۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸
کد خبر: ۶۸۳۰۸۳

راه اندازی اپلیکیشن تربیت مربی کودک و نوجوان

راه اندازی اپلیکیشن تربیت مربی کودک و نوجوان
مدیر تیم ایده شهید علمدار، از راه اندازی اپلیکیشن تربیت مربی کودک و نوجوان با عنوان «مربی خلاق» خبر داد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام امیر اخوان «مدیر تیم ایده شهید علمدار» در گفت و گویی به معرفی این تیم ایده پرداخت و ابراز داشت: حدود ۲۰ سال است که در عرصه کودک و نوجوان فعالیت می کنیم و به دنبال جذاب سازی برنامه های دینی کودک و نوجوان تحت عنوان «تربیت مربی کودک و نوجوان» هستیم.

وی ادامه داد: در کنار کارگاه های حضوری، سایتی را راه اندازی و محتواهای این دوره ها را در این سایت بارگذاری کردیم.

مدیر تیم ایده شهید علمدار گفت: ایده این تیم، آن است که سایت مربیان خلاق و دوره های مجازی را به روز کرده و قالب اندرویدی آن را تولید کنیم؛ در این اپلیکیشن، تمام امور مربوط به این تیم، اعم از ثبت نام شرکت در دوره های آموزشی، فایل های آموزشی جدید و... انجام خواهد شد.

اخوان مخاطب این اپلیکیشن را اولیای تربیتی کودک و نوجوان (معلم، مادر، طلبه و...) عنوان کرد و اظهار داشت: در این اپلیکیشن راه های بهره مندی از محتواهای این تیم، اعم از کانال موجود در ایتا، آپارات، اینستاگرام و... معرفی می شود.

وی تصریح کرد: در تلاش هستیم تا قالب جدید سایت و اپلیکیشن مربی خلاق را آماده کرده که همزمان با شروع سال تحصیلی، مربیان بتوانند از محتواهای این اپلیکیشن بهره مند شوند.

حجت الاسلام اخوان ضمن ابراز خرسندی از خدمات مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق افزود: این مرکز منتورها و مشاورهای خوبی دارد که در پیشبرد کار تیم ایده ها بسیار مؤثر هستند و همچنین این مرکز به ما هدف داد و دلگرم شدیم./822/

ارسال نظرات