۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۳
کد خبر: ۶۸۳۰۳۱
مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی:

ملت ایران گفتمان دینی و حکمرانی اسلامی را بر تفکرات لیبرالی ترجیح می دهد

ملت ایران گفتمان دینی و حکمرانی اسلامی را بر تفکرات لیبرالی ترجیح می دهد
مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی تأکید کرد: نتیجه انتخابات نشان داد که ملت ایران گفتمان دینی و حکمرانی اسلامی را بر تفکرات لیبرالی ترجیح می دهند.

به گزارش سرویس سیاس خبرگزاری رسا، مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی حماسه‌ بزرگ و ماندگار انتخابات تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ

الْحَمْدُ لِلَّهِ إِجْلَالًا لِقُدْرَتِهِ، وَ لَا إِلَهَ إِلَّا اللَّهُ خُضُوعاً لِعِزَّتِهِ

 ثُمَّ الصَلاةُ وَ اَلسَلامُ عَلیٰ سـیِدنَا وَ نَبیِّنا مُحمّدٍ وَ عَلیٰ آلهِ الطَاهِرینَ، لا سِیمٰا بَقیَةِ اللهِ فِی اَلاَرَضیٖن

حماسه ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ حماسه‌ای ماندگار در میدان حضور و سرآمدی ملت فهیم و بصیر در ادراک و اتقان عمل در مقطعی حساس، گردید. ملتی باعظمت که بار دیگر با وحدت کلمه و با رأی خود عهدی مجدد با انقلاب و نظام بست و با گامی استوار و بااقتدار، دوستان انقلاب را شاد و دشمنان را مأیوس ساخت تا مسیر انقلاب در گام دوم باصلابت بیشتری طی شود و برگ زرین دیگری در فهرست افتخارات خود ثبت نماید.

بی‌‌شک، پیروز عرصه انتخابات در درجه اول، مردم مؤمن و پایدار ایران اسلامی است که علیرغم مشکلات و تبلیغات کینه‌توزانه رسانه‌ای دشمنان، باایمان به وعده‌های الهی و روحیه‌ای قوی، پای صندوق‌های رأی حاضر و تکلیف خود را در صیانت از اصول و ارزش‌های دین و انقلاب انجام دادند تا با صدایی رساتر از همیشه، وفاداری خود به انقلاب و میراث گران‌بهای امام خمینی قدس‌سره و شهدای عزیز و تبعیت از ولی امر مسلمین، امام خامنه‌ای مدظله‌العالی را به گوش تمام بدخواهان ملت و مملکت برسانند.

نتیجه انتخابات ریاست جمهوری نشان داد که ملت غیور ایران «گفتمان دینی و حکمرانی اسلامی» را بر تمام تفکرات لیبرالی و وابسته به مکاتب مادی، را ترجیح و بر این امر اصرار دارد که خط انقلاب، شعارها و اهداف آن، زنده و پویا بماند و تنها از این مسیر نورانی است که موفقیت‌های بزرگ داخلی و خارجی و در شأن ملت بزرگ ایران رقم می‌خورد.

مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم! با حمد و سپاس از الطاف بیکران الهی و قدردانی از ملت فهیم ایران به‌ویژه مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم علما و نخبگان کشور، انتخاب؛

برادر ارجمند و مجاهد انقلابی، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی

به‌عنوان رئیس‌جمهور منتخب مردم را به همگان به‌ویژه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای مدظله‌العالی تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای ایشان در عرصه خدمت و رفع مشکلات مردم و ترفیع جایگاه و شاخص‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی کشور اسلامی ایران را مسألت می‌نماید.

وَآخِرُ دَعْوَانا أَنِ الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ

مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

۱۴۰۰/۳/۲۹

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶
امیدوارم قدر این ۱۸ میلیون رای در سال ۱۴۰۰ دانسته بشه تا به سرنوشت ۲۴ میلیون رای در سال ۹۶ در ۴ سال بعد یعنی۱۴۰۴ مبتلا نشه.چرا که در آنصورت واقعا دیگه نمیشه کاری کرد.
1
0