۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۶۸۳۰۴۱
با ارسال پیامی؛

رییس جامعه روحانیون هند انتخاب آیت الله رئیسی را تبریک گفت

رییس جامعه روحانیون هند انتخاب آیت الله رئیسی را تبریک گفت
حجت الاسلام والمسلمین رضوی با ارسال پیامی پیروزی آیت الله رییسی در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش خبرنگار سرویس بین المللی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد اسلم رضوی با صدور پیامی، انتخاب آیت الله سید ابراهیم رئیسی بعنوان ریاست جمهوری ایران را تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام بشرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران

با اهدای سلام، تحیات، احترام و تبریک به مناسبت دهه کرامت و آستانه میلاد حجت هشتم حضرت امام علی بن موسی الرضا علیهما السلام، به شما که خادم حرم آن امام همام بوده اید.

آنگونه که امام خمینی(ره) فرموده اند: آستان قدس پایتخت ایران است، اکنون خداوند بر شما منتی دیگر نهادہ و نعمت خدمت به مردم عزیز و انقلابی ایران را در شرایطی بسیار حساس و مواجه با انواع و اقسام توطئه های دشمنان خارجی و مزدوران داخلی، به شما ارزانی فرمودہ است.

این انتخابات انصافاً سیلی بزرگی بر صورت دشمنان و یاوه گویان است، استکبار جهانی، صهیونیسم بین‌المللی، حکومت های قبیله ای و مزدور آنها همزمان با جشن عمومی ملت ایران عزا گرفته اند و امیدواریم از این عصبانیت بمیرند.

اینجانب با عرض تبریک این پیروزی درخشان به محضر مبارک حضرت امام زمان(عج)، ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای، ملت غیور، انقلابی و ولایت مدار جمهوری اسلامی ایران و به شخص آیت الله رییسی، در درگاه خداوند متعال توفیق، لطف و عنایت هرچه بیشتر او را برای شما مسئلت مینمایم، تاییدات امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف، دعای خیر امام امت(ره) و شهیدان توشه راه شما باشد.

با تجدید احترام.

مخلص و ارادت مند شما

محمد اسلم رضوی
رییس جامعه روحانیون
ایالت مهاراشترا هندوستان
۲۹ خرداد ۱۴۰۰ شمسی هجری
مطابق ۱۹ ژوئن ۲۰۲۱ میلادی

/988/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
فریبا حرمتی
United Arab Emirates
۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱
با سلام وتشکر از شما خداوند دوستانی مثل شما را محافظت فرماید .ان شا الله
0
0
علی
Iran, Islamic Republic of
۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶
سلام ایشون انسان مومن و فوق العاده ای هستن خیرخواه و جوانمرد، توفیق دیدارشونو از نزدیک نداشتم ولی وصف کمالاتشونو شنیدم. سید عزیز امیدوارم دوباره بیاید ایران و از نزدیک توفیق دیدار داشته باشیم.
0
0