۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۶۸۳۴۰۱
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه:

در سیرک رسانه‌ای دشمن بسیاری از عناصر خودفروخته داخلی دلقک‌های صحنه بودند

در سیرک رسانه‌ای دشمن بسیاری از عناصر خودفروخته داخلی دلقک‌های صحنه بودند
کرمانشاه - حجت الاسلام فاضلی گفت: در سیرک رسانه‌ای دشمنان بسیاری از عناصر خودفروخته داخلی نیز در وسط گود بودند و به نوعی دلقک‌های آن بودند.

حجت الاسلام حجت الله فاضلی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه اظهار داشت: ابزار رسانه نشان داده است که بارها قوتی‌تر از تسلیحات نظامی است و به عینه شاهد تحقق این مدعا از سوی سیاستمداران و فعالان حوزه رسانه هستیم.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه گفت: رسانه‌ها با کمترین هزینه‌های انسانی و مالی بیشترین تهاجمات را می‌توانند ساماندهی کنند به طوری که تبلیغات هدفمند می‌تواند کار یک دهه جنگ نظامی را در یک هفته انجام دهد.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی مورد هجمه بسیار بزرگی از تبلیغات رسانه‌ای دشمنان قرار گرفته است، افزود: در سال‌های اخیر به عینه شاهد بوده‌ایم که دنیای استکبار که به نوعی خود را بازنده میدان سیاست می‌داند با اجیر کردن رسانه‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای به دنبال تغییر نگرش‌ها و تغییر واقعیت‌هاست.

حجت الاسلام فاضلی عنوان داشت: بنابراین به عینه می‌بینیم که دشمنان به دنبال بازتعریف جدیدی از انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون هستند به نوعی که حقایق تاریخی در حال تحریف توسط رسانه‌های دشمن است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه گفت: ایجاد شبکه‌هایی مختص به تاریخی سیاسی کشورها به ویژه تاریخ انقلاب اسلامی ایران از سوی رسانه‌های وابسته به سرویس‌های جاسوسی غربی و برخی از کشورهای عربی، جابجا کردن جای حقایق و دروغ‌ها، همگی تلاش‌هایی پیوسته از سوی جبهه مقابل نظام برای تغییر واقعیت‌هاست که باید نسل‌های جوان کاملا با این ترفندهای رسانه‌ای آشنایی پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه نهایت تحریف تاریخ انقلاب در سالجاری روی داد، افزود: با آغاز انتخابات ریاست جمهوری 1400 رسانه‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ایی با جهت‌گیری هماهنگی زمینه را برای ایجاد یک دوگانگی در کشور ایجاد کردند که بی شک اگر حضور دلسوزان نظام و نیز بصیرت مردم در میان نبود، حتما مشکلات هویتی برای نسل ‌های جوان پیش می‌آمد.

حجت الاسلام فاضلی ادامه داد: رسانه‌های برون مرزی و ضدانقلاب حقایقی که مردم حق دارند که از آنها اطلاع داشته باشند را به صورت زیرکانه‌ای تغییر دادند به گونه‌ای که عملا و رسما جای ظالم و مظلوم، جای فقیر و غنی و... در اذهان تغییر کرده بود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه گفت: این ترفندهای ناجوانمردانه تنها با بصیرت ملت ایران بود که خنثی گردید، بخش اعظمی از این تلاش‌های مذبوحانه دشمنان برای تحت‌الشعاع قرار دادن انتخابات ریاست جمهوری بود، ولی با یاری خداوند متعال این تلاش‌های دشمنان به بن‌بست خورد.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه افزود: البته ناگفته نماند که در این سیرک رسانه‌ای دشمنان بسیاری از عناصر خودفروخته داخلی نیز در وسط گود بودند و به نوعی دلقک‌های آن بودند.

حجت الاسلام فاضلی عنوان کرد: بنابراین باید در بحث سواد رسانه‌ای و آشنایی نسل‌های جامعه با جنگ تبلیغاتی‌ کارهای بسیاری انجام شود، تا شاهد این شبیخون‌های فرهنگی و خبری علیه انقلاب و داشته‌های آن نباشیم./1400/

ارسال نظرات