۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۶۸۳۲۴۵

خیری که با خیر آغاز شد

خیری که با خیر آغاز شد
تفکری که هشت سال در قوۀ مجریۀ جمهوری اسلامی قدرت را در دست داشت، با تمام توان کوشید تا کفر به طاغوت را در باور مردم ضعیف کند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله امام خامنه‌ای در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ پس از رأی دادن، فرمودند: ان‌شاءالله به برکت حضرت امام رضا علیه‌السلام که این ایام متعلق به ایشان است، امروز برای ملت ایران یک جشن باشد و به توفیق الهی همین خواهد شد و ملت از این انتخابات خیر خواهد دید.

براساس نص صریح قرآن کریم، کفر به طاغوت مقدمه و لازمۀ ایمان به خدا و یک اصل اساسی در اسلام است. اگر کسی به طاغوت کافر نباشد، هویت ایمانی او کامل نیست، و تا هویت ایمانی کامل نشود، چنگ زدن به عروةالوثقی همیشگی نخواهد بود.

تفکری که هشت سال در قوۀ مجریۀ جمهوری اسلامی قدرت را در دست داشت، با تمام توان کوشید تا کفر به طاغوت را در باور مردم ضعیف کند یا حتی اگر بتواند آن را از بین ببرد! تلاش کردند تا چهرۀ امریکای جنایتکار را بزک کنند و از راه قدم زدن با شیطان بزرگ عادی‌سازی روابط با دشمن قسم‌خوردۀ اسلام و انقلاب و انسانیت را به نظام اسلامی و مردم مسلمان ایران تحمیل کنند!

قرآن کریم می‌فرماید: لا تَجِدُ قَوْماً يُؤْمِنُونَ بِاللهِ وَالْيَوْمِ الْآخِرِ يُوادُّونَ مَنْ حَادَّ اللهَ وَرَسُولَهُ وَلَوْ كانُوا آباءَهُمْ أَوْ أَبْناءَهُمْ أَوْ إِخْوانَهُمْ أَوْ عَشيرَتَهُمْ (مجادله، ۲۲)؛ "هيچ قومى را كه ايمان به خدا و روز رستاخيز دارند نمى‌يابى كه با دشمنان خدا و پيامبرش دوستى كنند، هر‌چند پدران يا پسران يا برادران يا خويشاوندانشان باشند".

خیری که با خیر آغاز شد

اما دولت تدبیر و امید! و دستگاه دیپلماسی آن نه‌تنها دست دوستی، که دست طمع و دریوزگی به‌سوی دشمنان خدا و پیامبر، و دشمنان این ملت دراز کرد و عزت و اقتدار ایران اسلامی را ـ که ثمرۀ ایستادگی رهبران الهی و خون شهیدان و مجاهدت مردم است ـ به بازی گرفت.

آیت الله رئیسی، رئیس‌جمهوری منتخب و مکتبی و انقلابی، در نخستین نشست مطبوعاتی‌اش، خط مشی سیاست خارجی خود و دولتش را که برآمده از قرآن و گفتمان امام و انقلاب و رهنمودهای رهبری است، بیان کرد: نه به شیطان، نه به استکبار، نه به ذلت، نه به سازش!

 آقای رئیسی نشان داد که ان‌شاءالله کلام حکیمانۀ رهبر معظم انقلاب در روز رأی‌گیری محقق خواهد شد، و با آن خیر قاطع بشارت داد که ان‌شاءالله ملت از این انتخابات خیر خواهد دید.

محمدتقی عارفیان

محمد مهدی محققی
ارسال نظرات