۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۶۸۳۵۵۰
امام جمعه پلدختر:

ترور شهید بهشتی سند مظلومیت انقلاب اسلامی است

ترور شهید بهشتی سند مظلومیت انقلاب اسلامی است
لرستان - حجت الاسلام موسوی گفت: ترور شهید بهشتی یارانش در حادثه هفتم تیر سال ۶۰سند مظلومیت انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید محسن موسوی، در آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفت تیر گفت: انقلاب اسلامی ایران در روزهای آغازین شکل گیری و نوپا بود که با چالش حادثه تروریستی هفتم تیر در سال ۱۳۶۰  مواجه شد.

امام جمعه پلدختر بیان کرد: ترور شهید بهشتی یارانش در حادثه هفتم تیر سال ۶۰سند مظلومیت انقلاب اسلامی ایران است.

وی با اشاره به عملیات بمب گذاری دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی توسط منافقان کوردل ادامه داد: حجت الاسلام سید فخرالدین رحیمی و محمد حسین صادقی نمایندگان مردم لرستان در اولین دوره مجلس شورای اسلامی بودند که در این عملیات به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: در این عملیات انفجار بیش از ۷۰ نفر از مقامات و چهره های برجسته سیاسی از جمله چهار وزیر، چند معاون وزیر، ۲۷ نماینده مجلس و جمعی از اعضای این حزب به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به اینکه این نقشه شوم استکبار جهانی ماهیت ضد مردمی و هویت خبیث آنها را مشخص کرد، گفت: آنها در این توطئه قصدشان  به شهادت رساندن شهید بهشتی بود ۷۲ تن از یارانش نیز در کنار وی پر کشیدند.

امام جمعه پلدختر با اشاره به اینکه امام راحل، بهشتی و مانند بهشتی ها را تربیت کرد، اظهارداشت: این افراد باعث افتخار کشور و انقلاب هستند.

وی با اشاره به اینکه شهید بهشتی مظلوم زیست و مظلوم مرد، تصریح کرد: شهید بهشتی خارچشم دشمنان اسلام بود.

ادامه راه شهدا ضامن بقای انقلاب است

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه شهید بهشتی جزو شخصیت های نادر زمان، بنیانگذار و معمار دستگاه قضایی بود و نظیر او در نسل های انقلاب کمتر پیدا می شود، گفت: شهید بهشتی الگو است.

وی با تأکید بر اینکه راه شهید بهشتی و شهدایی از جمله سید فخرالدین رحیمی باید ادامه یابد، خاطرنشان کرد: ادامه راه شهدا ضامن بقای انقلاب است.

امام جمعه پلدختر به حضور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد اشاره کرد و گفت: در 28 خرداد شاهد بودیم که با وجود هجمه ها و تحریم انتخابات از سوی دشمن، ملت ایران گوش به فرمان مقام معظم رهبری و با حضور در صحنه به این شیطنت ها و توطئه ها «نه» بزرگی گفتند.

حجت الاسلام موسوی بر ضورت حرکت و مدیریت جهادی مدیران و مسؤولان برای حل مشکلات مردم و جامعه تأکید کرد و بیان داشت: مردم ایران باید ثمره این حرکت انقلابی را با رفع مشکلات اقتصادی و معیشت خود احساس کنند.

وی در پایان تصریح کرد: در راستای رفع مشکلات مردم هیچ عذری برای خدمت جهادی از سوی دولت و مجلس انقلابی پذیرفته نیست./9451/

 

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات