۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۶۸۵۲۲۷
امام جمعه دورود:

تریبون نماز جمعه باید بیانگر مطالبات و مشکلات مردم باشد

تریبون نماز جمعه باید بیانگر مطالبات و مشکلات مردم باشد
لرستان- حجت الاسلام حسینی نوری گفت: تریبون نمازجمعه باید بیانگر مطالبات و مشکلات مردم باشد و از این ظرفیت در جهت رفع مشکلات جامعه و مردم استفاده شود.

حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به مناسبت سالروز اقامه اولین نماز جمعه بیان داشت: ۵ مرداد سالگرد اولین نمازجمعه بعد از استقرار نظام الهی و نظام ولایی و انقلاب اسلامی است.

نماز جمعه محل اجتماع دل ها است

وی افزود: نماز جمعه محل اجتماع دل هاست و خطیب نمازجمعه باید بتواند و وظیفه دارد دل های مؤمنین را به هم وصل کند و باید در خدمت مردم باشد.

وی با تأکید بر اینکه تریبون نمازجمعه باید بیانگر مطالبات و مشکلات مردم باشد، خاطرنشان کرد: از ظرفیت نماز جمعه باید در زیمنه روشنگری استفاده شود.

حجت الاسلام حسینی نوری بیان کرد: امام جمعه باید به موقع به وظایف خود عمل کند و هرکجا ظلمی یا کم کاری و بی عدالتی دید فریاد بکشد.

وی اظهارداشت: تریبون نمازجمعه باید تریبون بیان مشکلات جامعه اسلامی، جامعه جهانی و جامعه شهری حوزه مسؤولیت امام جمعه باشد.

امام جمعه دورود بیان کرد: مردم از امام جمعه توقع دارند که مشکلاتشان را بیان کند و امام جمعه باید از ظرفیت تریبون نماز جمعه استفاده نماید و صدای مردم را به گوش مسؤولان برساند./9451/ت310/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات