۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۶۸۳۲۳۴

تمدید پذیرش طلبه در سطح سه فلسفه اسلامی به زبان انگلیسی

تمدید پذیرش طلبه در سطح سه فلسفه اسلامی به زبان انگلیسی
مهلت ثبت نام در سطح 3 رشته فلسفه اسلامی به زبان انگلیسی در مدرسه عالی مطالعات اسلام و غرب جهت سال تحصیلی 1400-1401 تمدید شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مدرسه عالی مطالعات اسلام و غرب در سال تحصیلی 1400-1401 ذیل برنامه مراکز تخصصی حوزه های علمیه اقدام به جذب طلبه در سطح 3 و رشته فلسفه اسلامی به زبان انگلیسی می کند.

آموزش فلسفه اسلامی با توجه به نیازهای جهان معاصر، برگزاری بخشی از کلاس ها به زبان انگلیسی، بهره مندی از اساتید آشنا به فضای بین الملل، حمایت از فعالیت های علمی و پژوهشی طلاب و کتابخانه غنی و تخصصی از جمله مزایای این مرکز است.

علاقه مندانی که از شرایط اولیه همچون اتمام سطح دو حوزه، تسلط به زبان انگلیسی و آشنایی با فلسفه اسلامی برخوردار باشند می توانند تا تاریخ ۱۲ تیر ۱۴۰۰ جهت ثبت نام به سامانه پذیرش حوزه های علمیه به نشانی (https://paziresh.ismc.ir) مراجعه  کرده و یا جهت دریافت اطلاعات بیشتر به وبسایت مدرسه عالی مطالعات اسلام و غرب به نشانی (http://sios.ir) مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 025- 32918185 تماس حاصل کنند.

لازم به ذکر است مدرسه عالی مطالعات اسلام و غرب از جمله مراکز تخصصی حوزه علمیه قم است که تحت اشراف هیات امنایی متشکل از اساتید و فضلای حوزه عملیه قم و با ریاست حجت الاسلام والمسلمین حمید پارسانیا فعالیت خود را آغاز کرده است./998/

ارسال نظرات