۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۶۸۳۴۸۲
معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان مطرح کرد؛

نام نویسی ۳۱۳ داوطلب ورود به مدارس علمیه سطح دو حوزه علمیه لرستان

نام نویسی ۳۱۳ داوطلب ورود به مدارس علمیه سطح دو حوزه علمیه لرستان
لرستان- مهرابی با اشاره به اینکه نام نویسی علاقه‌مندان ورودبه حوزه علمیه در مقطع سطح دو تا ۱۵ تیر ادامه دارد، گفت: تاکنون ۳۱۳ داوطلب در مدارس سراسر استان ثبت نام کرده اند.

اکرم مهرابی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به ادامه روند پذیرش داوطلبان ورود به حوزه علمیه در سطح دو بیان داشت: علاقه مندان به تحصیل در حوزه تا 15 تیر ماه می توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان با اشاره به فعالیت 13 مدرسه علمیه خواهران در لرستان یادآور شد: طلاب در این مدارس در سطح دو و سه تحصیل می کنند.

وی خاطرنشان کرد: مدارس علمیه خواهران لرستان آماده پذیرش 300 طلبه جدیدالورود در سطح دو هستند.

مهرابی به آمار داوطلبان ورود به مدارس علمیه سطح دو اشاره کرد و گفت: تاکنون در مدرسه معصومیه خرم آباد  57 نفر، مدرسه فاطمیه خرم آباد 37 نفر، مدرسه محدثه بروجرد 38 نفر و مدرسه حضرت زهراء دورود 37 نفر ثبت نام کرده اند.

وی بیان داشت: در مدرسه فاطمه الزهرا کوهدشت 31 نفر، مدرسه الزهرا پلدختر 27نفر، مدرسه ریحانه الرسول نورآباد 24 نفر و مدرسه بنت الرسول الشتر نیز 25 نفر نام نویسی کرده اند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان خاطرنشان کرد: داوطلبانی که تاکنون در مدرسه فاطمیه الیگودرز نام نویسی کرده اند 19نفر و در مدرسه نجمیه ازنا 18 نفر هستند.

وی با اشاره به ادامه داشتن روند نام نویسی علاقه مندان ورود به حوزه علمیه خواهران یادآور شد: مهم ترین ملاک و معیار پذیرش کیفیت محوری است و هرگز کمیت فدای کیفیت نخواهد شد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات