۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۶۸۴۷۲۲

نگاهی به تازه‌های شبکه های اجتماعی امروز

نگاهی به تازه‌های شبکه های اجتماعی امروز
حیوان آزاری به اسم انسانیت!، پاسخ تند «همتی» به کنایه‌های جهانگیری، سرنوشت وعده جهرمی در سیستان و بلوچستان!، برنامه ریزی جدید دموکراتها برای مصی علینژاد بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حیوان آزاری به اسم انسانیت!، پاسخ تند «همتی» به کنایه‌های جهانگیری، سرنوشت وعده جهرمی در سیستان و بلوچستان!، برنامه ریزی جدید دموکراتها برای مصی علینژاد بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.

 

حیوان آزاری به اسم انسانیت!

یک کاربر در توئیتی نوشت: سگ رو میارن، عقیمش می‌کنن، روی بدنش عمل زیبایی حیوانات انجام میدن، هرکاری که دلشون می‌خواد باهاش می‌کنن، هرجا و تو هر شرایطی به خودشون خوش بگذره حیوون زبون‌بسته رو نگه‌می‌دارن؛ آخرش هم اسمش رو میذارن انسانیت!

حیوان آزاری به اسم انسانیت!

 

پاسخ تند «همتی» به کنایه‌های جهانگیری

عبدالناصر همتی در صفحه اینستاگرام خود پاسخ اسحاق جهانگیری را داد و نوشت: در ایام انتخابات به کار دیگری مشغول نشدم بلکه همانند رییس قوه قضاییه در انتخابات شرکت کردم؛داشتن بی سابقه ترین ذخایر ارزی بانک مرکزی به خاطر مقاومت من بود.

پاسخ تند «همتی» به کنایه‌های جهانگیری

 

سرنوشت وعده جهرمی در سیستان و بلوچستان!

یک کاربر در توئیتی نوشت: تعجب میکنین که بگم همین الان بخش ۲۷ هزار نفری جلگه چاه هاشم دلگان خطوط تلفن و اینترنتشون کلا قطعه؟!

قضیه به این شکله که۲ تا ۳ روز خطوط خوبه، بقیه روزا قطعه.

حالا جالبه که آذری جهرمی در سفر آذر ۹۹ به سیستان و بلوچستان وعده رفع مشکلات ارتباطی اهالی این استان رو تا اردیبهشت ۱۴۰۰ داده بود...

سرنوشت وعده جهرمی در سیستان و بلوچستان!

 

برنامه ریزی جدید دموکراتها برای مصی علینژاد

حمیدرضا زندی در توئیتی نوشت: خبر ساختگی رسانه های معاند در مورد مصی علینژاد، خبر از یک برنامه ریزی جدی برای تعمیق نفوذ رسانه ای برای این فرد دارد.

سابقه عملکردی دموکراتها در آمریکا این را میگوید که نفوذ و عملیات روانی و شناختی در حوزه موضوعات فرهنگی و حقوق بشری به عنوان تاکتیک مقابله با جمهوری اسلامی تعریف شده است.

برنامه ریزی جدید دموکراتها برای مصی علینژاد

 

اینم جواب توهین دانمارکی!

یک کاربر در توئیتی نوشت: روزنامه ی دانمارکی گفته مردم تهران بی‌ عرضه‌ ترین و مطیع‌ ترین مردم دنیا در مقابل فقر و عدم آزادی‌اند.

عوضش مثل دانمارکی ها با وجود وضع مالی خوب، نباید ۶ ماه زمستونِ سال رو قرص ضدافسردگی و خواب بخورن. گول تبلیغات رو نخورید.

فرهنگ پژوه

اینم جواب توهین دانمارکی!

اینم جواب توهین دانمارکی!

 

مشکل اصلی سیستان و بلوچستان کجاست؟

عبدالله گنجی در کانال تلگرامی خود نوشت: ‏بررسی کردم واقعا در حوزه پزشکی در استان سیستان و بلوچستان نسبت به کشور تبعیض نیست.

‏این استان سه دانشگاه علوم پزشکی دارد در حالی که ١٨ استان کشور که بعضا جمعیت بیشتری از این استان دارند فقط یک دانشگاه دارند. ۵٢٧٢ تخت دارند که عین سرانه کشور است.

‏مشکل اصلی پراکندگی و وسعت زیاد است.

انصاف⁩

 

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات