۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۶۸۵۰۷۵
نقدی بر سایت جماران؛

از رپرتاژ آگهی برای اصغر فرهادی تا انتشار تصاویر زنان نیمه عریان

از رپرتاژ آگهی برای اصغر فرهادی تا انتشار تصاویر زنان نیمه عریان
سایت جماران ارگان رسانه ای مؤسسه تنظیم و نشر در جدیدترین اقدام خود اقدام به رپرتاژآگهی برای اصغر فرهادی و انتشار تصاویر زنان نیمه عریان کرده است

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، در اثر رویکردهای غلط متولیان، مؤسسه‌ای که وظیفه تثبیت و ترویج نظرات امام خمینی(ره) را دارد به جولانگاه عناصر ضدفرهنگ اصیل اسلامی و ملی تبدیل شده است!

انحراف ارگان های رسانه ای مؤسسه حفظ و نشر آثار امام خمینی(ره) به قدری عیان شده است که اخبار منتشر شده توسط پایگاه خبری جماران در رسانه‌های معاند منعکس می شود و این یعنی بودجه های بیت المال برای تهیه خوراک معاندین به مصرف می رسد!

پایگاه خبری جماران در آستانه روز عفاف و حجاب اظهارات یکی از نمایندگان مجلس درباره آسیب‌های فرهنگی ناشی از بی‌بندوباری را مورد تمسخر قرار داد و با بازنشر سخنان سیدهادی خامنه‌ای به دوگانه‌ای کاذب بین مسائل معیشتی و فرهنگی دامن زد.

روشن است که سکوت در قبال این عملکرد غلط و خلاف، منجر به اقدامات غلط دیگر و چه بسا جسورتر شدن خواهد شد و سهل‌انگاری و انفعال در این زمینه به هیچ عنوان از مسئولان فرهنگی و حوزویان پذیرفتنی نیست.

کار به جایی رسیده که بودجه میلیاردی مؤسسه تنظیم و نشر صرف رپرتاژ تبلیغاتی برای اصغر فرهادی و تبلیغ علیه منافع ملی شده است.

از رپرتاژ آگهی برای اصغر فرهادی تا انتشار تصاویر زنان نیمه عریان

گفتنی است اصغر فرهادی در گذشته موضع گیری‌های تندی علیه نظام اسلامی داشته و نسبت به وضعیت کشور سیاه‌نمایی کرده است. این چهره در جریان جشنواره کن نیز سخنان جهت دار و غیرمنصفانه‌ای درباره عملکرد نظام به زبان آورد.

در تداوم همین خط خبری که از سوی ارگان رسانه ای مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) دنبال می شود، فرزند تولیت مرقد امام  به تعریف و تمجید از فرهادی پرداخت؛ این در حالی است که در غالب فیلم ها و آثار این کارگردان سیاه نمایی علیه کشور و انقلاب اسلامی مشهود است.

از رپرتاژ آگهی برای اصغر فرهادی تا انتشار تصاویر زنان نیمه عریان

از دیگر سو جماران که باید مروج ارزش های اسلامی و انقلابی باشد این روزها برای جذب مخاطب بیشتر به انتشار تصاویر زنان نیمه‌عریان و با لباس‌های بدن‌نما روی آورده است! همچنین دو کلیپ حاوی تصاویر نامناسب که مربوط به اختتامیه جشنواره کن بود توسط رسانه وابسته به مؤسسه تنظیم و نشر منتشر شده است! پیشتر نیز تصاویر نامناسبی توسط جماران منتشر شد و این رویه غلط هنوز ادامه دارد! 

انتظار از تولیت مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام این است که نظارت بیشتری در این خصوص داشته باشند و تذکرات لازم را به گردانندگان سایت جماران بدهند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
سمندر
Iran, Islamic Republic of
۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱
اینها عجب منحرفن و ما خبر نداشتیم..
2
1
ح. براتی
Iran, Islamic Republic of
۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵
این سایت جماران مثل اینکه توی ایران دفترش قرار نداره؟ آقای فاتح دبیرشه یا صادق صبا؟
2
1
تعید تابخ
United States
۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶
توی این کسری بودجه مراکز قم، آقایون ارگان رسانه جماران پول میگیرن تا تصاویر زنان نیمه عریان را نشر بدهند؟ کجائی ای امام تا ببینی به نامت چه ها می کنن.
2
1
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
هر دم از این باغ ..
0
1