۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۶۸۴۸۸۸
آیت الله موسوی اصفهانی:

دستگاه‌های اطلاعاتی مسؤولان نفوذی و خائن را شناسایی کنند

دستگاه‌های اطلاعاتی مسؤولان نفوذی و خائن را شناسایی کنند
امام جمعه موقت همدان گفت: مجموعه‌های اطلاعاتی، چه سپاه و چه اداره اطلاعات باید افرادی که دارای تفکر انحرافی هستند، را معرفی کنند.

به گزارش خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله موسوی اصفهانی، امام جمعه موقت، همدان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه، با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا، به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و اظهار داشت: باید تشکر ویژه‌ای از عموم مردم به خصوص مردم ولایتمدار استان همدان داشته باشیم که با حضور با شکوه خود در روز انتخابات و لبیک به ندای جانشین بر حق حضرت حجت(عج)، آبروی پیامبر اسلام و انقلاب اسلامی را حفظ کردند.

وی انتخابات اخیر را یکی از با شکوه‌ترین انتخابات در طول سال‌های پس از انقلاب برشمرد و گفت: بنا بر اطلاعات موجود ۲۵۰ مرکز تبلیغاتی ماه‌ها بر علیه مساله شرکت در انتخابات و تشویق مردم به عدم حضور برنامه‌ریزی و فعالیت داشتند.

مردم وظیفه خود را به درستی انجام دادند، امروز نوبت مسؤولان است

مدیر حوزه علمیه استان با تاکید بر اینکه مردم به موقع و به درستی نقش خود را ایفا کردند، مطرح کرد: امروز نوبت به مسئولان رسیده تا در برابر مردمی که با گذشت ۴۲ سال از انقلاب باز هم با تمام وجود در صحنه حاضر هستند و انقلاب را بر مسائل شخصی مقدم دانستند، به معنای واقعی خدمت کنند.

وی با بیان اینکه انتخاب مدیران و مسئولان موضوعی بسیار مهم و حساس است، خطاب به نیروهای اطلاعاتی یادآور شد: مجموعه‌های اطلاعاتی چه سپاه و چه اداره اطلاعات باید افرادی که دارای تفکر انحرافی هستند و قرار است تا به عنوان مسئول پست‌های حساس معرفی شوند را معرفی کنند.

امام جمعه موقت همدان تصریح کرد: نگفتن واقعیت در خصوص این افراد، نان بریدن نیست! بلکه حضور این افراد در پست‌های حساس بریدن نان ۸۰ میلیون ایرانی است و لذا واجب است اگر اطلاعاتی از برخی افراد وجود دارد برای رضای خدا آن را در اختیار مسئولان قرار دهند.

وی با تاکید بر اینکه شما از این امت حقوق می‌گیرید تا این اطلاعات را به موقع و دقیق در اختیار مسئولان قرار دهید، گفت: اگر شخصی در این مسیر و انجام وظیفه خود کوتاهی کند، باید بداند که حقوقش مشکل دارد.

شورای نگهبان، اسلامی بودن نظام را تضمین می‌کند

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از خطبه‌های خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نماز جمعه روز ۲۵ تیر سال ۶۱، خاطرنشان کرد: مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان در طول ۴۳ سال گذشته بارها ثابت کرده‌اند که پای این انقلاب و نظام ایستاده‌اند و خواهند ایستاد، که یکی از این صحنه‌ها اقامه نماز در روز قدس سال ۶۱ به امامت حضرت آیت الله نوری همدانی و بعد از بمباران رژیم بعث است.

وی با اشاره به سالروز تاسیس شورای نگهبان، به تشریح اهمیت این نهاد انقلابی پرداخت و گفت: شورای نگهبان، یعنی اسلامی شدن تمام احکام مجلس شورای اسلامی زیر نظر فقها و مطابقت آن با قانون اساسی زیر نظر حقوقدانان شورا است.

عضو جامعه مدرسین با تاکید بر اینکه شورای نگهبان، اسلامی بودن نظام را تضمین می‌کند، عنوان کرد: در کنار این موضوع، تمامی افرادی که قصد حضور در مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده را دارند نیز باید توسط شورای نگهبان تایید شوند و این شورا وظیفه نظارت بر این مساله که نماینده در تراز انقلاب اسلامی هست یا خیر را بر عهده دارد.

شیخ فضل الله نوری به شهادت رسید تا مجلس ملی منهای شورای نگهبان تشکیل نشود

وی با بیان اینکه هجمه‌ها علیه شورای نگهبان به دلیل جلوگیری از اجرایی شدن مسائل غیر اسلامی در جامعه توسط این نهاد است، یادآور شد: در دوران مشروطه نیز مرحوم شیخ فضل الله نوری خواستار ایجاد شورای نگهبان بود تا قوانین را از نظر مطابقت با اسلام چک کند، اما با این عنوان که تو خلاف آزادی صحبت می‌کنی با او برخورد کردند.

آیت الله موسوی اصفهانی با اشاره به اینکه علمای اسلام باعث افتخار ما هستند، گفت: شیخ فضل الله نوری تاکید کرد که من بالای دار می‌روم اما اجازه نخواهم داد مجلس شورای ملی، منهای شورای نگهبان تشکیل شود.

وی در پایان خطبه‌های این هفته همدان با دعوت از مردم به صرفه جویی در مصرف انرژی، مطرح کرد: همه ما در خانه و محل کار خود موظف به رعایت صرفه جویی در مصرف برق هستیم و نباید فراموش کنیم مصرف بالا موجب قطعی برقی می‌شود که ممکن است در بیمارستان‌ها سبب از دست رفتن جان بیماران شود.

ارسال نظرات