۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۶۸۳۴۲۱
سرلشکر سلامی:

تصمیم گرفته‌ایم در هر پدیده‌ای جزء کشورهای برتر جهان باشیم

تصمیم گرفته‌ایم در هر پدیده‌ای جزء کشورهای برتر جهان باشیم
فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه ما یک ملت استثنایی هستیم، تصریح کرد: ما تصمیم گرفته‌ایم در جهان در هر پدیده‌ای جزء کشورهای برتر جهان باشیم.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در آیین رونمایی از واکسن نوترکیب «نورا» تولید شده در دانشگاه علوم پزشکی بقیة الله (عج) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و آغاز فرآیند کارآزمایی بالینی این واکسن، اظهار داشت: پیمودن قله‌ها همواره کار سختی است و گذر از صخره‌های سخت و قدم گذاشتن بر فراز ارتفاعات بلند کار مشکلی است، اما هیچ کشوری و هیچ ملتی بدون طی کردن مسیرهای سخت صعود به قله های پیشرفت و اعتبار و منزلت دست نخواهد یافت.

وی‌افزود: تا ملتی آرزوهای بزرگ را در آغوش نگیرد و آرزوهای درونی خود را به ما به ازا هایی‌ در عالم حقیقت تبدیل نکند، بزرگ نمی‌شود. وسعت یک ملت، به وسعت آرزوها و به بلندای همت و قامت بلند نگاه اوست.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه هر ملتی که نتواند رویداد بسازد بزرگ نمی‌شود، عنوان کرد: ما در عرصه نبرد برای استقلال هستیم و در یک جنگ بزرگ جهانی که محور اصلی آن استقلال و خوداتکایی و اعتبار ماست و جهان قدرتمند تصمیم گرفته است مانع از استقلال ملی ما شود.

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: ما هم تصمیم گرفته‌ایم به هر قیمتی شده این معنای زیبا و مقدس را همانند جامه‌ای زرین و درخشان بر قامت کشور و ملتمان بپوشانیم. راه سختی را طی کرده‌ایم و قطعا هنوز فرازهای سختی برای طی کردن باقی مانده است.

وی با اشاره به اعمال تحریم‌های ظالمانه از سوی دشمنان علیه کشورمان، گفت: کسانی که در جهان از دموکراسی و آزادی و امنیت و پیشرفت سخن می‌گویند، علاقه دارند کودکان ما در آغوش مادرانشان جانشان را از دست بدهند، علاقه دارند مردمان کشورمان بدون دارو و غذا باقی بمانند، نقشه ذهنی آنها برای کشور ما فقر و گرسنگی و عقب ماندگی است و برای همین است که نه اجازه انقال پول برای دارو و واکسن را می دهند و نه اجازه می دهند مایحتاج ا‌ولیه را تامین کنیم.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه ما یک ملت استثنایی هستیم، تصریح کرد: ملتی که در اوج محاصره توانسته است آفرینش‌گر چنین افتخارات بزرگی باشد، یقینا یک ملت شگفتی ساز و استثنایی است.

سرلشکر سلامی ادامه داد: پرستاران ما درد مردم را به جان خریدند و این رمز پیروزی ما در یکسال و نیم گذشته بود. دست همه پزشکان و پرستاران و همه کادر درمان را می بوسم.

وی با بیان اینکه ما تصمیم گرفته‌ایم در جهان در هر پدیده‌ای جزو کشورهای برتر جهان باشیم و امروز در بسیاری از حوزه ها جزو کشورهای برتر هستیم، خاطرنشان کرد: ما پرنده‌های پهن پیکر بدون سرنشین داریم که هفت هزار کیلومتر پرواز می‌کنند و در هر نقطه‌ای فرود می آیند.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: ما مرد میدانهای سخت هستیم و به همه جهان می‌گوییم که از میدان خارج نمی‌شویم و می‌دانیم که سر انجام همه حصارهای سخت محاصره را با اقدامات فنی و علمی می شکنیم. ما این واکسن‌ها را در اختیار مردم فقیر سایر کشورها قرار می‌دهیم و ملت عزیز ما اطمینان داشته باشند که بیرق‌های امید را بیش از هر وقت دیگری برافراشته خواهند دید.

ارسال نظرات