۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۶
کد خبر: ۶۸۳۶۰۲

پیامدهای خطرناک آزادی جنسی

پیامدهای خطرناک آزادی جنسی
افرادی که روش انحرافی آزادی جنسی را اتخاذ کرده اند در آتیه نزدیک محبوس به زندان وحشتناک اعمال پلید خود خواهند شد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید طالب موسوی ملکی استاد حوزه علمیه در یادداشتی با اشاره به آزادی دروغین غرب و مبتلا کردن جوانان به آزادی های جنسی بی حد و مرز با استفاده از آیات و روایات به پیامد های خطرناک آزادی جنسی پرداخت.

درعلم فلسفه وکلام در بحث حسن وقبح عقلی شبهه ای مطرح شده، با عنوان تنافی شرور وآفات در عالم ماده با کمال مطلق بودن واجب الوجود و عدل او، با این بیان که چرا این شرور وآفات که قبیح اند، از حضرت واجب الوجود( عزوجل) صادر شده است و حال اینکه طبق نظر عدلیه وامامیه، صدورفعل قبیح از ذات مقدس او محال است.

فلاسفه و متکلمین اسلامی یک جواب اجمالی و مختصر از این شبهه داده اند و چندین جواب تفیصلی ومشروح؛ و ما فقط به جواب اجمالی بسنده نموده و جواب های تفصیلی متعدد را بخاطر اطاله کلام به کتب کلامی و فلسفی ارجاع می دهیم، اما جواب اجمالی این است که یقینا از ذاتی که کمال مطلق هست به هیچ وجهی فعل قبیح صادر نمی شود، چرا که ذات کمال مطلق و حکیم متعال (جل وعلا) از عوامل صدور فعل قبیح مانند: جهل، عجز، ترس، و امثال آن منزه و مبرا می باشد لذا این آفات و شرور در واقع دارای مصالح و فوائدی است که بشر از درک بسیاری از آنها عاجز است، مانند پزشک حکیم و عادل که مصرف داروی تلخ را برای مریض دستور می دهد که مرض مهلک او را از بین برد، ولو خود مریض از حکمت این تلخی دارو خبر نداشته باشد، اما یقین دارد پزشک حکیم خیر او را خواسته است. البته مخاطبین محترم حتما برای درک بهتر به جواب های تفصیلی رجوع نمایند، حال که بالعیان واضح شد که عالم ماده ودنیا مقارن وملازم شرور وآفاتند، لذا هر انسان عاقلی باید طبق قانون الهی که خالق تمام عالم هستی ومن جمله بشر است و عالم به تمام مصالح و مفاسد اوست در این عالم دارای تزاحم و شرور مسیر زندگی خویش را تعیین نماید و بالتبع خانواده و اجتماع نیز تابع این قانون الهی خواهند بود، اما گروه منحرف از بشر که روش وحشتناک آزادی جنسی را بعنوان قانون و روش تکامل بشر اتخاذ کرده اند در آتیه نزدیک محبوس به زندان وحشتنا ک اعمال پلید خود خواهند شد چرا که عقلاء عالم بما هم عقلاء در هر زمانی بر زندگی مبتنی بر ازدواج سالم وعشق پاک اهتمام داشته و دارند.

 این افراد منحرف مانند رانندگانی که با آزدی محدودیت ها ومقررات راهنمایی ورانندگی را زیر پا می گذارند و موجب قتل و جرح خود یا دیگران می شوند و بسیاری از اوقات خودرو یا وسیله نقلیه خود و دیگران را ناکار یا نابود می کنند، علاوه بر این بلیات فردی و اجتماعی، محکوم به جریمه و حبس و حتی اعدام نیز می شوند و مورد تنفر افراد جامعه قرار می گیرند، منتهای امر این است که اکثریت گروه آزادی جنسی چون خطر در آزادی اموری چون آزادی در رانندگی را نقدا متوجه اند مرتکب آزادی در چنین اموری آنهم بخاطر خودخواهی خود نمی شوند.

نتیجه امر اینکه با آزادی دروغین خود ساخته خویش که عین زندانی کردن خویش است خود، خانواده و اجتماع بشری را به خطر جدی مبتلا نموده اند که خطرش از خطر سلاح های نظامی بیشتر است، چراکه بشر بخواهد می تواند از آن سلاح ها مواظبت کند و حتی آنها را عامل بازدارنده جنگ قرار دهد مانند کشور مقتدری چون ایران.

پیامدهای خطرناک آزادی جنسی

آزادی جنسی همانند قانون جنگل وحتی بسیار وحشیانه تر از آن است چرا که؛ بی قانونی وهرج ومرج است، پیامدهای خطرناک و جدی را در بر دارد که به برخی از آنها اشاره مختصر می نماییم :

1. شیوع امراضی مانند سوزاک که موجب تنگی مجاری ادرار، دمل های عفونی روی غده پرستات وعقیم شدن زوجین منحرف یا زن ومرد بیگانه و حتی به زوج یا زوجه پاکدامنی که اطلاع از این بیماری ندارد می شود !!

2. سفلیس که از طریق ارتباط جنسی وترشحات پوستی، خون و حتی بوسیدن به طرف مقابل انتقال می یابد و از مادر به جنین او سرایت می کند و نیز موجب سقط جنین و عقیم شدن می شود این بیماری با دملی عفونی در ابتدای امر خود را بروز می دهد و در نهایت امر مخفیانه موجب نابودی بافت های سلولی بدن فرد مبتلا شده و موجب پوکی استخوان و شکنندگی آن و نیز موجب تخریب کبد و بافت قلب وتارهای صوتی می گردد.

3. شانکروئیدکه موجب ضایعات اعضاء تناسلی وتورم دردناک غدد لنفاوی کشاله در قسمت ران شده وحتی به لب، زبان و چشم نیز سرایت می کند.

4. خود ارضایی یا همان استمناء که این بیماری به سرعت عادت فرد و طبیعت ثانویه بیمار قرار می گیرد و آثار مخربی مانند کوری یا کم سویی چشم، کم خونی، از دست رفتن اشتهای متعادل، سرگیجی، ناتوانی جنسی، خود انزالی، حساسیت گوش بنسبت به صداها حتی صدای بال زدن مگس، پیری زود رس، ضعف مفرط جسمی به حدی که در مقابل بعضی از معتادین به مواد مخدر کم می آورد.

5. استفاده بی رویه از مواد آرایشی که به غیر از مواد درمانی -طبی آن، اکثر قریب به اتفاق آن سرطانزا و موجب پیری پوست و از دست رفتن شادابی آن در سنین میانسالی می شود که این امر در زنان خارجی خصوصا اروپایی و غربی بیشتر جلوه می کند.

6. سرد مزاجی که زیاده روی در ارضاء جنسی از غیر روش دینی و وحیانی موجب سرد مزاجی ودلزدگی فرد نسبت به ارضاء جنسی طبیعی شده و مقدمات انحراف جنسی خطرناک را فراهم می سازد و رسیدن به " ا رگاسم" که اوج لذت جنسی است از اختیار فرد خارج می شود واز درک آن محروم می شود . البته لازم به ذکر است که اکثر این عوارض در سنین میانسالی فرد مذکور را در بر می گیرد و این یک هشدار بسبار جدی برای جوانان است که سرمایه اصیل یک ملت می باشند.

پیامدهای خطرناک آزادی جنسی

7. ایدز، بیماری عصر ما که صدها هزار نفر به سبب آن به کام مرگ رفتند .این بیماری مرموز ازطریق ارتباط جنسی با فرد مبتلابه ویروس ایدز، همجنس بازی وتزریق خون آلوده و سرنگ آلوده به ویروس، پیوند اعضاء فرد مبتلا به فرد غیر مبتلا و انتقال از مادر به فرزند شیوع پیدا می کند وبطور میانگین تا 10 سال در فرد مبتلا بعنوان میهمان ناخوانده پنهان می ماند، تعداد مبتلایان به این ویروس در کشورهای غیر اسلامی به مراتب بیشتر است و چندین میلیون نفر تا بحال در جهان قربانی گرفته است، واکسن و سرم اقناع کننده ایی برای آن یافت نشده است و بر فرض یافتن آن هزینه بسیار بالایی دارد.

8. بیماری های روانی مانند ضعف اعصاب، تخیلات موهمی، بدبینی به همسر (زوج یا زوجه) ، فرزندان (پسر یا دختر) و اقوام و خویشان بلکه بالاتر از آن بدبینی به اجتماع.

9. تهدیدها و قتل های وحشتناک که از عدم دستیابی یه ارضاء صحیح جنسی نشأت گرفته و منجر به عدم امنیت عرضی و ناموسی می شودکه از پیامدهای این فرهنگ پست غربی است که در وهله اول جامعه غربی و در وهله دوم جامعه کشورهای غربگرا به این نا آرامشی اجتماعی دچار شده اند .

10. از دست دادن هویت شخصی وخانوادگی که بالتبع منجر به از دست دادن هویت اصیل اجتماعی وشغل صحیح می شود و سقوط یک تمدن و حكومت هر چند مقتدر از این اثر مخرب نشأت می گيرد.

 این نوشتار خلاصه ای بود از آثارمخرب آزدی دروغین جنسی که نتیجه اش همان زندانی نمودن بشر است در باتلاق منجلاب شهوات که هرچه تقلاء و جنب وجوش کند بیشتر در آن فرو می رود، مگر به حبل الله و ثقلین که همان قرآن کریم و حضرات اهل بیت عصمت وطهارت می باشند، تمسک عقیدتی وعملی پیدا کند.

روش های برون رفت و نجات از این منجلاب وآزادی دروغین جنسی چیست؟

 جواب این سوال سه مرحله ای می باشد و به ترتیب نجات در مرحله اول مقدمه نجات در مرحله دوم و نجات در مرحله دوم مقدمه نجات در مرحله سوم خواهد بود.

 در مرحله اول نجات فردی است که روش های مهم آن عبارتند از :

1. پرهیز از نگاه به فیلم ها، صحنه ها و مجسمه های مهیج شهوت است، دلالت دارد بر این مدعی، حدیث شریف "عن الصادق(ع) "ایاکم والنظر ، فإنه سهم من سهام إبليس" بپرهیزید از نظرحرام زیرا تیری از تیرهای ابلیس است.

2. پرهیز از خلوت گزینی بدون انگیزه های دینی وعقلی، دلالت بر این مدعی،حدیث شریف " عن الکاظم (ع) " الصبر علی الوحدة علامة قوة العقل" صبر بر تنهایی نشانه قوت عقل است، پس اگرفردی به مقدار عقل خویش خلوت گزیند، ممدوح است ولی بیشتر از حد عقل تنهایی و خلوت گزینی دام ابلیس است و حتی احادیثی وارد شده که دلالت دارند بر اینکه تنها خوابیدن در منزل، خوف جنون را در پی دارد.

 شیخ بهایی(قدس سره)  در مذمت خلوت گزینی بدون انگیزه دینی وعقلی، سروده:

عزلت بی "زای" زاهد ،علت است == ور بود بی عین علم ، آن زلت است

 لذا خلوت گزینی و تنهایی غیر الهی از دام های ابلیس است، بر خلاف خلوت گزینی الهی که مختص شیعیان خلص واولیاء الله است که در حدیث شریف از حضرت امام صادق (ع) وارد شده است "شیعتنا الذین إذا خلوا ذكرو الله كثيرا "

3. پرهیز از دوست بد سرشت وبد کردار زنهار که شیطان انسی همو است و خلق و خوی پلید او، ناخواسته درفرد اثر گذار است .

قال النبی(صلی الله علیه وآله) : "المرء علی دین خلیله وقرینه وقال امیر المؤمنین(علیه وعلی آله السلام) : "مجالسة الاشرار توجب سوء الظن بالاخیار"  وعن الصادق (علیه السلام) : "رأس الايمان ، الحب في الله والبغض فی الله" 

 روانشناسان ثابت نموده اند اکثر هدایت ها از دوستان نیک سرشت وصالح و اکثر انحرافات از دوستان بدسرشت و شرور نشآت گرفته است و این اهمیت، انتخاب صحیح دوست را نشان می دهد.

4. پرهیز از کثرت اکل وشرب، خصوصا مأکولات و مشروباتی که مهیج شهوت جنسی کاذب است، البته سرکوبی غریزه جنسی کاملا مردود است و دین جهان شمول اسلام بشدت آن را تحریم نموده است بلکه باید این غریزه را تحت کنترل عقل ودین قرار داد و در راستای تکامل واقعی بکار گرفت، منتهی کثرت اکل و شرب موجب تهییج کاذب غریزه جنسی شده و افراط در ارضاء آن غریزه فرد را مرتکب گناهان جنسی قرار داده و مانع تکامل او به قله های سعادت می شود، خصوصا در این زمان که دستیابی به ازدواج شرعی وقانونی مشکل می نماید.

 قال الله تعالی فی محکم کتابه الکریم : "کلوا و اشربوا ولا تسرفوا" و قال تعالی : "کتب علیکم الصیام کما کتب علی الذین من قبلکم لعلکم تتقون"  وقال النبی(صلی الله علیه وآله) : "کم من أكلة منعت أكلات " که طب نوین و طب قدیم(سنتی) مؤید این مطلب می باشند که افراط در اکل و شرب هرچند مباح باشد منجر به افراط در بکار گیری غریزه جنسی شده و موجب امراض جسمی وروانی می شوند.

پیامدهای خطرناک آزادی جنسی

5. پرهیز از محیط در بردارنده مفاسد اجتماعی مانند اختلاط و کنسرت های آزاد زنان و مردان و لباس های مهیج شهوت که نتایج خطرناک و ناگوار روحی وجسمی برای فردخواهد داشت که بر این مطلب دلالت دارد ، احادیث شریفه ای مانند : عن امیرالمومنین (ع)" اول الشهوات طرب وآخرها عطب "و عنه (ع) "من غض طرفه اراح قلبه "فردی که چشمش را از حرام کنترل کند قلبش را آسوده نموده است و در روایت دیگر می فرماید وعنه(ع) "قرین الشهوات ،اسیر التبعات" و عنه(علیه السلام)  الشهوات أضر الاعداء(تهاجم فرهنگی از تهاجم نظامی ضررش بیشتر است ) و چه بسا افرادی که در همین محیط های فاسد  ایمان، شخصیت، خانواده و فرزندان عزیز خود را از دست دادند و ننگ ابدی را در جامعه از خود بیادگار گذاشتند لذا حضرت امیر المومنین فرموده اند "عار الفضیحة یکدر حلاوة اللذة " ننگ وعار رسوایی جنسی  شرینی لذت موقت جنسی حرام را مکدر و تلخ می نماید.

6. پرهیز از خلوت نمودن با نامحرم ...

این مطلب ادامه دارد...

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰
مطلب بریده بریده به نظر می رسه
1
2
ناشناس
|
۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲
اینجور به نظر نمی رسه، خط سیر منظمی داره
مهندس طلبه
|
۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹
پایان مطلب نوشته ادامه ارد، یعنی در قسمت دوم ادامه رو میزارن، درکل تشکر از خبرگزاری رسا و استاد گرانقدر حاج آقا موسوی ملکی به زیبایی تبیین شده بود
محمد عربی
Iran, Islamic Republic of
۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹
خوب بود
0
1
محمد عربی
Iran, Islamic Republic of
۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹
مفید؛ جامع و زیبا
0
1
رضا فربودی
Iran, Islamic Republic of
۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱
احسنت براستاد، خدا فقط به جوونا کمک کنه، نیازه از مسائل آگاه باشند
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵
نتیجه 8 سال دولت بنفش ها و اجرای سرسختانه سند کثیف 2030 همینه.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵
اینستا بی بندی و باری و بد حجابی ازادی بی حد و مرز دختر و پسر ها . فرهنگ جنگل وحشی غرب و بی فرهنگان داخل کشور وبانیان بی حجابی و فساد به جای پیشرفت. و ترقی پسران و دختران جوان کشور مقصر اصلی هستند کدام حجاب اجباری. الان که همه ازادند هر طور دوست دار ند لباس می پوشند غیرت مردان کجاست؟ که خواهران و مادران و دختران و همسران خود را با یک ساق شلواری بد نما در جامعه رها. میکنند تا درب فروشگا ها طی وجاروب بکشند. تا درامد داشته باشند تا بافتخار مادر و خانم. خانه خود نباشند تا برای جبران کمبود محبت خود را در دامن مردان. نامحرم بیندازند درجامعه فقط دختران و پسران. گوشی بدست و الاف و سر گردان. رامی بینی که هر چه میکنند ار ضا نمی شوند. در ده سال اینده این دختران وپسران اینده کشور ماست. همان چیزی که غرب می خواهد ایرانی که زنان و مردان دلیر. با غیرت بود تبدیل میشود. به ایرانی پوچ و توخالی. و سگ باز امید وارم که اینگونه نباشد اگر زن ومرد. با حجاب. و رفتار مناسب به دور از بی بندرباری روابط در جامعه حاضر شوند و فعالیت داشته باشند مشکلی نیست. مشکل در نحوه ورود در جامعه است نه فعالیت اجتماعی زنان ونه به هر شکلی
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸
ای کاش بفهمیم
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۲
خیلی جوانان عزیز در خطرند باید فکری کرد
0
0