۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۶۸۵۲۳۶
حجت‌الاسلام والمسلمین مصباح:

دکتر فرج نژاد مسؤولیت شناس و دغدغه‌مند بود

دکتر فرج نژاد مسؤولیت شناس و دغدغه‌مند بود
عضو هیأت مدیره مؤسسه امام خمینی گفت: دکتر محمدحسین فرج نژاد برای انجام وظیفه‌ای که تشخیص می‌داد، سر از پا نمی‌شناخت.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی مصباح، عضو هیأت مدیره مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، ضمن عرض تسلیت درگذشت دکتر محمدحسین فرج نژاد و خانواده‌شان گفت: تاجایی که با دکتر فرج نژاد در جلسات آشنا بودیم، ایشان را فردی بسیار مسؤولیت شناس و دغدغه‌مند در حوزه دین و انقلاب شناختیم.

وی افزود: به تعبیر درست‌تری می‌توانم بگویم که دکتر محمدحسین فرج نژاد برای انجام وظیفه‌ای که تشخیص می‌داد، سر از پا نمی‌شناخت.

حجت‌الاسلام مصباح، مرحوم فرج نژاد را انسانی خوش‌فکر، فعال و پرشور توصیف کرد و اظهار داشت: خداوند ان شاءلله ایشان را با اولیاء خودش محشور کند و به ما توفیق بدهد که بتوانیم راه ایشان را ادامه دهیم.

وی افزود: آقای فرج نژاد فارغ التحصیل مؤسسه امام خمینی(ره) بودند و همکاری‌هایی در موضوع تدریس و تبلیغات داشتند و در جلساتی که برای بررسی نیازهای فکری انقلاب، شبهات و مسائلی که پیش می‌آمد، ایشان پای ثابت جلسات ما بودند و همیشه ایده‌هایی نو برای حل این مسائل داشتند.

عضو هیأت مدیره مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با اشاره به فعالیت‌های مرحوم فرج نژاد در این مؤسسه گفت: تا آنجایی که ما آقای فرج نژاد را می‌شناختیم، هیچ وقت نگران خودش یا زندگی‌اش نبود و هیچ چیزی را برای خودش نمی‌خواست.

وی ادامه داد: مرحوم فرج نژاد همیشه آماده بود تا زندگی و وقت خودش را برای اهداف انقلاب و اسلام وقف کند و حاضر بود همه جوره در این راه فداکاری کند.

محمدحسین کتابی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
من ایشان را نمیشناختم. ولی وقتی نامش را و فعالیتش را و مظلومیت و اخلاصش را شنیدم بی قرار شدم.
تصور سالها مطالعه و تلاش علمی و جهادی مخلصانه، در کنار زندگی ساده و فقیرانه ، همراه با اخلاص در انجام وظیفه در کنار تصویر صحنه تصادف و فوت غریبانه همراه با عزیزان واقعاً جانسوز است.
0
0