۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۶۸۳۱۴۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان مطرح کرد؛

فعالیت ۵۰۰ مبلغ در فضای مجازی

فعالیت ۵۰۰ مبلغ در فضای مجازی
لرستان - حجت الاسلام قدرتی ۵۰۰ مبلغ در فضای مجازی، ۲۵۶۰ هیئت، ۳۶۰۰ مداح رسمی، ۸۸ کانون فرهنگی تبلیغی، ۱۲ انجمن اسلامی و ۶۳ گروه جهادی در تبلیغات اسلامی استان فعال هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام مهدی قدرتی، بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: ده ها مبلغ برای نقش آفرینی در راستای گفتمان سازی و حضور حداکثری مردم در انتخابات فعالیت داشتند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان افزود: مبلغان در قالب گروه های جهادی در سطح شهرها و روستاها و با انجام فعالیت تبلیغی چهره به چهره مردم را برای مشارکت حداکثری در انتخابات تشویق کردند.

وی عنوان داشت: سازمان تبلیغات همراه با گام دوم انقلاب با نگاه تمدنی دایره کنش‌ها و فرهنگی خود را گسترش داده و به دنبال خدمات رسانی اجتماعی و فرهنگی است.

حجت الاسلام قدرتی حمایت از فعالیت های فرهنگی را رسالت سازمان تبلیغات عنوان کرد و بیان داشت: سازمان تبلیغات برای رسیدن به بالاترین قله در عرصه فرهنگی و تقویت فرهنگ جامعه نقش آفرین است.

وی یادآور شد: در سال گذشته عملیات محرم حدود دو ماه طول کشید و در این راستا خدمات خوبی ارائه شد که با وجود کرونا و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته سعی شده هیچ برنامه ای که مرتبط با سیدالشهدا باشد تعطیل نشود و این عملیات قبل از محرم شروع و تا پایان ماه صفر ادامه داشت.

حجت الاسلام قدرتی عملیات حاج قاسم سلیمانی را از دیگر اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد و گفت: صدها فعالیت در طول این مدت انجام شد که تجلیل از کادر درمان از مهم ترین این اقدامات است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به برنامه‌های سالروز تاسیس این سازمان گفت: تجلیل از دو نفر از خادمان، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، همایش روز تبلیغ و کنگره روز تبلیغات اسلامی، سرکشی به روحانیون شبکه امامت استان و تجلیل از مقام شامخ شهدای استان از برنامه‌های مهم است.

وی از تشکیل شبکه امامت خبر داد و گفت: این شبکه متشکل از روحانیون، امام محله و امام روستا است.

حجت الاسلام قدرتی بیان کرد: ۲۰۰ پایگاه اجتماعی، ۲۹ نفر امام محله و در مجموع ۱۹۹ نفر عضو شبکه امامت در سطح استان هستند.

وی خاطرنشان کرد: ۵۰۰ مبلغ در فضای مجازی، ۲۵۶۰ هیئت، ۳۶۰۰ مداح رسمی، ۸۸ کانون فرهنگی تبلیغی، ۱۲ انجمن اسلامی و ۶۳ گروه جهادی در سازمان تبلیغات استان در سطح استان فعال هستند.

فعالیت ۵ دبیرستان صدرا در لرستان

حجت الاسلام قدرتی با بیان اینکه دبیرستان علوم و معارف صدرا در پنج شهرستان استان فعال است، گفت: ۱۹۴ دانش‌آموز در مدارس صدرا در استان مشغول تحصیل هستند/9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات