۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۶۸۳۰۸۸

دبیرکل حزب‌الله لبنان و علمای بیروت ریاست جمهوری رئیسی را تبریک گفتند

دبیرکل حزب‌الله لبنان و علمای بیروت ریاست جمهوری رئیسی را تبریک گفتند
سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و هیئت علمای بیروت با ارسال پیامی ریاست جمهوری رئیسی را تبریک گفتند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان، پیام تبریکی برای «سید ابراهیم رئیسی» ارسال کرد.

در این پیام آمده است: این پیروزی بزرگ و انتخاب شما به عنوان رئیس‌جمهور در این مرحله از تاریخ حساس ایران را تبریک می‌گویم.

نصرالله سپس تصریح کرد: پیروزی شما امید ملت ایران و ملت‌های منطقه برای آینده و قدرت مقابله با چالش‌ها را زنده کرد.

دبیرکل حزب‌الله در این پیام افزود، رزمندگان مقاومت و آزادگان شما را دژ و پشتوانه‌ای قوی در مقابله با تجاوزگران می‌دانند.

علمای بیروت انتخاب حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی را تبریک گفتند

هیئت علمای بیروت با ارسال پیامی پیروزی حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری را به ملت ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی تبریک گفت.

علمای بیروت تأکید کردند: ملت ایران از اقشار و طیف های مختلف آن بار دیگر حضور همیشگی خود را در تمامی میدان ها و در شرایط سخت و چالش های بزرگ ثابت کرد.

هیئت علمای بیروت با بیان اینکه ایران در عصر کنونی با قدرتمندترین کشور های استکباری مواجه است، افزود: علی رغم دروغ پراکنی ها و تبلیغات دروغین و خلاف واقعیت، ملت ایران با حضور گسترده در پای صندوق های رأی آگاهی و بصیرت خود را ثابت کرد و تمامی تلاش های ناامیدانه و بی نتیجه ای که برای جلوگیری از حضور در تنها انتخابات دموکراتیک منطقه انجام گرفت را با شکست مواجه کرد و وفاداری خود را به نظام جمهوری اسلامی اعلام کرده و بر حمایت خود از کشوری که می خواهد ملت خود آقا، آزاد و مقتدر باشد و در تمامی زمینه ها و تخصصات علمی و فکری پیشرفت کند، تأکید نمود.

علمای بیروت پیروزی آقای رئیسی را به رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای و ملت عزیز ایران و مسئولین جمهوری اسلامی ایران تبریک گفتند و برای توفیق آقای رئیسی در تکمیل مسیر عزّت و پیروزی دعا کردند./۹۸۸/

دبیرکل حزب‌الله لبنان و علمای بیروت ریاست جمهوری رئیسی را تبریک گفت

ارسال نظرات