۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۶۸۴۴۲۵
نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

ضرورت فراهم کردن بسترهای ازدواج آسان جوانان در کشور

ضرورت فراهم کردن بسترهای ازدواج آسان جوانان در کشور
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین لائینی گفت: فراهم کردن بسترهای لازم برای ازدواج آسان جوانان اقدام پسندیده ای است که باید در جامعه ما بیشتر ترویج شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در رزمایش ایران همدل و اهدا ۱۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) در ساری با تبریک سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) گفت: این دو شخصیت بزرگ باید الگوی همه در جامعه قرار گیرند.

وی با بیان این که ازدواج اگر بر اساس دینداری، صداقت و تقوا باشد با دوام خواهد بود، افزود: ازدواج مساله مهمی است که ریشه بسیاری از رویدادهای خوب و بد یک جامعه به آن وابسته است.

امام جمعه ساری با اشاره به این که متأسفانه امروز سن ازدواج جوانان کشورمان در حال افزایش است، خاطرنشان کرد: مسؤولان و خانواده ها باید زمینه ازدواج آسان جوانان را فراهم کنند.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که امروز جوانان ما مشکلات و موانعی برای ازدواج در پیش دارند که باید رفع شود، تصریح کرد: وظیفه دولت و مجلس در رفع این موانع بسیار مهم است.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود با اشاره به جایگاه کمیته امداد امام خمینی(ره) در جامعه اسلامی، گفت: جامعه مورد حمایت نهاد کمیته امداد امام خمینی(ره) گرچه از نظر ظاهر نیازمندی‌هایی دارند و قشر کم‌برخوردار هستند اما مقام بالایی نزد خدا دارند.

امام جمعه ساری با بیان این که فراهم کردن بسترهای لازم برای ازدواج آسان جوانان اقدام پسندیده ای است که باید در جامعه ما بیشتر ترویج شود، تصریح کرد: باید از همه ظرفیت های موجود به ویژه جامعه خیرین برای کمک به ازدواج جوانان بهره گرفته شود.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که خوشبختانه خیران دغدغه مند بسیاری در عرصه کمک به این قشر در جامعه حضور دارند، افزود: به طور حتم دستگیری از نیازمندان جامعه امر ارزشمندی است که کمیته امداد امام خمینی(ره) این وظیفه خطیر را عهده دار است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که امروز مهم ترین وظیفه همه ما رفع مشکلات مردم به ویژه نیازمندان جامعه است، تصریح کرد: کسانی که در این روز مبارک با دریافت جهیزیه به خانه بخت می روند باید از سیره عملی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) در زندگی خود الگو برداری کنند./950/

ارسال نظرات