۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۶۸۴۶۰۴

امید مساله امروز در جامعه

امید مساله امروز در جامعه
حجت الاسلام مرادی گفت:مسألۀ فرهنگ و اقتصاد در جامعۀ امروز باهمدیگر تنیدگی دارند و قابل تفکیک از هم نمی باشند و بنظر امید مسألۀ اصلی امروز مملکت می باشد.

حجت الاسلام حسن مرادی نماینده طلاب استان تهران در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا با اشاره به اولویت های فرهنگ در دولت سیزدهم گفت: فرهنگ ستون حیات است رهبر معظم انقلاب در این رابطه فرمودند: فرهنگ ستون  ثمرات یک ملت است، رویکردی که باید در کار فرهنگی و اجتماعی انجام بشود، بحث امید آفرینی است که متاسفانه  بخاطر عملکرد دولت گذشته و تبلیغت بسیج شبکه های ضد انقلاب امید در مردم ضعیف شده است.

وی با اشاره به اولویت های اصلی فرهنگ اظهار داشت: دولت باید با رویکرد فرهنگی و اجتماعی بحث امید آفرینی را در جامعه گسترش دهد و بعد از اینکه امید ایجاد شد یک فضای خوبی برای انواع و اقسام کارهای فرهنگی و اجتماعی  بوجود می آید که یکی از اولویت های اصلی بحث ازدواج می باشد که البته بحث اقتصادی لازمۀ احیاء این فرهنگ است.  

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه امید در جامعه با خود فرهنگ کار می آورد، ابراز داشت: مسألۀ فرهنگ و اقتصاد در جامعۀ امروز باهمدیگر تنیدگی دارند و قابل تفکیک از هم نمی باشند، بنظر امید مسألۀ اصلی امروز مملکت می باشد و امید در جامعه با خود فرهنگ کار و تعاون را به وجود می آورد.  

 نمایندۀ طلاب تهران با اشاره امید آفرینی دولت مردمی اذعان داشت: منظور از امید آفرینی این می باشد که مسئولین دولت سیزدهم به گونه ای برنامه ریزی کنند که اعتماد مردم به دولت و نظام دوباره احیاء شود.

حجت السلام مرادی در پایان با اشاره به نقش حوزۀ علمیه در تعالی فرهنگ خاطر نشان کرد: وظیفۀ حوزه ساختار سازی و تولید نظام پاسخ دهی می باشد، یکی از مشکلات اساسی امروز در حوزۀ علوم انسانی ساختار و قدیمی آن می باشد، حوزۀ علوم انسانی در جهت کادر سازی و تربیت مدیر تراز انقلاب اسلامی نیازمند تحول می باشد و این اسلامی سازی علوم وظیفۀ حوزۀ علمیه است. 

ارسال نظرات