۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۶۸۴۶۲۳

نگاه فرهنگی چارچوب تمام اولویت ها

نگاه فرهنگی چارچوب تمام اولویت ها
اکبری گفت: نگاه فرهنگی چارچوب تمام اولویت ها را شامل می شود که اگر با رویکرد فرهنگ اسلامی ایرانی مورد توجه قرار بگیرد مشکلات کشور برطرف می شود.

کمال اکبری معاون فرهنگی بنیاد ملی نخبگان کشور در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا با اشاره به اولویت های فرهنگ در دولت سیزدهم گفت: نگاه فرهنگی چارچوب تمام اولویت ها را شامل می شود که اگر با رویکرد فرهنگ اسلامی ایرانی مورد توجه قرار بگیرد مشکلات کشور برطرف می شود زیرا اقتصاد اسلامی و اقتصاد مقاومتی از بحث های اقتصاد درون زا محسوب می شوند که مورد توجه قرارمی گیرند.

وی با اشاره به اولویت های اصلی فرهنگ اظهار داشت: اولویت دولت سیزدهم نگاه به فرهنگ دینی و اسلامی است که اگر حاصل جمع همۀ اتفاقات را با یک رویکرد نگاه فرهنگی و عمیق که بحث های اسلامی، ایستادگی، مقاومت و پیشرفت برای جامعۀ اسلامی در آن مورد توجه قرار بگیرند قطعا در موضوعات مختلف آن توفیق به دست خواهد آمد.

اکبری معاون فرهنگی بنیاد ملی نخبگان کشور خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه حوزۀ علمیه علت محدثۀ انقلاب اسلامی بوده است و با تولید محتوا از طریق کارشناسان خبر‌ۀ حوزوی برای دولت آینده، اساتید و مبلغان حوزۀ علمیه می تواند زمینۀ خوبی برای پیشرفت دولت سیزدهم به وجود بیاورد.

اکبری در پایان با اشاره به نقش حوزۀ علمیه در تعالی فرهنگ خاطر نشان کرد: اگر دولت بخواهد بین جامعه و مردم موفق باشد باید ارتباط معنا دار و دو طرفه با حوزۀ علمیه برقرار کند، به این منظور که هم دولت حوزۀ علمیه را در بازی معادلات دقیق ببیند و هم حوزۀ علمیه یکی از دغدغه های خودش را حل مشکلات کشور و اثرگذاری در جامعه ببیند.

ارسال نظرات