۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۶۸۳۲۵۸
پرونده "حلقه مفقود فرهنگ"؛

۸ سال ریاست جمهوری با پسرفت فرهنگی

۸ سال ریاست جمهوری با پسرفت فرهنگی
۸ سال ریاست جمهوری آقای روحانی مطالبات فرهنگی و اجتماعی برحق دلسوزان کشور را به افسانه‌ای شبیه کرد که دست یافتن به آن عصای حضرت موسی (ع) را نیاز داشت.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، ۸ سال ریاست جمهوری آقای روحانی مطالبات فرهنگی و اجتماعی برحق انقلابیون و دلسوزان کشور را به افسانه‌ای شبیه کرد که دست یافتن به آن عصای حضرت موسی (ع) را نیاز داشت؛ اما پیروزی قاطع آیت الله رئیسی در انتخابات ۱۴۰۰ شور جدیدی در بین نیرو‌های دلسوز به راه انداخت.

آیت الله رئیسی با تفکر و اندیشه انقلابی با عملکرد فراجناحی و دلسوزانه باعث شد تا چشم ناامیدان از تحقق تمدن نوین اسلامی به «خیر» قاطعانه و مصمم ایشان به دیدار با قاتل سردار سلیمانی، روشن شود. لازم است در دولت سیزدهم برای تمام عقب ماندگی و افتادگی‌های فرهنگی که در گوشه و کنار فضای مجازی و حقیقی اتفاق افتاده است چاره اندیشی کافی شود و با اولویت بندی و هدفمند کردن انرژی و منابع برای اصلاح سبک زندگی افراد جامعه، به دنبال تعالی و رشد خانواده باشند.

دغدغه اصلاح سبک زندگی، افزایش جمعیت و فضای مجازی سالم از مهمترین مسائلی است که در صحبت‌های رهبر معظم انقلاب بار‌ها و بار‌ها تکرار شده است؛ اما متأسفانه با نبود رئیس جمهوری دلسوز در ۱۰ سال اخیر قدم شایان ذکری برای هیچ کدام از آن‌ها برداشته نشد. آیت الله رئیسی در برنامه «انتخاب و فرهنگ» و همچنین در دومین مناظره انتخاباتی ریاست جمهوری ۱۴۰۰ با اهمیتی که نسبت به فرهنگ و اجتماع دارد امید‌هایی را زنده کرد تا بتوانند در گوشه و کنار نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار مضاعف خود بپردازند.

در پرونده «حلقه مفقود فرهنگ» قرار است تا با اصحاب کرسی‌های درس، کارشناسان و تحلیل‌گران حوزوی و دانشگاهی به گفتگو پرداخته و نظر آنان را در مورد اولویت فرهنگی اجتماعی دولت سیزدهم و همچنین شیب لازم برای رسیدگی به اولویت‌ها، جویا شویم.

ارسال نظرات