۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۶۸۳۱۴۱

پیام رئیس مرکز خدمات به مناسبت حضور حماسی مردم در انتخابات

پیام رئیس مرکز خدمات به مناسبت حضور حماسی مردم در انتخابات
حجت الاسلام و المسلمین میرمحمدی در پیامی حضور حماسی مردم در انتخابات 1400 را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب(مدظله‌) و مردم فهیم انقلاب اسلامی تبریک گفت.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا،حجت الاسلام و المسلمین سید جمال‌الدین میرمحمدی در پیامی حضور حماسی مردم در انتخابات 1400 را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) و مردم فهیم انقلاب اسلامی تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم

بار دیگر ملت شریف ایران حماسه‌ای آفریدند و در میدان مبارزه با معاندین این مرز و بوم، میدان داری کرده و مشت محکمی بر دهان بدخواهان کوبیدند.

انتخابات 28 خرداد نشان داد که هیچ یک از طرح و برنامه‌های دشمن برای دلسرد کردن مردم از نظام و انقلاب، که از ماه‌ها پیش توسط بازوی رسانه‌ای استکبار جهانی شروع شده بود، نتوانست در عزم راسخ ملت و پشتیبانی مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی خللی ایجاد کند و علیرغم گله‌مندی و کاستی‌های موجود، به لطف الهی تهدیدها تبدیل به فرصت شد، و بار دیگر ایران اسلامی از آزمونی مهم سربلند بیرون آمد.

اینجانب این پیروزی بزرگ را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) و مردم فهیم و انقلابی ایران اسلامی و کاندیدای منتخب تبریک عرض می‌کنم.

ان‌شاءالله که رئیس جمهور منتخب با استعانت از درگاه باری تعالی و پیروی از ولایت مطلقه فقیه و نیز شایسته سالاری در مسئولیت‌ها با رویکرد تعهد و تخصص، همت جهادی و برنامه محوری در جهت تعالی ایران اسلامی و رفع چالش‌های اقتصادی ملت شریف ایران سعی و تلاش خویش را به کار گیرید.

و من الله توفیق

سید جمال‌الدین میرمحمدی

رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه

 

ارسال نظرات