۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۶۸۴۲۵۲
کابینه تراز؛

بهره مندی از ظرفیت عظیم نیروی جوان مورد توجه دولت سیزدهم باشد

بهره مندی از ظرفیت عظیم نیروی جوان مورد توجه دولت سیزدهم باشد
حضرت آیت الله علوی گرگانی گفت: نخستین موضوعی که در کشورمان مورد توجه باشد بهره مندی از ظرفیت عظیم نیروهای جوان است.

به گزاش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار آیت الله رئیسی، رئیس جمهور منتخب گفت: شما شخص خدومی هستید و امید است بتوانید کشورمان را سروسامان بدهید.

وی بیان کرد: زید شحام از اصحاب امام صادق(ع) به عنوان استاندار خوزستان منصوب شد و محضر امام صادق(ع) حضور پیدا کرد، امام(ع) فرمودند از اینکه شنیدم شما مسئولیت را به دست گرفتید خوشحال شدم ولی موضوعی که مرا ناراحت کرد می ترسم از عهده این مسئولیت بر نیایید. امید است که با انتخاب شما بتوانید کشور را سرو سامان دهید.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با تاکید بر لزوم بهره مندی از ظرفیت اقشار مختلف جامعه برای رفع مشکلات کشور بیان کرد: مسئولیت بسیار سنگین است و خدا باید به شما کمک کند، نخستین موضوعی که در کشورمان مورد توجه باشد بهره مندی از ظرفیت عظیم نیروهای ارزشمند جوان است و مقام معظم رهبری بر این موضوع تاکید کردند.

وی تصریح کرد: موضوع کشاورزی در کشورمان دارای اهمیت زیادی است چون در نظام بشر همه به کشاورزی وابسته هستند و باید مشکلات کشاورزان مورد توجه قرار بگیرد. همچنین طبقات فرهنگیان و تجار نیز باید مورد اعتنا باشند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی خاطرنشان کرد: حُسن عمل شما در قوه قضاییه سبب زنده شدن امیدها شد و عملکرد مناسب تان در قوه قضاییه قابل تقدیر است.

ارسال نظرات