۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹
کد خبر: ۶۸۵۲۰۹

انسان های سگ نمای اروپایی و حیوانات خانگی اسلامی!

انسان های سگ نمای اروپایی و حیوانات خانگی اسلامی!
برای پر کردن اوقات فراغتشان استخوان مصنوعی هم طراحی کرده اند و جالب اینکه یک دست لباس کامل این افراد ۴ هزار دلار  قیمت دارد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، پدیده ای اروپایی که به سرعت در حال گسترش است، به طوری که در انگلیس مشاهده افرادی که بیرون از منزل چهار دست و پا میروند و لباس های سگ نما می پوشند تبدیل به امری عادی شده است.

تنها در این کشور بیش از ده هزار نفر انسان سگ نما وجود دارد و البته که تکنولوژی خدوم! هم به سرعت وارد میدان شده و لباس هایی طراحی کرده که فرد به راحتی می تواند دم و گوش های خود را تکان دهد تا مبادا چیزی از سگ بودن واقعی کم داشته باشد.

حتی برای پر کردن اوقات فراغتشان استخوان مصنوعی هم طراحی کرده اند و جالب اینکه یک دست لباس کامل این افراد ۴ هزار دلار  قیمت دارد. این ها مطالبی است که در مستند شبکه چهار انگلیس در تاریخ ۷خرداد ۱۳۹۵ دربارۀ این افراد و زندگیشان مطرح شده، یکی از این افراد که نویسنده و استاد دانشگاه هم هست، خلاص شدن از فشارهای زندگی را دلیل داخل شدن در کسوت سگی عنوان کرده است!
مدرنیته، اساس نحس خود را بر ویران کردن خانواده مقدس بنا کرد و منجر به تنهایی زقوم وار انسان شد و همین انگلیس بخاطر مدیریت جمعیت ۹ میلیون نفری تنهایان خود، وزارت تنهایی را تاسیس کرد، اما این را هم بدانیم که برخورد صرفا سلبی با پدیده سگ گردانی در داخل کشور، بدون ارائه راه حل ایجابی چه بسا چندان موثر نباشد. بنظرم احیای خانه اسلامی یا دار واسعه چاره کار است چرا که بستری است برای ارتباط پاک انسان با حیوانات مورد تاکید در روایات مانند بز، گوسفند، گربه و کبوتر.

ارسال نظرات