۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۶۸۳۰۷۷

آینده ای روشن در پیش روی ملت ایران اسلامی

آینده ای روشن در پیش روی ملت ایران اسلامی
حجت الاسلام و المسلمین فرخ فال گفت: دولت منتخب باید با کفایت و صلابت و با اطلاعت کامل از ولایت فقیه به قول هایی که به مردم داده شد عمل کند.

حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال، رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت و گو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا با اشاره به مشارکت پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: علی رغم همۀ فشارهایی که دشمنان ما و فریب خوردگان داخلی در داخل کشور داشتند و با وجود بیماری و مشکلات مشارکت خوبی صورت گرفته است، نباید فشارهای اقتصادی و معیشتی که در این سال ها بر مردم وارد شده را  فراموش کنیم.

استاد خارج حوزه علمیه اظهار داشت: وقتی این مشارکت مردمی را با کشورهای مشابه می سنجیم، مشارکت خود را مطلوب و اصلاً قابل مقایسه با دیگر کشورها نمی دانیم و به همین خاطر باید از ملت عزیز تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به مشارکت مردم در انتخابات ابراز کرد: دلیل اینکه چرا بیش از این مقدار اعلام شده مشارکت نشده است را باید با بررسی عملکرد دولت سنجید، به هر صورت امیدواریم آیت الله رئیسی با رأیی که از مردم گرفتند بر مشکلات فائق بیایند و مطمئن باشید اگر ارتباط خوبی با مردم داشته باشیم قطعاً آثار بابرکت آن را در انتخابات آینده و در حمایت های مردم خواهیم دید.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم  اذعان داشت: رأی مردم رأی به نظام و مقبولیت نظام است و کسانی هم که انتخاب شدند چه در ریاست جمهوری و چه در شورای شهر، این جایگاه را  غنیمت بدانند و بهترین استفاده ها را در این فرصت انتصاب و انتخاب داشته باشند و به مردم کمک کنند تا اقتصاد و مشکلات ملت مرتفع شود.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه ریاست جمهوری به گونه ای عمل کند که در مجامع بین المللی عزت مردم ایران حفظ شود، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور با عملکرد درست در مقابله و مواجهه با بین الملل آثار مطلوب خود را در ابعاد سیاسی و اجتماعی و اقتصادی باقی خواهد گذاشت، به لطف حق تعالی با هماهنگی بین قوه مقننه، مجریه و قضاییه مسیر روشن و خوبی را خواهیم داشت.

وی در پایان با اشاره به آینده روشن برای انقلاب و ملت ایران اسلامی گفت: دولت منتخب باید با کفایت و صلابت و با اطلاعت کامل از ولایت فقیه به قول هایی که به مردم داده شد عمل کند و ملت شریف ایران شیرینی ثمره این انتخابات را احساس کنند و از بحران های اقتصادی که برای ملت شریف به وجود آمده رهایی یابند.

ارسال نظرات