۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۶۸۳۵۷۹

نامه جمعی از طلاب و فضلای حوزه علمیه خطاب به سیدحسن خمینی

نامه جمعی از طلاب و فضلای حوزه علمیه خطاب به سیدحسن خمینی
جمعی از طلاب و فضلای حوزه علمیه در نامه ای خطاب به حجت الاسلام سیدحسن خمینی از وی تقاضا کردند تا راه های ارتباطی با کاربران فضای مجازی را بگشاید.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، جمعی از طلاب و فضلای حوزه علمیه در نامه ای خطاب به حجت الاسلام سیدحسن خمینی خواستار برقراری راه های ارتباطی با وی شدند؛ نامه طلاب و فضلای حوزه علمیه بدین شرح ذیل است:

                                                    بسمه تعالی

جناب آقای: سید حسن موسوی خمینی

موضوع: درخواست ایجاد راه ارتباطی برای کاربران در فضای مجازی

با سلام و احترام

 

به قول شاعر شیرین سخنی که گفت:

    اینجا دگر به خنده لبی وا نمی شود                               باید گذر کنیم به اقلیم خاطرات.....

گمان نمی کردم روزی  برسد که من و دوستان طلبه هم این شعر را با هم زمزمه کنیم!

 8 سال لبخند رضایت و حمایت و پشتیبانی از دولت تدبیر و امید را از جانب شما نظاره گر بودیم و در نهان خانه دلمان کور سوی امیدی بود به محقق شدن تمام وعده های رویایی...وحال که آن 8 سال کذایی هم سپری شد ونه دلی ماند و نه دلبری، و رفت و به کتاب خاطرات پیوست، چشم امیدمان به پرسش و پاسخ حضوری یا اجرای مناظره علمی و کرسی نقد نظرات حضرت عالی در باب مسائل روز از جمهوریت اسلامیت گرفته تا شیوه حکمرانی و لزوم کارآمدی دولت تدبیر و امید بود که آن هم اصلا از سوی جنابتان مورد بی توجهی قرار گرفته است و گه گاه هم که در مضجع شریفِ دخت موسی بن جعفر علیه السلام توفیق زیارتتان حاصل می شد از ما دریغ کرده اید.

 در ایام کرونا و ماقبل وما بعد کرونا که راه ارتباطی مجازی  دوای همیشگی هر دردِ لا علاجی بود هم، برای مخاطبین شما  شده است کیمیا... و صفحه اینستاگرامتان بیش از یک سال است که مسدود می باشد....یا للعجب

تقاضایی که از محضر شریف حضرتعالی دارم آن هم به نمایندگی از طلاب و به منظور ارج نهادن به جمهوریت و آزادی بیان ونشر فضایل که رکن اساسی آن مردم هستند، تفقدی بفرمایید و راه ارتباطی در عرصه مجازی  را به روی کاربران خود باز کنید، تا مخاطبین شما بتوانند پاسخ  سوالات 8 ساله خود را نه به قدر 8 سال...! بلکه به  اندازه 8 روز از شما دریافت کنند. و در آخر تنها به گفتن این بیت بسنده می کنم:

نباشد عیب پرسیدن ، تورا خانه کجا باشد                            نشانی ده اگر یابیم و آن اقبال ما باشد....

ومن الله توفیق

1400/4/6

باتشکر از عنایت شما

جمعی از طلاب فعال فضای مجازی

ارسال نظرات