۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۸
کد خبر: ۶۸۴۸۰۱

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی امروز

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی امروز
چرا باید اساتید دانشگاه ۴۰-۵۰میلیون تومان حقوق بگیرند؟، خدمت مسیح علی نژاد به انقلاب!، بی حجابم ولی از مصی علینژاد متنفرم!، فرآیند تولید یک سلبریتی! بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.

به گزارش خبرگزاری رسا، چرا باید اساتید دانشگاه ۴۰-۵۰میلیون تومان حقوق بگیرند؟، خدمت مسیح علی نژاد به انقلاب!، بی حجابم ولی از مصی علینژاد متنفرم!، فرآیند تولید یک سلبریتی! بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.

 

چرا باید اساتید دانشگاه ۴۰-۵۰میلیون تومان حقوق بگیرند؟

سید امیر سیاح در توئیتی نوشت: چرا باید اساتید دانشگاه ۴۰-۵۰میلیون تومان حقوق بگیرند؟

حقوق بالا نوش جان اساتید فعال در تولیدعلم و فناوری، اما استادی که فقط درس میدهد چرا باید ۷-۸برابر یک معلم حقوق بگیرد؟

مجلس، اشتباهش در بودجه۱۴۰۰ را اصلاح، تبصره جهش حقوق اساتید را حذف و #نوبخت را ممنوع‌الخروج و دادگاهی کند.

چرا باید اساتید دانشگاه ۴۰-۵۰میلیون تومان حقوق بگیرند؟

 

خدمت مسیح علی نژاد به انقلاب!

محسن مهدیان در کانال تلگرامی خود با عنوان کشکول نوشت:

در روزهای انتخابات یک رویداد توجه کاربران رسانه ای را به خود جلب کرد، خاطرتان هست؟ انتشار تصاویر برخی زنان بیحجاب که در حلقه هراس اوباش سیاسی پای صندوق رای رفتند.

در داخل کشور نیز کم از این تصاویر نداشتیم. خانم هایی که عرفا بدحجاب محسوب می شدند اما دعوت به رای می کردند. انتشار این تصاویر رسانه های شیطان را بسیار عصبی می کرد. یکی از رسانه ها نوشت اینها مزدوران جمهوری اسلامی اند که برای تبلیغ رای حقوق می گیرند.

اما چرا عصبانی شدند؟ چرا شوکه شدند؟ به جهت یک محاسبه غلط.

ضدانقلاب روی یک موضوع در جمهوری اسلامی دچار خطای فاحش محاسباتی است. بروز تمام عیار این خطای محاسباتی نیز پدیده ای است به نام مسیح علینژاد. پدیده ای که به جهت جهل کنشگر، در نهایت به نفع انقلاب اسلامی تمام شده است. شنیده اید که عدو شد سبب خیر اگر خدا خواهد؟ همان.

مساله حجاب در ایران برخلاف تصور ضدانقلاب، یک سبک زندگی است و نه یک کنش سیاسی. بدحجابی یا شل حجابی نیز نوعی عرفی گرائی است. اساسا دختران این سرزمین عفیفه و نجیبه اند. ممکن است حجاب بخشی از جامعه ما به جهات شرعی نقص داشته باشند، اما این سطح از حجاب نه خدای نکرده از سر بی حیایی است و نه به طریق اولی سیاسی است. بخشی از لوازم زندگی مدرن عرفی گرائی است و دختران ما با حیا و عفت مانوسند، و حجاب شان را ولو شل حجابی، حجاب می دانند و عمل به شرع. اصلاح این برداشت از حجاب، البته نیاز به نقش آفرینی نهادهای فرهنگی دارد که متاسفانه در غفلت و یا تغافلند.

و اما مهمترین اصل در این روزها خالص سازی است. هیچ امری مهمتر از جداشدن اصل از بدل نیست. علینژاد کمک کرده است دختران عفیفه ما خط شان از جریان فحشای سیاسی جدا شود. دختران خیابان انقلاب ابزار سیاسی جنسی برای اعتراضات خشن اند که هیچ نسبتی با جامعه دختران ایران زمین ندارد. تلاش علینژاد کمک کرده است صف کم حجابی عرفی و حتا بدحجابی از بی حجابی سیاسی جدا شود؛ این خدمتی بزرگی است. تا دیروز برخی افراد ظاهرگرا به غلط تصور می کردند هرکس شل حجاب بود با دین و انقلاب مساله دارد، اما امروز مشخص شد این اقلیت بدنام چه سهمی را از جامعه متدین زنان و دختران ایران دارند.

 

بی حجابم ولی از مصی علینژاد متنفرم!

یک کاربر در توئیتی پاسخ های یک بانوی وطنپرست ساکن آمریکا به مسیح‌علینژاد را منتشر کرد.

بی حجابم ولی از مصی علینژاد متنفرم!

بی حجابم ولی از مصی علینژاد متنفرم!

بی حجابم ولی از مصی علینژاد متنفرم!

 

فرآیند تولید یک سلبریتی!

 یک کاربر در توئیتی نوشت: درآمد نجومی + مصرف نجومی + طلبکاری نجومی = سلبریتی

فرآیند تولید یک سلبریتی!

 

ماجرای بیمارستان بدون صندوق در دزفول!

یک کاربر در توئیتی نوشت: آیا می‌دانستید در دزفولِ خوزستان، بیمارستان بدون صندوق داریم؟

در بیمارستان خیریه امام حسن‌مجتبی(ع) دزفول، کلیه خدمات شیمی‌درمانی و رادیوتراپی به صورت رایگان در اختیار بیماران قرار می‌گیرد.

ماجرای بیمارستان بدون صندوق در دزفول!

 

خدا شما را با یکدیگر امتحان می‌کند

علی مهدیان در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: این هنر آقای جمهوری اسلامی است. اولیش نبود آخریش هم نخواهد بود. سیل جمعیت همه چیز را پاک میکند. سیل جمعیتی که با خون بیرون میریزد. خون پاک. خون پاکان. حالا چه خون دلی که پاکان میخورند و چه خون دلی که پاکان جاری میکنند.

روزی که پیرمرد هشتاد ساله نورانی ایرانی با دست خالی مقابل همه قدرتهای عالم ایستاد، همه فهمیدند سیاهه بی تعین مردم، بروز سفیدی قلب نورانی او است.

إِنَّمَا عِمَادُ الدِّینِ وَ جِمَاعُ الْمُسْلِمِینَ وَ الْعُدَّةُ لِلْأَعْدَاءِ الْعَامَّةُ مِنَ الْأُمَّة

مردم ستون برپا کننده دینند. مردم محل بروز و ظهور قدرت الهی اند. که به قول آن پیرمرد نورانی و آن روح خدا، قدرت لایزال الهی را آنها بروز و ظهور میدهند.

من روز بیست و یک تیر ماه هفتاد و هشت در حسینیه امام خمینی بودم. وقتی او گفت این وقایع «قلبم را میفشارد» داشت از خطای کسانی سخن میگفت که نامهای مقدس یاحسین و یازهرا را میبردند و به نام انقلابی گری راه انقلاب را سد میکردند. آنها قلبش را فشرده بودند. به همه گفت بهوش باشید به دانشجویان گفت به جوانان گفت و به عموم مردم هم. بعد هم آرزوی شهادت کرد و تمام. وقتی رفت جمعیت از حسینیه خارج نمیشد نشسته بودند و گریه میکردند داد میزدند. و من مثل آدمهای گیج و منگ از میان جمعیت خارج شدم و راه افتادم کنار پیاده در حاشیه خیابان راه میرفتم. او قلبش فشرده شد. آرزوی شهادت را علنی گفت و بعد با بغض سخنانش را تمام کرد و فقط گفت مردم بهوش باشید. همینها در ذهن و دلم آشوب به پا کرده بود. اما دو روز بعد سیل جمعیتی در خیابان ها راه افتاد با یک دعوت عادی یک نهاد انقلابی و همه چیز تمام شد. سیل جمعیت. همان عماد الدین. همان جماع المسلمین. و همان عده للاعداء.

یادم افتاد به خون پاک شهید بهشتی و حزب نورانی اش که سیل جمعیت را راه انداخت و در دهه شصت راه انقلاب باز شد. یادم افتاد به خون آقا مصطفی و خون دل آقا روح الله که سیل مردم را به راه انداخت در دهه پنجاه و کار را تمام کرد. بعد هم روال همین بوده تا امروز. نه دی بود. تشییع شهدای غواص بود. تشییع محسن حججی بود. تشییع سردار حاج قاسم بود. امروز هم حضور مبهوت کننده مردم پای صندوق رای بود. بازی همه حرامیها و خودحقیرپندارها و نمک به حرامها مدتها است اینطور به هم میخورد. با خون و خون دل خوبان و پاکان و سیل جمعیت مردم هوشیار. همین. و تاریخ جبهه حق پر است از همین.

وَلَوْ یَشَاءُ اللَّهُ لَانْتَصَرَ مِنْهُمْ وَلَٰکِنْ لِیَبْلُوَ بَعْضَکُمْ بِبَعْضٍ ۗ وَالَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَلَنْ یُضِلَّ أَعْمَالَهُمْ

اگر خدا می‌خواست، خودش از آن‌ها انتقام می‌گرفت؛ ولی این‌طوری با یکدیگر امتحانتان می‌کند. خدا تلاش شهیدان را از بین نمی‌برد.

خدا شما را با یکدیگر امتحان می‌کند

 

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات