۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۶۸۴۳۰۵
امام جمعه ملبورن استرالیا:

مبارزه جمهوری اسلامی ایران با استکبار جهانی عین خواسته قرآن کریم است

مبارزه جمهوری اسلامی ایران با استکبار جهانی عین خواسته قرآن کریم است
حجت الاسلام والمسلمین وحیدی قرآن را آموزگار زندگانی درست به انسان‌ها دانست و گفت: مبارزه جمهوری اسلامی ایران با استکبار جهانی عین خواسته قرآن کریم است.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین اشفاق وحیدی امام جمعه ملبورن استرالیا در خطبه‌های سیاسی - عبادی نماز جمعه این هفته که در مجتمع العصر شهر ملبورن استرالیا برگزار شد، گفت: قرآن کریم شیوه درست زندگانی را به انسان‌ها می آموزد.

وی با بیان این که قرآن کریم در حقیقت یک نظام و راه الهی را به مسلمانان نشان می دهد، ابراز داشت: انسان با پیروی از دستوراتی که خداوند متعال در قرآن کریم داده است می تواند راه سعادت و رفاه دنیوی و آخروی را برای خودش فراهم کند.

این روحانی استرالیایی با تاکید به این که امروز قدرت های استکباری بخاطر علاقه شدید مردم به قرآن کریم و آموزه های قرانی وحشت زده شده اند، ادامه داد: عامل اصلی دشمنی قدرت های بزرگ بویژه آمریکا از جمهوری اسلامی ایران، پیاده سازی آموزه های قرآنی در سطح منطقه ای و بین المللی توسط این نظام الهی است.

وی افزود: منش قدرت های استکباری ظلم، جنایت، حق کشی، چپاول و وابستگی است، اما امام راحل(ره) با تکیه به قدرت لازوال خداوند متعال، پیروی از دستورات قرآنی وائمه معصومین علیهم السلام، شعار لاشرقی و لاغربی را پیش گرفتند و با اعلام مبارزه با قدرت های استکباری شیطانی حمایت از مظلومان بویژه فلسطین را اعلام داشتند.

حجت الاسلام وحیدی بر تربیت نسل جوان امروز بر اساس شیوه های قرآنی و آشنائی آنان با محتویات قرآن کریم لازم و ضروری دانست و تاکید کرد: وظیفه روحانیت، بزرگان خانوده ها و جامعه این است که اوقات فراغت جوانان را با آموزش های دینی و قرآنی پر کنند تا جامعه و نسل های آئنده از رواج فساد در امان باشند.

وی گفت: کسانیکه در حال تخریب دین مبین اسلام اند و مردم را دچار مشکل و یاس می کنند در حقیقت از فهم آموزه های قرانی و نظام اسلامی قاصر اند.

امام جمعه ملبورن در آخر سخنان خود ضمن محکومیت شدید به توهین مقدسات اسلامی به ویژه به ساحت مقدس اهل بیت علیهم السلام در پاکستان در روزهای گذشته، توسط یکی از عوامل تروریستی وهابی، از دولت پاکستان خواست که با عاملین بی حرمتی به مقدسات اسلامی و اهل بیت پیامبر علیهم السلام و حامیان آنان در کشور به شدت برخورد کند تا ریشه این اعمال شنیع در کشور بخشکد./988/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹
اگر امروز قدرت های استکباری بخاطر علاقه شدید مردم به قرآن وحشت زده شده اند پس چرا این همه به مراکز قرآنیشون کمک مالی میکننید
آنها از اسلام سیاسی وحشت زده شده اند که نکنه اروپا رو تصرف کنه و قلوب مردم غرب رو با خودش همراه کنه.
0
0