۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۶۸۳۰۴۲

امام جمعه سرینگار کشمیر پیروزی آیت الله رئیسی را تبریک گفت

امام جمعه سرینگار کشمیر پیروزی آیت الله رئیسی را تبریک گفت
حجت الاسلام حسینی با صدور پیامی پیروزی آیت الله رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران را به مقام معظم رهبری و مستضعفین جهان تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید عابد حسین حسینی امام جمعه حسن آباد سرینگار کشمیرهند با ارسال پیامی، انتخاب آیت الله سید ابراهیم رئیسی بعنوان سیزدهمین ریاست جمهوری ایران را به مقام معظم رهبری، ملت غیور ایران و مستضعفین جهان تبریک و تهنیت گفت.

وی با بیان این که امیدواریم رییس جمهور جدید جمهوری اسلامی ایران در حل مشکلات مسلمانان کشمیر پیشگام خواهد بود، تصریح کرد: مسائل کودکان، زنان و مردم بی دفاع کشمیر را در مجامع بین المللی با مطرح خواهد نمود تا سرنوشت کشمیر بدست مردم کشمیر تعیین و حقوق آنان باز پس گرفته شود.

این روحانی کشمیری با اشاره به این که امروز مستضعفین جهان با پیروزی آیت الله رئیسی یار و یاور مقام معظم رهبری شاد و خردم اند، افزود: این پیروزی بعد از یک شب تاریک طولانی، نور امید را برای ما به ارمغان آورده است.

وی با تاکید به این که امروز ملت ایران بار دیگر نمونه ای از وحدت و هماهنگی خود را به نمایش و معرض دید عموم قرار داده است، گفت: ملت ایران در این انتخابات ثابت کرده است که همسایگانی که شاهزادگان و پادشاهان آنها فرق بین جعبه میوه و صندوق رأی نمی شناسند، نمی توانند به اراده مردم ایران خرده بگیرند و هذیان بگویند.

امام جمعه سرینگار کشمیر با بیان این که ملت ایران با برگزاری یک انتخابات پرشور و با هیجان و با حضور به پای صندوق های رای تا ساعت ۲ بامداد، به جهانیان درس سیاست و دموکراسی دادند، ابراز داشت: باوجود این که ولی امر مسلمین جهان از منصب امامت الهی است اما مقام معظم رهبری اثبات کردند که اعتقاد به دموکراسی و توانائی برگزاری چنین انتخابات را دارند، حضرت ایت الله سید علی خامنه ای و مردم ولایت مدار بخاطر برگزاری یک انتخابات پرشکوه مستحق تبریک و تهنیت اند.

وی با بیان این که در این شکی نیست که قدرت های استکباری برای کنترول جمهوری اسلامی ایران و نابودی نظامی اسلامی، تمام ترفندهای خود را بکار گرفتند و امثال سردار سلیمانی را در این راه گرفتند، اظهار داشت: این سرزمین مورد لطف خاص خداوند متعال و امام زمان(عج) است بخاطر همین باوجود تمام مشکلات و فشارهای استوار و ایستاده است.

أَلَيْسَ الصُّبْحُ بِقَرِيب؛ آیا صبح نزدیک نیست؟

/988/

ارسال نظرات