۱۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۳
کد خبر: ۶۸۳۷۶۲
نماینده ولی فقیه در مازندران:

کنش گران حوزوی رسانه باید مطالبه گر باشند

کنش گران حوزوی رسانه باید مطالبه گر باشند
مازندران - امام جمعه ساری به روی کار آمدن دولت حزب اللهی و انقلابی از دل ناامیدی ها در کشور اشاره کرد و گفت: باید با کمک این دولت زمینه رضایت مندی مردم افزایش پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران عصر پنجشنبه در جمع کنش گران حوزوی رسانه و فضای مجازی در رامسر با بیان این که کنش گران فضای مجازی باید بر خود لازم بدانند که در حوزه تبلیغ دین و افزایش رضایتمندی مردم به ارائه محتوا بپردازند، گفت: در این مسیر باید تبیین دستاوردهای نظام برای مقابله با سیاه نمایی های دشمنان انقلاب مورد توجه باشد.

وی با بیان این که فعالان فرهنگی و تبلیغی باید پیام تبلیغات فرهنگ متعالی دین اسلام را به مردم انتقال دهند، افزود: تنویر افکار عمومی با هدف امیدآفرینی و تقویت اعتماد ملی باید به طور جدی در دستور کار فعالان این عرصه قرار گیرد.

امام جمعه ساری با اشاره به این که وظیفه کنشگران رسانه و فضای مجازی این است تا زمینه اعتماد مردم به خود و مملکت خود را فراهم کنند، خاطرنشان کرد: جنگ دشمنان انقلاب نوعی سیاه نمایی است و باید برای مقابله با این جنگ نابرابر ملت خود را با دستاوردهای نظام آشنا کنیم؛ کنش گر رسانه باید مطالبه گر باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود با تأکید براین که فضای مجازی را نباید رها کرد، ادامه داد: برای مدیریت مناسب این بخش، شورای سیاستگذاری فضای مجازی باید فعال شود.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی به روی کار آمدن دولت حزب اللهی و انقلابی از دل ناامیدی ها در کشور اشاره کرد و گفت: باید با کمک این دولت زمینه رضایت مندی مردم افزایش پیدا کند.

وی با بیان این که کنش گران حوزوی باید صلاح جامعه را شناسایی و تبیین کنند، ادامه داد: فعالان این بخش باید با تلاش و عملکرد خود روزنه های فساد را در جامعه شناسایی و رفع کنند.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود به تبلیغات گسترده دشمن علیه نظام و انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: فعالان حوزوی فضای مجازی باید تبلیغات سوء دشمنان انقلاب را شناسایی و به آنها پاسخ مناسب دهند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که دشمنان به دنبال کمرنگ کردن دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی هستند، افزود: تبیین دستاوردهای نظام برای مقابله با سیاه نمایی های دشمنان انقلاب مورد توجه باشد./950/

ارسال نظرات