۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۶۸۳۲۳۱
یادداشت؛

شکست پروژه تحریف و تحریم، ثمره مشارکت و امید ملت ایران

شکست پروژه تحریف و تحریم، ثمره مشارکت و امید ملت ایران
مشارکت مردمی به صورت ویژه گمانه زنی‌های بی‌ربط و ناامید کننده را از بین برد و اراده یک ملت در پشت پا زدن به گزافه گویی رسانه‌های سعودی، عبری و ضدانقلاب را به نمایش گذاشت.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با توجه به اثرات مخرب فاصله وعده‌های دولت فعلی با واقعیت و رابطه سفره مردم با صندوق آراء، مشارکت مردم در انتخابات ۱۴۰۰ فراتر از نظرسنجی‌های داخلی و پیش‌بینی‌های خارجی بود.

هرچند دولت صف ها، ساعت‌ها مردم را برای رای دادن در صبح جمعه معطل گذاشت و در کنار آن شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های تابلودارِ معاند با پمپاژ ناامیدی و سیگنال های منفی به جامعه، مشارکت مردم را تحت الشعاع قرار دادند، اما با وجود همه این کاستی‌ها، باز هم میزان مشارکت و حضور ملت، هر تحلیلگر منصف و ناظر عاقلی را شگفت زده کرد.

ملت ایران در انتخابات ۱۴۰۰ از میان کاندیداهای مختلف و با وجود مواضع رادیکال برخی نامزدها، گفتمان انقلابی را برگزیدند و گلایه‌های چندین ساله علیه دولتِ صف‌های طولانی و ناکارآمد را در قالب حضور در میدان و تغییر به نفع مردم نشان دادند.

انتخابات امسال علیرغم تحریم از سوی اصحاب تکرار و بهار و برخلاف تصور مدعیان دروغین دموکراسی با مشارکت پرشور مردمی برگزار شد، از این رو پروژه تحریم انتخابات توسط رسانه‌های بیگانه شکست خورد و بعد از توهین و کتک زدن مردم در خارج از کشور، ماهیت واقعی ضدانقلاب و سلطنت طلبان خارج نشین را به رخ جهانیان کشید.

‌مشارکت مردمی به صورت ویژه گمانه زنی‌های بی‌ربط و ناامید کننده چند هفته اخیر دوست و دشمن را از بین برد و اراده یک ملت در پشت پا زدن به گزافه گویی رسانه‌های سعودی، عبری و ضدانقلاب را به نمایش گذاشت.

آتش تحریف و تحریمی که در کشور افروخته شده بود و امید و نشاط مردم را نشانه گرفته بود، به لطف و قدرت الهی به گلستان مشارکت و امید تبدیل شد، از این رو امروز مهمترین کار، چشاندن طعم آرامش، شادکامی و پیروزی به همه مردم است.

ملت مومن و انقلابی ایران که اکنون پیروز اصلی ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ شده، امیدوار است با این انتخاب درست و هوشمندانه و با ترسیم مدلی کارآمد در مسیر پیشرفت که قطعا با بهره گیری از شریعت ناب اسلامی و با استناد به شرایط ملی و بومی است، در راستای گام دوم انقلاب اسلامی و تحقق پیشرفت و عدالت گام بردارد که در نهایت باعث اقتدار کشور و عزت ملت ایران خواهد شد.

همان گونه که آیت الله رئیسی به عنوان منتخب مردم ایران در انتخابات ۱۴۰۰ در بیانیه‌ای نقشه راه دولت‌ آینده را این گونه ترسیم کرد و گفت: ان شاءالله دولتی پرکار، انقلابی و ضدفساد را تشکیل می‌دهم و به سوی بسط عدالت، به‌عنوان مأموریت محوری انقلاب اسلامی حرکت خواهیم کرد و تمام ظرفیت‌های دولت را برای ایجاد نهضت بزرگ خدمت به ایرانیان عزیز به کار خواهیم بست.

مجتبی عباسی

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰
آقای رئیسی باید ان شاء الله کاری بکنن که اعتمادمردم نسبت به جامعه اسلامی ودینی وفرهنگ اسلامی ایرانی برگرده ....که بعضا درجواب درنیان بگن این چندسال که رفتیم رأی دادیم چیکارکردن برامون جز بدبختی حالابزارهرچی میخواد بشه بشه
1
0