه منتخب ملت را سنگین‌تر کرده که شایسته است با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فراوان کشور بخصوص سرمایه انسانی نخبه و با انگیزه کشور برای تحقق مطالبات مردم، تمام توان خود را به کار گیرد.

امیدوارم دستاورد این حضور حماسی، پیشرفت و آبادانی بیش از پیش میهن اسلامی و عزت و سربلندی ملت بزرگ ایران در عرصه های مختلف داخلی و خارجی باشد.

حس روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

پیام تبریک سران، مسؤولان و شخیصت های نظام به منتخب مردم در انتخابات

پیام تبریک قالیباف به آیت‌الله رئیسی/ اعلام آمادگی رئیس مجلس برای همکاری با دولت منتخب

محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی به آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور منتخب، آمادگی خود را برای همکاری همه جانبه با دولت منتخب ملت برای پیاده‌سازی اهداف بیانیه گام دوم انقلاب، آمادگی خود را برای همکاری همه‌جانبه با دولت منتخب ملت، اعلام کرد.

متن کامل پیام تبریک رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به منتخب مردم در انتخابات ریاست جمهوری بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

صدیق ارجمند، حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر سید ابراهیم رییسی

با سلام و عرض تبریک میلاد امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام

با لطف الهی و هدایت‌های تکلیف‌مدارانه رهبر حکیم انقلاب، ملت سرافراز ایران همچون گذشته افتخار آفریدند و حماسه‌ای دیگر از حضور همگانی خلق کردند. حضور ملت عزیز ایران در انتخابات سرنوشت‌ساز ریاست‌جمهوری، علیرغم نگرانی ها از شیوع‌ بیماری کرونا و دلخوری و گلایه‌مندی از ناکارآمدی‌ها به خصوص در مدیریت وضعیت اقتصادی و مهار گرانی، نشانگر هوشمندی و درایت مردم در حفظ سرمایه ملی انتخابات و صیانت از جمهوریت و اسلامیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود؛ خداوند متعال را بابت این عنایت بزرگ شاکرم و برپایی جشن ملی انتخابات را به همۀ مردم عزیز ایران و خدمت رهبر معظم انقلاب که اصلی‌ترین پاسدار صیانت از حق مردم در تعیین سرنوشت خود بوده و هستند، صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.

همچنین توفیق حضرتعالی در کسب رای اکثریت ملت عظیم‌الشأن ایران را از صمیم قلب تبریک می‌گویم و معتقد هستم که باور راسخ حضرتعالی به پیروی از منویات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری و همچنین کارنامۀ درخشان جنابعالی در عدالت‌محوری و حمایت از محرومین و مستضعفین و توفیقات شما در دستگاه قضا که موجی از امید و رضایت در بین مردم ایجاد کرد و همچنین اعتقاد حضرتعالی به در اولویت قرار دادن شایسته‌سالاری و مقابله ساختاری با فساد، نوید دهندۀ آینده‌ای درخشان برای ملت عزیز ایران و رساندن کشور به قله‌های پیشرفت و اقتدار و رفاه خواهد بود. ان‌شاءالله.

مجلس شورای اسلامی نیز در راستای پیاده‌سازی اهداف بیانیه گام دوم انقلاب، آمادگی خود را برای همکاری همه‌جانبه با دولت منتخب ملت، اعلام می دارد و امید جدی دارد که در سایۀ هم‌افزایی قوۀ مجریه و قوۀ مقننه، فصل جدیدی از مدیریت انقلابی و جهادی برای حل مشکلات مردم آغاز شود.

از خداوند متعال توفیقات روزافزون حضرتعالی را در خدمت خالصانه به مردم، پاسداری از خون شهیدان، آرمان‌های امام راحل(ره) و منویات مقام معظم رهبری و اجابت امید و انتظار ملت شریف ایران را ذیل توجهات قطب عالم امکان، حضرت ولی عصر (عج) مسئلت می‌کنم.

محمدباقر قالیباف

رئیس مجلس شورای اسلامی»

پیام تبریک سران، مسؤولان و شخیصت های نظام به منتخب مردم در انتخابات

تبریک زاکانی به آیت‌الله رئیسی/ همه وقت رئیس‌جمهور منتخب، صرف تشکیل دولتی قوی و فسادستیز شود

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس،‌ علیرضا زاکانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری دوره سیزدهم و رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس در پیامی، ضمن تشکر از حضور حماسی ملت ایران در انتخابات اخیر و تبریک به رئیس جمهور منتخب، گفت: از هم اکنون، ثانیه ها و دقایق منتخبین خصوصا رییس‌جمهور منتخب با توکل بر خداوند متعال صرف تکمیل برنامه‌ریزی ها برای تشکیل دولتی قوی، فسادستیز، جوانگرا، تحولخواه، عدالت‌طلب و بر محور شایستگان و متوجه نسبت به محرومان جامعه شود.

متن این پیام به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور گسترده و معنادار مردم با وجود گلایه های فراوان ایشان از وضع موجود، بویژه سختی معیشت و رای قاطع آنها به رییس جمهور منتخب، پیام‌های مهمی در بر داشت.

پیام نخست حماسه ۲۸ خرداد، لبیک مردم مومن به آرمان‌های انقلاب به دعوت رهبر حکیم انقلاب بود که بارها ضمن تاکید بر مشارکت گسترده در انتخابات، دغدغه ها و گلایه های مردم را تصدیق کرده بودند.

پیام دوم حضور اکثریت مردم، "نه بزرگ" به دشمنان و تحریم‌کنندگان انتخابات بود. پروژه ای که از آمریکا و صهیونیسم جنایتکار تا پهلوی منفور و رجوی ملعون و برخی فرومایگان داخلی در آن سهیم شده و منتظر انتقام‌گیری از نظام و مردم بودند.

پیام سوم حضور مردم، در انتخاب قاطع آیت الله رئیسی بود. رای کم‌نظیر مردم به فردی خوشنام و بااخلاق، فسادستیز، با کارنامه روشن و تحول‌خواه برای تحقق دولتی قوی و مردمی، نشان‌دهنده اعتماد مردم به سابقه ایشان و مطالبه آنها نسبت به تحقق شعارها و برنامه های اعلامی اوست.

اینجانب ضمن تبریک این حماسه ملی به رهبر عزیزتر از جانم، مردم وفادار و صبور ایران اسلامی و نیز آیت الله رئیسی منتخب گرامی ملت و تشکر از همه دست‌اندرکاران انتخابات، امیدوارم از هم اکنون، ثانیه ها و دقایق منتخبین خصوصا رییس‌جمهور منتخب با توکل بر خداوند متعال صرف تکمیل برنامه‌ریزی ها برای تشکیل دولتی قوی، فسادستیز، جوانگرا، تحولخواه، عدالت‌طلب و بر محور شایستگان و متوجه نسبت به محرومان جامعه شود و همه گروهها، افراد و موثرین اجتماعی و سیاسی کشور را به مساعدت، کمک و یاری به منتخب ملت فرا می‌خوانم.

والسلام علیکم

علیرضا زاکانی

۲۹ خرداد ۱۴۰۰»

قاضی‌زاده هاشمی: از رأی مردم حمایت می‌کنم و به آیت‌الله رئیسی تبریک می‌گویم

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ضمن حمایت از رأی مردم، به برگزیده ملت، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی تبریک گفت.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، کاندیدای انتخابات سیزدهم ریاست جمهوری، طی پیامی به آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، پیروزی وی را در انتخابات تبریک گفت.

متن پیام قاضی زاده هاشمی به این شرح است:

بنده به سهم خود این حضور حماسی و اقتدار آفرین را به رهبر انقلاب که با بیانات هدایتگر خود در آستانه انتخابات، راه را بر همگان آشکار کرد تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و ضمن حمایت از رأی مردم، به برگزیده ملت، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی تبریک عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای ایشان توفیق خدمت روز افزون به  ملت بزرگ ایران را خواستارم.

عبدالناصر همتی پیروزی آیت‌الله رئیسی را به وی تبریک گفت

عبدالناصر همتی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جهموری با صدور پیامی انتخاب آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی به عنوان رئیس‌جمهور سیزدهم را به وی تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

برادر گرامی آیت‌الله جناب آقای سیدابراهیم رئیسی

با سلام و احترام

انتخاب جنابعالی را به عنوان سیزدهمین رئیس‌جمهور اسلامی ایران تبریک می‌گویم.

مردم نجیب و سرافراز ایران به حق انتظار دارند زندگی سرشار از امید، آرامش و رفاه داشته باشند.

امیدوارم دولت حضرتعالی با تدابیر و اقدامات خود در صحنه داخلی و بین‌المللی تحت زعامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، موجبات سرافرازی جمهوری اسلامی ایران، بهبود معیشت و زندگی همراه با آسایش و رفاه ملت بزرگ ایران را فراهم سازد.

عبدالناصر همتی 29 خرداد 1400

پیام تبریک سران، مسؤولان و شخیصت های نظام به منتخب مردم در انتخابات

محسن رضایی: حماسه حضور را به منتخب ملت، آیت‌الله رئیسی تبریک می‌گویم

محسن رضایی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در پیامی موفقیت آیت الله سیدابراهیم رئیسی را در انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، در مقابل چشم ناظران و تحلیلگران جهانی، یکبار دیگر ثابت کرد که ملت سرافراز ایران، در پاسداشتِ نظام اسلامی و تقویت اقتدار و امنیت آن، از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزند و بی تردید این آزمون بزرگ، برگ زرین دیگری بر تاریخ مجاهدات ملت تاریخ ساز ما افزود.

این حماسه شکوهمند را به محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف و فداکار ایران و به منتخب ملت، برادر ارجمندم آیت الله جناب آقای حاج سیدابراهیم رئیسی تبریک عرض نموده، از محضر الهی، دوام توفیقات ایشان را در این مسئولیت خطیر، طلب میکنم.

محسن رضایی

۲۹ خرداد ۱۴۰۰

مهرعلیزاده پیروزی آیت الله رئیسی را تبریک گفت

محسن مهرعلیزاده نامزد انصراف داده سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری طی پیامی به آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب پیروزی وی را تبریک گفت.

متن پیام محسن مهرعلیزاده به شرح زیر است:

حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای سید ابراهیم رئیسی

رییس جمهور محترم منتخب جمهوری اسلامی ایران

با سلام؛

موفقیت جنابعالی در رقابت های سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک عرض می‌کنم.

امید آنکه با استعانت از درگاه خداوند متعال، انفاس قدسی ارواح طیبه شهدا و امام شهدا، رهنمودهای مقام معظّم رهبری (مد ظله العالی) و دعای خیر، همراهی و همکاری ملّت نجیب و سرافراز ایران، در تحقق وعده های خود در بهبود معیشت، رفاه ، آرامش و آسایش مردم و تامین حقوق مصرّح آنان در قانون اساسی در کلیه عرصه های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی و نیز توجه به نقش مردم و حفظ و ارتقاء شان و جایگاه ملّت بزرگ ایران در فضای داخلی و بین المللی موفق باشید.

و من الله التوفیق و علیه التکلان

محسن مهرعلیزاده

پیام تبریک سران، مسؤولان و شخیصت های نظام به منتخب مردم در انتخابات

وزیر اطلاعات از مشارکت مردم در انتخابات تشکر کرد

سید محمود علوی وزیر اطلاعات، طی پیامی از مردم بابت حضور پرشکوه در پای صندوق‌های رأی و مأیوس کردن دشمنان  تشکر و قدردانی کرد.

متن پیام تبریک وزیر اطلاعات به این شرح زیر است:

بار دیگر مردم فهیم و انقلابی ایران اسلامی با حضور پرشور در پای صندوق‌های اخذ رأی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، شکوه و حماسه‌ی پر افتخار دیگری خلق کردند و عزم و اراده راسخ و خلل ناپذیر خویش را برای حضور و اثر گذاری در عرصه‌های مدیریت و ادامه مسیر رشد، پیشرفت، تعالی و توسعه همه جانبه کشور به نمایش گذاشتند.

اینجانب ضمن شکرگزاری به درگاه حضرت احدیّت برای این نعمت بزرگ، بابت حضور پرشکوه مردم عزیز کشورمان به پای صندوق‌های رأی و مأیوس کردن دشمنان این سرزمین، قدردان و سپاسگزار آحاد ملّت شریف می‌باشم.

شما مردم عزیز، شایسته والاترین درودها و سپاس‌ها هستید و علی‌رغم تفرقه افکنی‌های رسانه‌ای بیگانه و مزدورانشان و وجود مشکلات موجود، با حضور پرنشاط خود در پای صندوق‌های رأی، ضمن لبیک به ندای مقام معظّم رهبری (مدّظلّه‌العالی) موجب شادی روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای عزیزمان به ویژه شهید سلیمانی عزیز شدید. 

به امید آینده‌ای پر موفقیت همراه با آرامش و نشاط و امنیت برای تک تک آحاد ملت شریف ایرانمحمدرضا عارف رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان در نامه‌ای  به آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی انتخاب وی به عنوان رئیس جمهور دولت سیزدهم را تبریک گفت.

پیام تبریک عارف به آیت الله رئیسی

در بخشی از پیام آقای عارف‌ آمده است:  افتخار کسب اعتماد مردم به عنوان منتخب ملت در جایگاه ریاست  جمهوری ایران اسلامی را به جنابعالی، تبریک عرض می کنم. سرمایه اعتماد مردم ،که به حق یک امانت الهی است، بر دوش جنابعالی قرار گرفته است. صمیمانه از درگاه خداوند متعال سلامتی و موفقیت شما را در راه دشواری که در پیش دارید، آرزومندم.

عارف نوشته است: اینجانب  از تمامی گروهها و جریانات سیاسی و سایر نامزدهای محترم سیزدهمین  دوره انتخابات ریاست جمهوری درخواست می‌کنم که با حمایت همه جانبه از رئیس جمهور منتخب، برای برآورده شدن مطالبات به حق مردم که آرزوی همه ماست، همت کنند.

سرلشکر باقری: ایران دشمن را مات و مبهوت کرد/ نیروهای مسلح پشتیبان دولت هستند

سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی از حضور مقتدرانه و خیره‌کننده ملت ایران پای صندوق‌های رای در انتخابات ۲۸ خردادماه قدردانی کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خدای بزرگ را خاضعانه شاکریم که با هدایت دل‌های مردم، حضور مقتدرانه، هوشمندانه و خیره‌کننده ملت عظیم‌الشأن ایران پای صندوق‌های رای در انتخابات ۲۸ خردادماه را ضامن خلق «حماسه ۱۴۰۰» قرار داد و برگ زرین و پر افتخار دیگری به تاریخ سراسر افتخار انقلاب و میهن اسلامی افزوده شد.

ملت تاریخ‌ساز ایران نشان داده است در بزنگاه‌های خطیر و حساس تاریخی، همواره با میدان‌داری سرنوشت‌ساز، اردوگاه خصم و جبهه معاندین نظام را مات و مبهوت اقدام و عمل خود نموده است.

بی‌شک ۲۸ خردادماه روز ملت و نمایش درخشش هوشمندی و هوشیاری یکایک ایرانیان زمان‌شناس بود که درک درست و عمیق سیاسی و لبیک مومنانه خود به امام و مقتدای خویش، رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) را با شور، شعور و شکوه والا به رخ جهانیان کشیدند.

بر شما ملت غیور درود می‌فرستیم و با تبریک و تحسین پیروزی و مشارکت سرنوشت‌ساز شما در این حماسه عظیم و ماندگار تاریخی؛ اطمینان داریم عمل صالح دیروز و بامداد امروزتان، فصل نوینی در روند حرکت تکاملی و آرمانی انقلاب و پیشرفت کشور به سمت قله‌های رفیع جدید گشود و پشتوانه قدرتمندی در اختیار منتخب ملت و دولت آینده قرار داد، تا در عرصه حل مشکلات و تنگناهای موجود در صحنه زندگی مردم و پیشبرد اهداف و سیاست‌های کلان نظام و صیانت و تضمین منافع ملی در آوردگاه‌های حساس بین‌المللی و دفاع از حرم جمهوری اسلامی ایران، مجاهدانه و قاطعانه اقدام نمایند.

در این لحظات شوق‌انگیز و غرورآفرین، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌دارند که به توفیق الهی، در این مسیر مبارک و به اقتضای مأموریت‌ها و وظایف قانونی خود، به مانند گذشته در قامت حامی و پشتیبان صدیق و مصمم قوه مجریه، از هیچ‌گونه همکاری و تلاشی دریغ نخواهند ورزید.

سرلشکر پاسدار محمد باقری

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

سید حسن خمینی پیروزی آیت الله رئیسی را تبریک گفت

سید حسن خمینی پیروزی آیت الله رئیسی را در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت.

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی بدین شرح است:

بسمه تعالی

برادر گرامی جناب حجه الاسلام و المسلمین آقای سید ابراهیم رئیسی دامت توفیقاته

به دست آوردن  اعتماد بخش بزرگی از مردم و کسب عنوان ریاست جمهوری اسلامی ایران را به جنابعالی تبریک می گویم. بی تردید ایستادن در مسند خدمتگزاری به مردم شریف و نظام اسلامی مسئولیت سنگینی است که تنها با لطف خدا و همدلی بیشتر و استعانت از فکر و توان همگانی به بهترین نحو تحقق خواهد پذیرفت.

امیدوارم در این کسوت جدید شاهد موفقیت شما و ارتقاء سطح زندگی عمومی در همه حوزه باشیم

غلامعلی حدادعادل پیروزی آیت الله رئیسی را تبریک گفت

غلامعلی حدادعادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب پیروزی آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

متن پیام حداد عادل به شرح زیر است:

حضرت آیت‌الله رئیسی

با تقدیم سلام و احترام

متن پیام حداد عادل به شرح زیر است:

حضرت آیت‌الله رئیسی

با تقدیم سلام و احترام

اکنون که به لطف الهی و همت و بصیرت ملت ایران در سیزدهمین دورۀ انتخابات ریاست‌جمهوری توفیق یافته‌اید، این پیروزی را که در حقیقت پیروزی ملت ایران است، از سوی شوراهای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در سراسر کشور به جناب عالی تبریک می‌گوید و برایتان از درگاه خداوند کریم در ایفای وظیفۀ سنگینی که بر عهده گرفته‌اید طلب موفقیت می‌کند.

غلامعلی حدادعادل

تبریک ظریف به آیت الله رئیسی

محمد جواد ظریف با انتشار تصاویری از حضور مردم در پای صندوق های رای در صفحه اینستاگرامش نوشت:

حضور مسئولانه مردم نجیب و دلاور ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بار دیگر نمادی از درخشش جمهوریت گردید.

اینجانب ضمن ارج نهادن بر این مشارکت مردم تاریخ‌ساز ایران، کسب اعتماد اکثریت ملت را به رئیس جمهور منتخب، حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای سید ابراهیم رئیسی تبریک عرض می‌کنم.

حضور مردم در عرصه انتخابات و تعیین سرنوشت و مسیر آینده کشور نقش بی بدیلی در خلق فرصت های ارزشمند برای تضمین امنیت، توسعه و آبادانی میهن، پاسداری از حقوق و منافع ملت و کوشش برای رفع مشکلات و موانع داخلی و خارجی دارد.

امیدوارم که رئیس جمهور منتخب و دولت برآمده از رای مردم، که نماینده همه این ملت بزرگ و پاسدار حقوق تمامی آحاد آن خواهند بود در تحقق مطالبات مردم و تامین منافع ملی سربلند و سرافراز باشد.

اکنون که به لطف الهی و همت و بصیرت ملت ایران در سیزدهمین دورۀ انتخابات ریاست‌جمهوری توفیق یافته‌اید، این پیروزی را که در حقیقت پیروزی ملت ایران است، از سوی شوراهای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در سراسر کشور به جناب عالی تبریک می‌گوید و برایتان از درگاه خداوند کریم در ایفای وظیفۀ سنگینی که بر عهده گرفته‌اید طلب موفقیت می‌کند.

غلامعلی حدادعادل

عارف پیروزی آیت الله رئیسی در انتخابات را تبریک گفت

محمدرضا عارف رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان در نامه‌ای  به آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی انتخاب وی به عنوان رئیس جمهور دولت سیزدهم را تبریک گفت.

در بخشی از پیام آقای عارف‌ آمده است:  افتخار کسب اعتماد مردم به عنوان منتخب ملت در جایگاه ریاست  جمهوری ایران اسلامی را به جنابعالی، تبریک عرض می کنم. سرمایه اعتماد مردم ،که به حق یک امانت الهی است، بر دوش جنابعالی قرار گرفته است. صمیمانه از درگاه خداوند متعال سلامتی و موفقیت شما را در راه دشواری که در پیش دارید، آرزومندم.

عارف نوشته است: اینجانب  از تمامی گروه ها و جریانات سیاسی و سایر نامزدهای محترم سیزدهمین  دوره انتخابات ریاست جمهوری درخواست می‌کنم که با حمایت همه جانبه از رئیس جمهور منتخب، برای برآورده شدن مطالبات به حق مردم که آرزوی همه ماست، همت کنند.

پیام تبریک سران، مسؤولان و شخیصت های نظام به منتخب مردم در انتخابات

تولیت آستان قدس انتخاب رئیس‌جمهور منتخب را تبریک گفت

در پی مشخص شدن نتایج سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ایران، تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی، پیروزی حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی را به وی تبریک گفت.

متن پیام تبریک حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی به‌شرح زیر است:

حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای سید ابراهیم رئیسی دامت افاضاته، رئیس‌جمهور منتخب ایران اسلامی

ملت بزرگ ایران بار دیگر با لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در آزمون انتخابات و رقم زدن سرنوشت خود خوش درخشید. با وجود تبلیغات پرحجم و مسموم دشمن، مردم با نیت الهی به میدان آمدند و راه رفع مشکلات را در یک انتخاب درست و آگاهانه جست‌وجو کردند.

اقبال پرشکوه شرکت‌کنندگان در انتخابات و انتخاب جنابعالی، دلیل محکمی است بر امیدواری مردم به تحول و اصلاح وضع موجود. سابقه خدمات ارزنده و رویکرد تحول‌گرای جنابعالی، مردم را به این باور و امید رساند که حل مشکلات در گروی مدیریت مؤمن و انقلابی و روحیه جهادی است.

اینجانب به جنابعالی که متّصف به تقوا، دیانت، پاکدستی، فضل و علم، دقت نظر و مفتخر به خادمی آستان مقدس حضرت علی‌بن موسی الرضا علیه السلام هستید، این موفقیت را تبریک عرض می‌کنم و توفیق خدمت مجاهدانه و گشایش در امور ملت را تحت توجهات حضرت ولی عصر ارواحنا فداه و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

تبریک محمد قمی به سیدابراهیم رئیسی | ملت حماسه آفرید

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در پیامی ضمن تبریک مشارکت گسترده مردم، پیروزی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

مُّحَمَّدٌ رَّسُولُ اللَّهِ وَالَّذِینَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَی الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ تَرَاهُمْ رُکَّعًا سُجَّدًا یَبْتَغُونَ فَضْلًا مِّنَ اللَّهِ وَرِضْوَانًا سِیمَاهُمْ فِی وُجُوهِهِم مِّنْ أَثَرِ السُّجُودِ ذَٰلِکَ مَثَلُهُمْ فِی التَّوْرَاةِ وَمَثَلُهُمْ فِی الْإِنجِیلِ کَزَرْعٍ أَخْرَجَ شَطْأَهُ فَآزَرَهُ فَاسْتَغْلَظَ فَاسْتَوَی عَلَی سُوقِهِ یُعْجِبُ الزُّرَّاعَ لِیَغِیظَ بِهِمُ الْکُفَّارَ وَعَدَ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ مِنْهُم مَّغْفِرَةً وَأَجْرًا عَظِیمًا.

سلام خداوند بزرگ و منان بر آحاد مردم عزیز ایران اسلامی و تبریک به‌مناسبت پیروزی ملت در جشن انتخابات جمهور و نتیجه شیرین این حضور غرور آفرین و سپاس از هدایت‌های داهیانه پیشوای فرزانه انقلاب اسلامی که کشتی بلند بادبان این نظام و انقلاب را از دل امواج سهمگین، به‌درستی به سمت آرامش و پیشرفت نزدیک نمود.

اینجانب به‌عنوان طلبه‌ کوچکی که در خدمت تبلیغ اسلام ناب محمدی(ص) وظیفه‌گزاری می‌کند و مسئولیت دارد، خود را موظف می‌دانم تا از همه اقشار مردم دوست‌داشتنی‌مان که با وجود گلایه‌مندی‌شان از نابسامانی‌های موجود اقتصادی و معیشتی و علی‌رغم نگرانی‌های ناشی از همه‌گیری بیماری منحوس کرونا، ساعت‌ها در آفتاب گرم روز ۲۸ خرداد ماه ایستادند و ایستادگی کردند و حماسه‌ای عظیم را رقم زدند و با این قدم بلند، پای بر خباثت‌های عقیم دشمنان کینه‌توز صهیونیستی و سعودی و غرب مآلان جیره‌خوارشان نهادند، تشکر کنم؛ به‌ویژه بر خود وظیفه می‌دانم تشکری خاص از همه مجموعه‌های مردمی و جریان‌های فرهنگی انقلاب اسلامی به‌ویژه هیأت‌های مذهبی، گروه‌های جهادی، تشکل‌های دانشجویی و طلبگی، متنفذین و نخبگان فکری و فرهنگی، فعالان انقلابی رسانه‌ای، دختران و بانوان مکتبی و همه حلقه‌های میانی مؤثر بر اقشار مختلف ملت مسلمانمان داشته باشم که دعوت و تأکید امام جامعه و ولی خدا به قطع نشدن زنجیره تواصی به‌حق و صبر را لبیک گفتند و هم خود به عرصه آمدند و هم باقی ملت عزیز را به میانه «میدان» آوردند.

اینک می‌توان گفت تواصی به‌حق و صبر و دعوت به خوبی‌ها چنان مؤثر بوده است که با میدان‌داری همه گروه‌های تبلیغی که خود از مردم‌اند و در میان مردم، تیر دشمن زبون، باری دیگر به سنگ شکست خورده‌است.

اینک باید سرود شادمانگی سرداد و جشن پیروزی آحاد ملت ایران را در شب میلاد باسعادت امام رئوف‌مان، حضرت ثامن‌الحجج، علی‌بن‌موسی‌الرضا (علیه‌السلام) برپا ساخت و ضمن آن، همگی باید بدانیم امروز بی‌تردید دوران کار و تلاش و اجتماع همم مؤمنانه‌ی مردم و دولت برای رفع مشکلات و در مسیر پیشرفت ایران اسلامی آغاز شده‌است که در این میانه نقش مجموعه‌های فرهنگی، جهادی و مردمی، ممتاز و یگانه خواهد بود.

اینجانب ضمن تشکر از همه نامزدهای محترم ریاست‌جمهوری که با بیان مسائل مهم ملت و مملکت، تنور مشارکت مردم را در انتخابات گرمتر ساختند، بر خود فرض می‌دانم تا پیروزی برادر بزرگوار و ارجمندم، حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی را به ایشان و ملت ارجمند تبریک عرض کرده برای ایشان و همکاران‌شان آرزوی موفقیت نمایم؛ همین‌طور برای شخصیت‌های برگزیده مردم در عرصه‌های مهم شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی آرزوی خیر و توفیق داشته‌باشم.

بنده و همکاران و همسنگران تلاشگرم در نهضت تبلیغات اسلامی، خادم و همراه همه مجموعه‌های مردمی فعال و انقلابی در مسیر حرکت به سمت قله‌های کرامت، بزرگواری، پیشرفت و تمدن الهی و اسلامی هستیم.

حجت الاسلام رستمی: پیروز انتخابات در مرحله اول ملت است/ آرزوی موفقیت برای رئیس جمهور منتخب

 حجت الاسلام رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها طی پیامی با آرزوی موفقیت برای رئیس جمهور منتخب تاکید کرد: حماسه حضور ملت قهرمان و تمدن ساز ایران در انتخابات ریاست جمهوری، از ایام الله تحقق وعده یاری و نصرت خداوند در عصر حاضر بود. این پیروزی عظیم را به محضر مبارک رهبر معظم انقلاب، ملت سربلند ایران، به ویژه جوانان مومن انقلابی و تمامی دانشگاهیان فرهیخته تبریک میگویم.

بسم الله الرحمن الرحیم

الْحَمْدُ لِلّهِ الَّذِى یُؤْمِنُ الْخائِفِینَ، وَیُنَجِّى الصَّالِحِینَ ، وَیَرْفَعُ الْمُسْتَضْعَفِینَ، وَیَضَعُ الْمُسْتَکْبِرِینَ

خداوند متعال را شاکریم که هرآن نعمتی از پرتو احسان خویش بر این ملت ارزانی می‌دارد، مستضعفان را برتری می بخشد و مستکبران را خوار می گرداند و این خود آیه ای از نشانه های لطف و رحمت بی انتهای اوست.

حماسه حضور ملت قهرمان و تمدن ساز ایران در انتخابات ریاست جمهوری، از ایام الله تحقق وعده یاری و نصرت خداوند در عصر حاضر بود. این پیروزی عظیم را به محضر مبارک رهبر معظم انقلاب، ملت سربلند ایران، به ویژه جوانان مومن انقلابی و تمامی دانشگاهیان فرهیخته تبریک می‌گویم.

ده ها سال کینه توزی و سالها فشار حداکثری و ماه ها بمباران تبلیغاتی نظام سلطه و مرتجعان منطقه‌ای و نوکران روسیاه ضد انقلاب با حضور ملت رشید و سرافراز نقش برآب شد و اعتماد و ارتباط قلبی رهبری و ملت، بار دیگر به نمایش جهانی گذاشته شد. در این فرصت مهم ضمن سپاسگذاری از خداوند منان بر این نعمت بزرگ، توجه به این نکات ضروریست:

- پیروز این انتخابات اولا ملت رشید و امت و امام آن بود. همه کسانی که در این حماسه نقش آفرینی کردند از جمله کاندیداهای محترم و رای دهندگان به آنها ،در این حماسه نقش داشتند. پایان رقابت در نظام مردم سالاری دینی با شکست هیچ فرد یا گروهی همراه نیست.

- جامعه دانشگاهی در این عرصه، برگ زرینی از پیشگامی و جلوداری را به نمایش گذاشت. دعوت بیست هزار نفری اساتید در لبیک گویی به مطالبه مشارکت عمومی رهبر معظم انقلاب و فعالیت های متعدد تشکل ها و مجموعه های استادی و دانشجویی در فضاهای مجازی و رسانه ای علیرغم تعطیلی دانشگاه ها دیدنی بود.

- اعتماد بالا و افتخارآفرین میلیون‌ها ایرانی به رئیس جمهور منتخب، مسئولیت عظیم و فرصت بزرگی را برای عملیاتی ساختن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و تحقق تحول جهش آفرین در حکمرانی، دیوانسالاری و ... فراهم می آورد.

- قطعاً همراهی جامعه دانشگاهی با دولت منتخب ملت و اعتماد متقابل رئیس جمهور منتخب به جوانان مومن و تحول آفرین نقش عمده ای در تحقق امید ملت شریف ایران و سربلندی ایران اسلامی خواهد داشت.

توفیق رئیس جمهور منتخب ملت و همکاران ایشان را در خدمت به محرومان و مستضعفان و اعتلای نظام اسلامی و تحقق دولت کریمه از خداوند متعال خواستارم.

مصطفی رستمی

پیام تبریک سران، مسؤولان و شخیصت های نظام به منتخب مردم در انتخابات

ولایتی: نگاه عدالت‌محور رئیسی اقبال عمومی را به همراه داشت

علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری طی پیامی پیروزی آیت الله سید ابراهیم رئیسی در سیزدهمین دوره‌ انتخابات ریاست جمهوری کشورمان را تبریک گفت.

متن پیام تبریک مشاور مقام معظم رهبری به به آیت الله رئیسی به این شرح زیر است:

برادر گرامی حضرت آیت الله جناب آقای سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهور محترم منتخب

سلام علیکم

حضور افتخارآمیز ملت بزرگ ایران در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ و در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با وجود تمامی توطئه ها و دشمنی ها برای ایجاد ناامیدی در میان مردم، بار دیگر شکوه و جلوه های بی نظیر وفاداری و همراهی ایرانیان را در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و در راستای اعتلاء، اقتدار، امنیت، توسعه و پیشرفت کشور، در برابر چشمان همه جهانیان و همچنین دوستان و دلسوزان نظام و انقلاب به نمایش گذارد.

در این میان نگاه عدالت محور، مبارزه با فساد، تبیین برنامه های راهبردی اثرگذار، تلاش برای رفع دغدغه ها و مشکلات آحاد مردم، نخبه گرائی، شایسته سالاری، تامین اقتدار و امنیت کشور، اولویت یافتن موضوعات اقتصادی، جهش تولید و رفع موانع، توسعه تعاملات بین المللی و ... از جمله مهمترین دیدگاه ها و نقطه نظرات جنابعالی بود که اقبال عمومی را به دنبال داشت و یقینا با همراهی ملت فهیم و بزرگوار ایران و انسجام ملی در گام دوم انقلاب، عظمت و پیشرفت ایران اسلامی تحت زعامت رهبر فرزانه انقلاب بیش از گذشته محقق خواهد شد و توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان را نیز از میان خواهد برد.

پیروز اصلی این میدان، مردم بزرگوار ایران اسلامی هستند که بار دیگر این حماسه سیاسی را در تاریخ این‌ مرز و بوم ثبت و ضبط نمودند.

این موفقیت و پیروزی بزرگ را به محضر مقام معظم رهبری، مردم بزرگوار ایران و جنابعالی  تبریک عرض می کنم و بی تردید دوره جدیدی از امید، نوسازی و شکوفائی ایران اسلامی را شاهد و ناظر خواهیم بود. ان شاالله.

علی اکبر ولایتی

پیام تبریک حزب اعتدال و توسعه/ آیت‌الله رئیسی ظرفیت‌ها را برای دفع شر بدخواهان از ایران به کار گیرد

حزب اعتدال و توسعه طی پیامی به آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور منتخب ایران پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است: 

بسمه‌تعالی

28 خرداد 1400 یوم‌الله دیگری در تاریخ ایران اسلامی رقم خورد.

دیگر بار ملت شریف و حماسه‌ساز ایران اسلامی، عزم و اراده خود را در پاسداری از میراث پربرکت امام راحل و امانت گرانبهای شهدای عظیم‌الشان انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند.

حضور میلیونی احاد ملت ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، تجدید بیعتی دوباره با مقام معظم رهبری و مهر بطلانی بر ماه‌ها جنگ روانی بدخواهان و دشمنان این مرز و بوم بود؛ دشمنانی که پس از اعمال بی‌سابقه‌ترین و ظالمانه‌ترین جنگ اقتصادی تاریخ علیه ایران، رویگردانی ملت از آرمان‌های بلند خود را در خیال خام‌شان می‌پروراندند.

حزب اعتدال و توسعه ضمن قدردانی از مردم نجیب و شریف ایران برای خلق این حماسه بزرگ و تاریخی، پیروزی جناب آقای سید ابراهیم رئیسی را به عنوان سیزدهمین رئیس منتخب جمهوری اسلامی ایران تبریک می‌گوید و امید دارد که ایشان به پشتوانه آرای ملت ایران و با همراهی و هم‌یاری تمامی وفارادان به انقلاب و جمهوری اسلامی، تمامی ظرفیت‌ها را برای دفع شر بدخواهان و خناسان از ایران، خدمت صادقانه به ملت و پیشرفت و توسعه کشور به کار خواهد گرفت.

اکنون و در فردای روز پیروزی ملت شریف ایران، از تمامی کنشگران سیاسی کشور انتظار می‌رود، فارغ از جناح‌بندی‌های مرسوم سیاسی، رقابت‌ها را به رفاقت تبدیل کرده و در چهار سال آتی با هم‌فکری و یاری‌گری فضا و فرصت را برای دولت منتخب در پیشبرد اهداف عالیه نظام، رفع مضایق و مشکلات مردم مهیا کنند.

بی‌شک اعضا و هواداران حزب اعتدال و توسعه در مسیر کمک و همکاری با رئیس‌‌جمهور منتخب و دولت ایشان، از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

حزب اعتدال و توسعه

29 خرداد 1400

امروز، روز آشتی است/مفسدان چپاولگر باید از آمدن آیت‌الله رئیسی بترسند

احمد توکلی رئیس هیأت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در پیامی انتخاب آیت‌الله رئیسی به عنوان رئیس‌جمهور منتخب را تبریک گفت که متن آن به شرح زیر است:

سلام و درود خدا بر ملت بزرگوار و قهرمان ایران

 این پیروزی شگفت آور، بر همه اسلام خواهان وطن دوست و وطن دوستان عاقل و رهبری فرزانه و حکیم انقلاب که با تواضع به خلق، این پیروزی را به دست مردم فهیم، یاری رساندند، و بر رئیس جمهور منتخب، مبارک باد.

یک وجه مهم شکرگزاری جناب آیت الله رئیسی ارجمند بر نعمت خدمت، خدمتگزاری برای همه مردم ایران است.

 

از یاوران پروپاقرص گرفته تا معترضانی که حتی با صندوق رأی قهر کردند، امروز، روز آشتی است. تنها مفسدان چپاولگر و ناموفق به توبه و جبران که از شفافیت و عدالت می‌گریزند، باید با آمدن شما، بر خود بلرزند.

دیده بان شفافیت و عدالت، در این مسیر، در خدمت دولتی که برای ایرانی قدرتمند، مجاهدت می کند، خواهد بود.

ان شاءالله

احمد توکلی

رئیس هیأت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت

29 خرداد 1400

ارسال نظرات