۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۶۸۴۸۸۲

امام جمعه‌ای که دل رهبر و مردم را شاد کرد

امام جمعه‌ای که دل رهبر و مردم را شاد کرد
اخیراً ویدئویی منتشر شد که در آن آیت‌ا... سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل و امام جمعه اردبیل تذکر تندی را به یک فرماندار می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری رسا، اخیراً ویدئویی منتشر شد که در آن آیت‌ا... سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل و امام جمعه اردبیل تذکر تندی را به یک فرماندار می‌دهد.

در این ویدئوی جالب که مربوط به یک مراسم افتتاحیه است، هنگامی که فرماندار به آیت‌ا... عاملی پیغام می‌دهد که امروز تولد مقام معظم رهبری است؛ آیت‌ا... عاملی در پشت بلندگو می‌گوید:

"سالروز ولادت مقام معظم رهبری را آقای فرماندار تبریک گفتند. تشکر می‌کنم. ولی ما از آقای فرماندار این را نمی‌خواهیم.

بلای کربلا به سر این آقا آوردید تا این افتتاحیه درست شود. اینها را درست کنید. وظیفه شما این است. نه اینجور چیزها را تبریک گفتن!

از سایر ادارات هم من واقعا گله دارم. اگر آقای استاندار نبودند این کار درست نمی‌شد. یکسال است این آقا را معطل کردید و حالا دارید تبریک می‌گویید!؟ "[۱]

 

*الحق و الانصاف اقدام بصیرانه و اعتراض عالمانه آیت‌ا... عاملی موجب آبروی اسلام و انقلاب و شاد شدن دل رهبری و مردم شد.

اقدامی قابل الگوبرداری در مقابل معدود مسئولان صحنه‌آرا و ناکارآمد که عامل کند شدن سرعت پیشرفت کشور هستند و مبتلی به بدعملی! اما در عوض زینت‌المجالس بودن را خوب بلدند و با حرف‌های دهان‌پرکن تقلا می‌کنند تا کسی متوجه بدعملی و ناکارآمدی‌های آنها نشود.

نمایشی غم‌انگیز که فقط و فقط با بصیرت و درایت انقلابی؛ نظیر آنچه که آیت‌ا... عاملی به خرج دادند رسوا می‌شود.

پیش از این یکی از نمایندگان مجلس نیز خواستار قرائت روزانه قرآن توسط نمایندگان در مجلس شده بود. اقدامی که البته مورد انتقاد گسترده فعالان سیاسی و رسانه‌ای قرار گرفت و آنها تأکید کردند که مجلس جای کار کردن است نه قرآن خواندن!

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات