۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۴
کد خبر: ۶۸۴۸۱۶

هتل نیو سایت

هتل نیو سایت
کتاب هتل نیوسایت از انتشارات روایت فتح می باشد،داستان هم برای مخاطب خاصش روایت می‌شود تا در کنج دلش به یادگار آرام بگیرد.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، کتاب هتل نیوسایت از انتشارات روایت فتح می باشد که می خوانیم هر انسانی داستانی دارد فرشی در حال بافته شدن با نقشه‌ ای منحصر به ‌فرد و رنگ‌ آمیزی خاص که هر کدام محلی برای دیده شدن دارد و زمانی برای ظهور تا مخاطبش را فرا بخواند و در چشمش جلوه‌  گری کند و هر داستان هم برای مخاطب خاصش روایت می‌شود تا در کنج دلش به یادگار آرام بگیرد.

در قسمتی از کتاب هتل نیو سایت میخوانیم:

چند تا کتاب و جزوه از لای رختخواب‌ها که گوشه‌ی اتاق روی‌هم چیده‌شده بود، درآورد و داد به محمدعلی و گفت:((اینا تازه به دستم رسیده خودم خوندمش. با خودت ببر !)) محمدعلی کتاب‌ها را گرفت و نگاهی به آن‌ها انداخت و با رضایت لبخند زد: ((دستت درد نکنه مصطفوک! اینا هنوز به اهواز نرسیده. باید برم اونجا بدم بچه ها بخونن !))
بعد با مهربانی گفت: (( ببین برادر جان ! همون‌طور که قبلاً هم که اهواز بودیم بهت گفتم ، ما باید در کنار مبارزه ، درسمون رو هم خوب بخونیم. یه دانشجوی مبارز ، باید علاوه‌بر سواد سیاسی بالا ، توی رشته خودشم حرفی برای گفتن داشته باشه.))

علاقمندان جهت خرید به سایت فروشگاه اینترنتی کتاب قم مراجعه کنند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹
این کتاب چه ربطی به حوزه انقلابی داره؟
0
0