۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۶۸۳۲۰۷

رونمایی از کتاب «کد ۹۹» در خط مقدم مبارزه با کرونا

رونمایی از کتاب «کد ۹۹» در خط مقدم مبارزه با کرونا
«کد ۹۹» مجموعه خاطراتی از حضور یک طلبه به همراه دوستانش در خط مقدم مبارزه با کرونا است که به تازگی در یک بیمارستان رونمایی شد.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا،روابط عمومی انتشارات شهید کاظمی، همزمان با سالروز ولادت حضرت علی‌بن‌موسی الرضا (علیه السلام) کتاب «کد ۹۹» که بر گرفته از خاطرات حجت الاسلام سیدمحمدبابامیری در خط مبقدم مبازه با کرونا می‌باشد، با حضور نویسنده کتاب، راوی کتاب، رئیس و کادر درمان بیمارستان شهید بهشتی استان قم، معاون فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی، سید اصغر علوی (شاعر آیینی کشور) و جمعی از اهالی رسانه در محل بیمارستان شهید بهشتی قم برگزار گردید.

کمتر از یک سال و نیم است که ویروس منحوس کووید ۱۹ درکشورمان شیوع پیداکرده و فاصله‌های زیادی را بین مردم کشور عزیزمان انداخته است. ویروسی که اوایل دستِ‌کم گرفته بودیمش و شاید خیلی‌های توجهی به آن نداشتند؛ اما کم‌کم و با شنیدن اخبار وحشتناک جهانی و نیز خبر‌هایی در مورد دوستان و آشنایان و اقواممان که درگیر ویروس شده‌اند، ترس رخنه کرد در وجودمان و آرام آرام باعث شد که خیلی از مکان‌ها و جمع‌ها از هم بپاشد و فاصله بیفتد بین آدم‌ها و دل‌هایشان. در این میان عده‌ای همچون دوران سخت ۸ سال دفاع مقدس با از خودگذشتگی و به صورت جهادی به میدان آمدن و از این فاصله‌ها جلوگیری کردن و با رفتار همدلانه‌شان، بذر محبت‌ها و دل‌گرمی‌را در دل هموطنان عزیزمان پاشیدند.

نویسنده در این اثر به سراغ نیرو‌های جهادی که در روزگار کروناویروس دل به خطر داده و وارد میدان مبارزه با این ویروس منحوس شده اند، رفته است. جهادگرانی از جنس طلاب حوزه علمیه که شب و روز خود را وقف این کار کرده و دوشا دوش کادر درمان در ایام شیوع این ویروس به خدمت به بیماران کرونایی پرداخته اند جایی که از آن به‌عنوان خط مقدم مبارزه با کرونا نام می‌برند؛ بخش بیماران کرونایی یک بیمارستان.

در هر یک از روایت‌های «کد ۹۹» با ابعادی از همدلی مجاهدانه آشنا و حضور پر رنگ طلاب علوم دینی در خط مقدم مبارزه با کرونا را حس می‌کنیم.

کتاب «کد ۹۹» مجموعه خاطراتی از حضور حجت الاسلام سیدمحمدبابامیری به همراه دوستان طلبه و جهادی خود در خط مقدم مبارزه با کرونا است که به قلم سیدعلی نقیب به رشته‌ی تحریر درآمده و به زودی توسط انتشارات شهیدکاظمی روانه بازار می‌گردد.

علاقه‌مندان جهت تهیه این آثار ارزشمند می‌توانند بعد از انتشار از طریق سایت رسمی انتشارات شهیدکاظمی (https://nashreshahidkazemi.ir/)، سایت manvaketab.ir و همچنین از طریق ارسال نام کتاب به سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۴۱۴۴۱ کتب را تهیه نمایند.

ارسال نظرات