۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱
کد خبر: ۶۸۳۶۹۵
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران مطرح کرد؛

اعتماد رهبر انقلاب به دانش جوانان نخبه کشور با تزریق واکسن ایرانی

اعتماد رهبر انقلاب به دانش جوانان نخبه کشور با تزریق واکسن ایرانی
مازندران - حجت الاسلام شکریان، تزریق واکسن ایرانی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی را نشان دهنده اعتماد ایشان به دانش جوانان نخبه کشورمان دانست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیعات اسلامی مازندران بعد از ظهر امروز در دیدار جمعی از تشکل های فرهنگی و انقلابی با اشاره به تزریق واکسن ایرانی به  رهبری معظم انقلاب، اظهار داشت: نهایت اعتماد رهبر معظم انقلاب به دستاوردهای علمی نخبگان  و شرکت های دانش بنیان کشور در تزریق واکسن ایرانی مشهود است.
 
وی با اشاره به تزریق واکسن ایرانی برکت به رهبری معظم انقلاب و بهت و حیرت جهانیان از این اقدام حیرت انگیز رهبر انقلاب و حمایت قاطع ایشان از دستاوردهای علمی جوانان و نخبگان امروز کشور، اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اتکاء به همین توان داخلی از سوی امام راحل و رهبری معظم انقلاب موجب جهش علم در کشور شد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران ادامه داد: جمهوری اسلامی امروز به عنوان یکی از کشورهای پیشرفته دنیا در حوزه های مختلف پزشکی، نظامی و دفاعی، هسته ای و تکنولوژِی های نوین بشمار می رود.
 
وی در ادامه با اشاره به وجود تحریم های ظالمانه از سوی مستکبران عالم به ویژه دولت تروریستی ایالات متحده و برخی کارشکنی های عوامل خود فروخته داخلی در این 42 سال از عمر با برکت انقلاب، افزود: تزریق واکسن ایرانی رهبری معظم انقلاب، مظهر خودباوری و اعتماد ملی و اهمیت دادن به دستاوردهای علمی و توان داخلی از سوی ایشان است و همه باید از این اقدام ارزشمند معظم له برای اعتلای نام مقدس جمهوری اسلامی الگو گیری کنند.
 
عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شتاب بسیار چشمگیر علمی و فن آوری ایران اسلامی در سال های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: جوانان و نخبگان ایران اسلامی یکی از بزرگترین و ارزشمند ترین سرمایه های اجتماعی انقلاب اسلامی هستند و باید همه تلاش مسؤولان کشور حفظ این ظرفیت عظیم در جهت بهره گیری از توان آنها برای سربلندی کشور باشد.
 
حجت الاسلام شکریان در بخش پایانی سخنان خود با انتقاد از شرایط اقتصادی و وجود مشکلات امروز در کشور، تاکید کرد: حل مشکلات کشور به تعبیر رهبری امکان پذیر است و راهه حل آن در خارج از این کشور نیست بلکه نگاه باید استفاده از توان و ظرفیت های داخلی کشور باشد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران، ادامه داد: به طور قطع در همین شرایط تحریمی می توان با اعتماد به نخبگان و جوانان این کشور از این مشکلات و معضلات عبور کرد و این دستاورد علمی با توجه به وجود شدیدترین  تحریم های ظالمانه اتفاق افتاد و ایران اسلامی را جزء شش کشور اول ساخت واکسن کرونا قرار داد.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران به نقش نخبگان و اثرگذاری این قشر در پیشرفت های خیره کننده کشور اشاره و خاطر نشان کرد: سیره رهبری معظم انقلاب در تزریق واکسن ایرانی به طور قطع به پیشرفت و جهش علمی در کشور کمک خواهد کرد و اعتماد به جوان متخصص و متعهد و نخبه از سوی رهبری معظم انقلاب در واقع تقدیر علمی و عملی از این دستاورد بزرگ علمی بود که بهت و حیرت جهانیان را به مراه داشت./950/
ارسال نظرات