۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۷
کد خبر: ۶۸۳۳۹۲
نماینده ولی فقیه در مازندران:

تزریق واکسن ایرانی از سوی رهبر انقلاب، مظهر واقعی اعتماد به جوانان است

تزریق واکسن ایرانی از سوی رهبر انقلاب، مظهر واقعی اعتماد به جوانان است
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین لائینی، به تزریق واکسن ایرانی از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: این اقدام، مظهر واقعی اعتماد به جوانان این مملکت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران عصر امروز در جلسه شورای اداری استان با اشاره به فرا رسیدن فصل تابستان و حضور مسافران در مناطق گردشگری، به ویژه سواحل استان، بر ضرورت عملیاتی شدن پیوست فرهنگی در طرح سالم سازی دریا تأکید کرد.

وی با بیان این که طرح سالم سازی دریا باید با پیوست فرهنگی همراه باشد، افزود: فعالان در این بخش مسایل فرهنگی را رعایت کنند و دستگاه‌های نظارتی هم نظارت را در اولویت قرار خود دهند.

امام جمعه ساری به حضور مؤثر طلاب جهادی در طرح های فرهنگی دریا اشاره کرد و گفت: این حضور جهادی آثار و برکات ارزشمندی در کاهش آسیب های اجتماعی در سواحل دریا به همراه داشته است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که ابتکارات فرهنگی خوبی از سوی این طلاب جوان در سواحل دریا صورت گرفته شود، خاطرنشان کرد: این فعالیت های مؤثر و جذاب باید بیش از پیش در مناطق گردشگری تقویت شود.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی، دوری از تبلیغات غلط، فضاسازی مثبت در جهت تبلیغات ارزشی، فرهنگی و استفاده از فرصت دریا و جنگل در جهت تقویت ارزش ها از جمله اقداماتی است که باید از سوی نهادهای مسؤول مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه ساری با اشاره به این که متأسفانه حضور گردشگران و مسافران موجب بروز آسیب های اجتماعی و فرهنگی در برخی مناطق استان شده است، تصریح کرد: در همین راستا باید برای کاهش این آسیب ها، برنامه های فرهنگی و دینی بیشتر در این مناطق تقویت شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به حضور گسترده مردم در انتخابات 28 خرداد امسال اشاره کرد و گفت: مردم مازندران با توجه به شرایط کاری در این فصل، حضور در انتخابات را فراموش نکردند و حضور بیش از 60 درصدی در پای صندوق های رأی داشتند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با گلایه از وجود برخی نواقص در ساعت های ابتدایی اخذ رأی در استان، افزود: بهتر بود برنامه ریزی و تدارکات مناسب تری برای آغاز فرآیند اخذ رأی از مردم صورت می گرفت.

امام جمعه ساری با بیان این که منتخبان شورای اسلامی شهر و روستا باید فرصت به وجود آمده را در جهت خدمت به مردم مغتنم بشمارند، تصریح کرد: این منتخبان باید با احساس مسؤولیت بالا در انجام وظایف خود تلاش کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تزریق دز نخست واکسن ایرانی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری واکسن خود را به تاخیر انداختند تا از واکسن ایرانی استفاده کنند که مظهر واقعی اعتماد به جوانان این مملکت است و امیدواریم مابقی مردم این واکسن را دریافت کنند./950/

ارسال نظرات