۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۸
کد خبر: ۶۸۳۳۰۵
حجت الاسلام والمسلمین دیرباز:

زدن واکسن ایرانی کرونا توسط رهبری نشانه اعتماد ایشان به تولید داخل است

زدن واکسن ایرانی کرونا توسط رهبری نشانه اعتماد ایشان به تولید داخل است
حجت الاسلام والمسلمین دیرباز با اشاره به زدن واکسن ایرانی کرونا توسط رهبر معظم انقلاب، گفت: این حرکت نشانه اعتماد کامل ایشان به تولیدات داخلی است.

حجت الاسلام والمسلمین عسکر دیرباز، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به ساخت واکسن ایرانی کرونا به همت نخبگان کشور گفت: رهبر معظم انقلاب همواره بر استفاده از تولیدات و محصولات داخلی تأکید داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین دیرباز ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب در چندین سال نیز کیلد واژه های رونق تولید داخلی، استفاده از کالاهای ایرانی، جهش و پشتیبانی تولید را به عنوان شعار سال قرار دادند، از این رو جوانان و نخبگان جامعه با پیروی از رهنمودها و شعارهای سال نشان دادند که پیشرفت کشور ما در سایه کاهش هزینه های تولید و افزایش کیفیت تولید به منظور صادرات تحقق خواهد یافت.

نماینده مجلس خبرگان بیان کرد: با شیوع و همه گیری ویروس کرونا در کشور و جوامع دیگر، یکی از راه حل ها برای مبارزه با این بیماری استفاده از واکسن بوده است.

وی با بیان این که بسیاری از واکسن های ساخته شده در کشورهای غربی به ویژه آمریکا و انگلیس، مشکلات و عوارض جانبی برای انسان ها به همراه داشته است، افزود: رهبر معظم انقلاب برای حفظ سلامت ملت ایران به طور مستقیم ورود واکسن های کرونا را از مبدأ کشورهای آمریکا و انگلیس ممنوع اعلام کردند.

حجت الاسلام والمسلمین دیرباز با بیان اینکه کشور ایران با اتکای به نخبگان و جوانان خود گام های بزرگی در تولید واکسن کرونا برداشته است، گفت: در داخل کشور نیز گروه های علمی به تحقیق درباره تولید واکسن کرونای داخلی پرداختند و در نهایت نخگبان کشور موفق به تولید واکسن ایرانی کرونا شدند.

وی تولید و ساخت واکسن ایرانی کرونا را افتخاری بزرگ برای کشور در جهان توصیف کرد و افزود: اکنون ایران در سطح علمی بالایی قرار گرفته که می تواند همراه و همگام با کشورهای پیشرفته جهان، واکسن کرونا را تولید کند.

حجت الاسلام والمسلمین دیرباز با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اعلام کرده اند که در روزهای آینده واکسن ایرانی کرونا را تزریق خواهند کرد، گفت: این حرکت ایشان، نشانه اعتماد رهبر معظم انقلاب به تولیدات داخلی بوده و همچنین جبنه الگویی برای مردم دارد که از واکسن ایرانی کرونا استفاده کنند.

وی با اشاره به وظایف خطیر مسؤولان در قبال سلامت مردم اظهار کرد: وظیفه مسؤولان بهداشت و سلامت کشور این است که در کنار حفظ سلامت روحی و معنوی مردم، به فکر حفظ جان و سلامت و بهداشت مردم باشند و باید مسؤولان بهترین راه حل برای کاهش بیماری ها به ویژه بیماری کرونا را اجرایی کنند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: مسؤولانی که هنوز چشم امید به بیگانگان برای مبارزه با بیماری کرونا دارند و اطمینان و خودباوری به واکسن ایرانی کرونا ندارند، باید بدانند هر زمانی کشور برای حل مشکلات به نیروهای داخلی اطمینان کرده، سریعتر، زودتر و بهتر به نتیجه مطلوب رسیده است.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
خلیل
Iran, Islamic Republic of
۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸
تولید واکسن ایرانی نشانه عظمت علمی علمای طب ایران در اوج ایمان و عمل صالح است.
خدا بهشوم برکت بده
و سایه رهبری رو مستدام بداره.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷
حضرت آقا با این اقدام:
۱. شجاعت خودشون رو به رخ همه کشیدن
۲. جلوی یه عالمه به ظاهر انقلابی که مخالف واکسیناسیون بودن ایستادن
۳. نشون دادن که به محصول ایرانی و کیفیتش اطمینان کامل دارن
۴. یه تو دهنی محکم به دشمن زدن که عقلانیت رو فدای عقل کل بودن نمیکنن.
1
0
یک با یک
Iran, Islamic Republic of
۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹
پیامِ آستینِ بالا زده رهبر حکیم انقلاب، بازگشت به خویشتن است، بومی سازی علم، فرهنگ و اقتصاد ایرانی_اسلامی.
رهبر حکیمی که عمل و گفتارش، نفی دوئیتهای علم و دین است.
غربگرایانِ واکسنِ فایزر زده هم خود را ملی گرا می دانند اما همه می دانند سید علی خامنه ای ملی گرا ترین رهبر عالم است.
1
0
ناشناس
United States
۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
این واکسن غرور آفرینه.
0
0