۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۶۸۴۱۷۰
رییس سازمان بسیج:

بسیجیان نقش بارزی در کمک‌های مؤمنانه و مقابله با کرونا داشته‌اند

بسیجیان نقش بارزی در کمک‌های مؤمنانه و مقابله با کرونا داشته‌اند
رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تشکیلات بسیج پیشگام تحقق منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سردار غلامرضا سلیمانی پیش از ظهر امروز در مرحله دیگری از رزمایش مواسات در مشهد اظهار داشت: بسیج نقش و جایگاهی اثرگذار در جریان کرونا داشته و مقام معظم رهبری نیز نسبت به این مسئله اذعان فرموده و بسیجیان را مورد تفقد قرار دادند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: شبکه بسیجیان نقش بارزی در طرح کمک مومنانه ایفا کردند و در جریان مقابله با ویروس کرونا اثرگذاری بالایی داشتند.

سردار سلیمانی افزود: امروز یکی از مهمترین وظایفی که برعهده ماست فراهم سازی زمینه برای پیاده سازی جزء به جزء بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است که توسط مقام معظم رهبری صادر شده است.

وی خاطرنشان کرد: نخبگان و اندیشمندان و صاحبنظران باید در این زمینه پای کار بیایند و زمینه را برای تبیین هرچه بهتر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برای توده‌های مردم فراهم کنند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: الگوی مردم‌سالاری اسلامی براساس بیانیه گام دوم انقلاب باید به درستی تبیین و محقق شود زیرا در این مرحله به دلیل مانع‌ها تعلل صورت گرفته است.

سردار سلیمانی اضافه کرد: تحقق دولت اسلامی یکی از مهمترین منویاتی است که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند و تنها در این صورت است که زمینه برای پیاده سازی مردم سالاری اسلامی به صورت کامل محقق خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تشکیلات بسیج در زمینه محقق کردن منویات مقام معظم رهبری در حوزه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی پیشگام است. رکن اصلی حرکت‌های بسیج، مردم محور است و نمونه‌های زیبایی از آن را در جریان نهضت مواسات شاهد بوده‌ایم.

ارسال نظرات