۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۶۸۳۸۴۲
رییس بنیاد قرآن و عترت هندوستان:

دوران ریاست جمهوری رئیسی دوران شکوفایی نظام اسلامی و حمایت از مستضعفان است

دوران ریاست جمهوری رئیسی دوران شکوفایی نظام اسلامی و حمایت از مستضعفان است
حجت الاسلام والمسلمین رضوی دوران ریاست جمهوری آیت الله رئیسی را دوران شکوفایی نظام اسلامی در ایران و حمایت از مستضعفان جهان دانست.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید شمع محمد رضوی رییس و موسس بنیاد قرآن و عترت هندوستان در سخنانی گفت: آیت الله رئیسی موجب نکبت و ذلت استکبار جهانی و عزت و اقتدار جهان اسلام خواهند بود.

وی با بیان این که پیروزی آیت الله رئیسی روح تازه ای به مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران دمیده و رگ تنفسی دشمنان نظام اسلامی را قطع کرده است، ابراز داشت: بنده از طرف خودم و دیگر اعضای و کارکنان بنیاد قرآن و عترت به ایشان، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، روسای حوزه های علمیه و ملت غیور ایران عرض تبریک و تهنیت می نمایم.

این روحانی هندی با اشاره به این که این پیروزی برای ملت ایران و جامعه جهانی پیامدهای روشنی دارد که پس از دوران ریاست جمهوری آیت الله خامنه ای یک بار دیگر نظام عدل و انصاف در جمهوری اسلامی ایران مستقر خواهد شد، گفت: آیت الله رئیسی فرد انقلابی، بیدار، زیرک، مدیر، مدبر و عالم به زمان اند، ایشان در عین حال مبارزه با استکبار جهانی بویژه آمریکا و اسرائیل موجب استحکام و پیروزی گروه های مقاومت در جهان خواهند بود.

وی بر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و محافظ انقلاب مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای، درود و سلام  فرستاد و افزود: اما راحل(ره) و یارانشان نظامی را طراحی کردند که رئیس دستگاه مجریه باید بر فعالیت های دینی و فرهنگی توجه ویژه داشته باشد و در سیاست های راهبردی خود منافع مردمی و دینی را در اولویت قرار دهد.

رییس بنیاد قرآن و عترت هندوستان ابتکار عمل آیت الله رئیسی در خصوص معرفی کابینه دولت سیزدهم و دورهمی با رقبای انتخابات ریاست جمهوری را گامی مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: احزاب حاکم در جهان همواره اپوزیسیون را تحت فشار و در تنگنا نگه می دارند و فضای بعضی از کشورهای حتی مدعی دموکراسی آمریکا توسط اپوزیسیون به هرج و مرج و بحران کشیده شد اما همه ما دیدیم که آیت الله رئیسی همراه رقبای خود نشستند و راه های رشد اقتصادی و حل دیگر مسائل کشور را مورد بحث و بررسی قرار دادند./988/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱
ان شاالله همه چی درست می شود
0
0